728 x 90

شقه دروني رژيم,

تأکید ارگان سپاه پاسداران بر ریاست حداد عادل در مجلس آخوندی

-

لاریجانی و عادل حداد
لاریجانی و عادل حداد
ارگان سپاه پاسداران آشکارا خواستار برکناری لاریجانی از ریاست مجلس و جایگزین شدن حداد عادل، به جای وی شد.

ارگان سپاه طی مقاله‌یی با عنوان «چرا باید به‌ریاست حدادعادل بر مجلس نهم فکر کرد» نوشت: در رفتار حداد عادل آن وقت که ریاست مجلس هفتم را به عهده داشت تفرعن و تکبر دیده نشد... حداد عادل آن روز که ریاست مجلس هفتم را به عهده گرفت، در راستای مبانی بدیهی اصول‌گرایانه، در به دست آوردن ریاست فراکسیون اصول‌گرایان اصرار نورزید... دفتر رئیس مجلس در دوره هفتم، هرگز به پاتوق فتنه‌گران تبدیل نشد، برخی از سایتهای همسو با مهدی هاشمی مانند آینده نیوز، هرگز فرصت جلسات خصوصی با رئیس مجلس هفتم را نیافتند؛ حداد عادل هرگز تیم رسانه‌یی متشکل از خبرنگاران اصلاح‌طلب... را در اطراف خود تشکیل نداد.
ارگان خبری سپاه نوشت: «اکنون و در آستانه تشکیل مجلس نهم، همه آنهایی که می‌خواهند مجلس نهم از تمام ظرفیتهای خود... همسو با سیاستهای رهبر معظم انقلاب و در جهت رفع دغدغه‌های جدی ایشان و هم‌افزایی قوا برای رفع مشکلات باشد، .. باید برای انتخاب هیأت‌رئیسه و به‌ویژه ریاست مجلس نهم به تصمیم درستی برسند..
این ارگان حکومتی افزود: آنچه بر اساس رصد از فعل و انفعالات سیاسی کشور و مذاکرات غیرعلنی و غیررسمی چهره‌های با نفوذ سیاسی به دست می‌آید، حکایت از این می‌کند که جریان پرنفوذ جبهه پایداری و همچنین بخشی یکپارچه از مجموعه جبهه متحد اصول‌گرایان در خصوص تغییر وضع موجود که در هیأت‌رئیسه مجلس هشتم حاکم است، اتفاق‌نظر دارند..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e28dd0d-496f-439d-bd70-f13a7b097ea2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات