728 x 90

ورزش,

پرتغال و آلمان از سد هلند و دانمارک عبور کردند

-

فریاد شادی ماریو گومز مهاجم آلمان - آرشیو
فریاد شادی ماریو گومز مهاجم آلمان - آرشیو
در جام ملتهای اروپا در آخرین رقابتهای گروه بی‌موسوم به گروه مرگ، هلند در دیدارش مقابل پرتغال با گل زیبای فان در وارت یک بر صفر پیش افتاد.
اما بعد کریستیانو رونالدو دو گل را برای پرتغال به‌ثمر رساند تا این تیم دو بر یک به پیروزی برسد و نایب‌قهرمان جهان بدون امتیاز از دور رقابتها حذف شود.
پرتغال تیم دوم این گروه در مرحله بعد رقیب جمهوری چک خواهد بود.

در دیدار آلمان مقابل دانمارک، نخست پودولسکی آلمان‌ها را یک بر صفر پیش انداخت. اما پنج دقیقه بعد کرون‌دلی با ضربه سر بازی را برای دانمارک به تساوی کشاند.
در نیمه دوم هم دانمارکی‌ها موقعیت خوبی برای پیش‌افتادن از رقیب خود داشتند، اما این آلمان بود که با گل بندر نتیجه پایانی را دو بر یک کرد و با 9امتیاز به‌عنوان سرگروه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.
آلمان در مرحله بعد با یونان مصاف خواهد کرد.

امشب در آخرین دیدارهای گروه سیC، اسپانیا برای صعود به مرحله بعد، تنها به یک تساوی مقابل کرواسی نیاز دارد.
کرواسی هم در صورت برد یا تساوی دو بر دو یا بیشتر، راهی مرحله بعد خواهد شد.
در دیدار دیگر این گروه ایتالیا مقابل جمهوری ایرلند قرار خواهد گرفت. ایتالیایی‌ها باید در بازی خود به پیروزی برسند و امیدوار باشند که دیدار اسپانیا-کرواسی با تساوی 2 بر 2 یا بیشتر به پایان نرسد.
ایرلند هم چیزی برای از دست‌دادن ندارد و پیشاپیش از دور رقابتها حذف شده است. البته تراپاتونی مربی ایتالیایی ایرلندیها، رقیب امروز تیمش را به‌خوبی می‌شناسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/955ee045-ff81-423d-aa24-98d070b99f3b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات