728 x 90

انزواى رژيم,

تمام فلسطین به‌طور یکپارچه به سینه رژیم دغلکار آخوندها دست رد زد

-

محمود عباس
محمود عباس
دولت فلسطین به‌ریاست محمود عباس، جنبش الفتح و همچنین گروه حماس درخواست حکومت آخوندی و پیشنهاد احمدی‌نژاد برای برگزاری یک اجلاس فلسطینی در تهران را رد کردند.
صائب عریقات از مقامات ارشد فتح و عضو دولت فلسطین گفت: محمود عباس رئیس دولت فلسطین پیشنهاد مطرح شده از سوی احمدی‌نژاد درباره میزبانی گفتگوها و مذاکرات آشتی میان گروه‌های فلسطین در تهران را رد کرد.
محمود عباس گفته است راه آشتی ملی فلسطین، از قاهره می‌گذرد و اگر می‌خواهید در این روند مشارکت کنید باید به سراغ قاهره بروید.
رسانه‌های حکومت آخوندی با سرخوردگی و بور شدن، این موضع‌گیریها را منعکس کرده و از جمله نوشتند: غازی حمد از مقامات حماس نیز ضمن رد درخواست احمدی‌نژاد، گفت انتقال مذاکرات صلح فلسطین به جمهوری اسلامی ایران را تأیید نمی‌کند“صلاح البردویل“ از جریان حماس گفت: مصر گامهای بزرگی را در موضوع آشتی ملی فلسطین برداشته است و عاقلانه نیست که این پرونده به ایران یا کشور دیگری منتقل شود.
اظهارات مقامات دولت فلسطین و حماس مبنی بر مخالفت قاطع با برگزاری جلسه آشتی در ایران تحت حاکمیت آخوندی، در شرایطی است که مدیر کل امور بین‌الملل دفتر احمدی‌نژاد به دروغ مدعی شده بود درخواست احمدی‌نژاد مورد استقبال طرف فلسطینی قرار گرفته است.
موارد متعدد جعل و دروغپردازی ازقول شرکت کنندگان در اجلاس تهران، فضیحت و شکست خامنه‌ای در این جلسه را پیوسته بیشتر می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/097e5313-44d7-4556-aa2d-c0b4ce039a5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات