728 x 90

نگرانی و وحشت کارشناس رژیم آخوندی از فعالیت کانون‌های شورشی

نصب بنر مریم رجوی در تهران - فعالیت کانونهای شورشی
نصب بنر مریم رجوی در تهران - فعالیت کانونهای شورشی

علی قاسمیان یک کارشناس رژیم در مصاحبه با روزنامه حکومتی وطن امروز وحشت و نگرانی رژیم را از کانون‌های شورشی به نمایش گذاشت.

وطن امروز دوشنبه ۲۹بهمن به‌ نقل از وی نوشت: امروز (مجاهدین) از طریق شبکه‌های اجتماعی سعی در ارتباط‌گیری با نسل جوان و نوجوان ما دارند. از طریق، وعده‌های دروغ اقامت در خارج از ایران، و امثال اینها افراد را فریب داده و از آنها می‌خواهند در یک کوچه خلوت تابلویی را به دست بگیرند که مثلاً عکس سران (مجاهدین) روی آن است، یا شعاری علیه نظام و با نام بردن از (مجاهدین) روی آن نوشته شده است. اسم این کار را هم گذاشته‌اند «کانون‌های شورشی».

 

 

کانون‌های شورشی و فعالیت‌هایشان را بیشتر بخوانید:

 

راز قدرت کانون‌های شورشی، راز قدرت خلق ـ مهدی ابریشمچی

درست در فضای قیام شکوهمند سراسری مردم ایران در ۷دی فرماندهی ارتش آزادیبخش ملی ایران ضمن انتشار اولین بیانیه یادآور شد که:

«دستور محوری روز برای جوانان و رزمندگان آزادی و همه نیروهای انقلابی تشکیل تیم ها، دسته‌ها و یگانهای ارتش آزادیبخش ملی در راستای هزار اشرف و کانون‌های شورشی برای گسترش قیام است. حق گرفتنی است».

و در بیانیه دوم فرماندهی ارتش آزادیبخش ملی ایران یادآوری شد:

«حق مسلم رزمندگان آزادی و کلیه واحدهای ارتش آزادیبخش ملی که برای دفاع از خلق و میهن و برای جلوگیری از خونریزی توسط سپاه و بسیج و اطلاعات آخوندی مجهز و آماده شوند. تمامی سلاحها و امکانات متعلق به مردم ایران و فرزندان دلیر این خلق به‌پاخواسته است».

و بالاخره در سومین بیانیه که در تاریخ ۱۱دی ۱۳۹۶منتشر شد تکلیف کانون‌های شورشی در رودررویی با نیروهای سرکوبگر و دشمنان خلق و کسانی که بخواهند قیام و خیزش به‌حق مردم ایران را سرکوب کنند در یک جمله خلاصه می‌شود «شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده، آتش جواب آتش».(برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید)

 

ایران - پاکسازی آثار حکومت آخوندی توسط کانون‌های شورشی

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران برای انهدام نمادهای ولایت فقیه و شکستن طلسم اختناق و سرکوب حکومت ضدبشری حاکم بر ایران اسیر:

به‌آتش کشیدن بنر خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۶۵۰تهران در تاریخ بیست و هفتم بهمن‌ماه جاری بنر تبلیغات آخوندی حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را به آتش کشیدند.

 

انهدام بنر تبلیغات آخوندی در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۴۲۴خرم‌آباد نیز در یک عمل انقلابی که با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی در تاریخ بیست و پنجم بهمن ۹۷انجام شد یکی از بنرهای تبلیغات آخوندی که حاوی تصاویر سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و خامنه‌ای خونریز بود را به آتش کشیدند.

 

انهدام بنر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای در امیدیه

بنر تبلیغات دجالگرانه آخوندی در امیدیه توسط اعضای کانون شورشی ۸۲۲امیدیه به آتش کشیده شد. در این عمل انقلابی که در تاریخ بیست و هفتم بهمن انجام شد تصاویر منحوس خمینی دجال سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و ولی‌فقیه ارتجاع خامنه‌ای ملعون به آتش کشیده شد.

 

گزارشی از انهدام نمادهای رژیم آخوندی و سایر فعالیت‌های کانون‌های شورشی در شهرهای مختلف ایران

به آتش کشیدن بنر خامنه‌ای ملعون در تهران

اعضای یکی از کانون‌های شورشی تهران در پنجم دیماه ۱۳۹۷، طی یک عمل شجاعانه انقلابی شجاعانه بنز بزرگی از تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع در اتوبان تهران - کرج را به آتش کشیدند. فیلم تهیه شده توسط این کانون شورشی ضمیمه است.

 

انهدام تابلو تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای در مازندران - بهشهر

اعضای کانون شورشی ۸۱۰بهشهر تابلو تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را در بلوار موسوم به خمینی امیر آباد به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی از عمل شجاعانه خود فیلم تهیه و ارسال کردند. کانون شورشی ۸۱۰تراکتی با مضمون «ما اعضا کانون شورشی سوگند یاد می‌کنیم که جان برکف و با صدق و فدای حداکثر تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه و آزادی مردم ایران مبارزه کنیم» را در صحنه از خود به‌جای گذاشتند. این حرکت انقلابی در ششم دیماه ۱۳۹۷به اجرا در آمد.

 

نصب پوستر مسعود و مریم رجوی و تراکت در تهران، سبزوار، شیراز و آذربایجان غربی

اعضای یکی از کانون‌های شورشی تهران ضمن نصب پوسترهای بزرگ مسعود رجوی و تراکت «مسعود رجوی: ایران‌زمین با خلق اسیرش بپاخواسته و صبح نزدیک است» شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی سردادند.

در سبزوار نیز اعضای یکی از کانون‌های شورشی این شهر اقدام به نصب پوسترهایی از مسعود رجوی با زیرنویس «از آن ماست پیروزی از آن ماست فردا» کردند.

اعضای یکی از کانون‌های شورشی شیراز نیز اقدام به نصب پلاکارد بزرگی حاوی تصویر مریم رجوی و جمله «فریاد آزادی خواهی، فریاد قیام و فریاد من براندازم هر روز قوی‌تر می‌شود» کردند.

در آذربایجان غربی نیز اعضای کانون شورشی ۵۸۵اقدام به نصب پوستر تعدادی از شهدای قیام دیماه ۹۶و تراکت «مسعود رجوی: رود خروشان شهیدان آزادی آلترناتیو و رهبری شایسته خود را عرضه می‌کند» کردند.

 

دیوارنویسی و نصب تراکت در امیدیه، شاهین‌شهر،سبزوار، داراب، سرپل‌ذهاب، کرج، گلپایگان و ملایر

اعضای کانون شورشی ۲۶۰امیدیه اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «مریم رجوی: امروز نسلی به میدان آمده که چیزی برای از دست دادن ندارد و این قیامی است تا پیروزی و آزادی – اگر ایستادگی کنید جهان با شما و در کنار شما خواهد ایستاد – آخوندها باید بروند حاکمین از آن مردم ایران است – این قیامی است متعلق به تمام مردم اسیر و آزادیخواه ایران» در اماکن مختلف این شهر کردند

در شاهین‌شهر نیز اعضای کانون‌های شورشی این شهر ضمن دیوارنویسی شعارهای«مرگ بر خامنه‌ای روحانی - درود بر رجوی – آزادی – مرگ بر دیکتاتور – درود بر ارتش آزادیبخش – درود بر مریم رجوی » در اماکن مختلف این شهر، شعار زنده باد ایران سردادند.

اعضای کانون‌های شورشی سبزوار، داراب فارس، سرپل‌ذهاب، کرج، گلپایگان و ملایر نیز اقدام به دیوارنویسی شعارهای: «درود بر رجوی – مرگ بر خامنه‌ای – خامنه‌ای دزد وطن‌فروش – مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» کردند

مطالب مرتبط:

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26b30b7d-0cc0-477f-8baf-9938bf92e2b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات