728 x 90

کانون‌های شورشی مجاهدین مراکز سرکوب و نمادهای رژیم ولایت فقیه در ایران را منهدم می‌کنند – گزارش از تهران، کازورن و ارومیه

به‌آتش کشیدن نمادهای حکومتی توسط کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران
به‌آتش کشیدن نمادهای حکومتی توسط کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران

گزارشی از فعالیت‌های ضد سرکوب و اختناق کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران در شهرهای میهن اسیر:

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در تهران

اعضای کانون شورشی ۶۵۵ تهران طی یک عملیات انقلابی ضداختناق که در تاریخ چهاردهم اسفندماه جاری انجام شد، ورودی یکی از مراکز سرکوب رژیم آخوندی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج شهیده... را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری را در محل عملیات از خود باقی گذاشتند.

 

 

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در کازرون

اعضای کانون شورشی ۱۴۰ کازرون در تاریخ چهاردهم اسفند ماه ۱۳۹۷ طی یک عملیات انقلابی یکی از مراکز سرکوب رژیم ولایت فقیه موسوم به پایگاه مقاومت بسیج را به آتش کشیده و بخشی از شهر را از لوث وجود این پلیدی پاکسازی کردند.

 

 

آتش زدن بنر خامنه‌ای جلاد و خمینی دجال در ارومیه

اعضای کانون شورشی ۴۴۴ ارومیه بنر بزرگ حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و جانشینش خامنه‌ای خون‌ریز بود را به آتش کشیده منهدم کردند. این عمل انقلابی در تاریخ سیزدهم اسفندماه جاری و با شعار آتش جواب آتش انجام شد.

 

بیشتر بخوانید:

وحشت سپاه پاسداران از گرایش نسل جوان و شورشی به مجاهدین و کانون‌های شورشی

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ طی مقاله‌یی که از سر تا پایش وحشت از گرایش شتابان نسل جوان به مجاهدین می‌بارد، تلاش کرده به نسل جوان با التماس هشدار دهد که فریب «سرپلهای مجاهدین در فضای مجازی را نخورید!»

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) ۱۵ اسفند نوشت:  «نسل جوان و نوجوان بنا‌ به دلایل زیادی مورد علاقه گروه‌های مختلف ضد انقلاب و دشمن محسوب می‌شوند. نیروی جوانی و شوق و علاقه شرکت برای نقش آفرینی در اتفاقات سیاسی و اجتماعی، ماجراجویی حاصل از انرژی جوانی، تحریک پذیری احساسی...از جمله ویژگی‌های نسل جوان و نوجوان است!.  بررسی رفتار سرپل‌های مجاهدین در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که عموم محتواهای تولید شده و روش‌های تحریک هیجان و جذب به‌گونه‌یی طراحی شده‌اند که نسل جوان و نوجوان را تحت تأثیر قرار دهند!»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59d58544-4959-4dd0-8a6a-e999d5fc0c7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات