728 x 90

وحشت سپاه پاسداران از گرایش نسل جوان و شورشی به مجاهدین و کانون‌های شورشی

خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس)
خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس)

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند ۹۷ طی مقاله‌یی که از سر تا پایش وحشت از گرایش شتابان نسل جوان به مجاهدین می‌بارد، تلاش کرده به نسل جوان با التماس هشدار دهد که فریب «سرپلهای مجاهدین در فضای مجازی را نخورید!»

 

خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) ۱۵ اسفند نوشت:

«نسل جوان و نوجوان بنا‌ به دلایل زیادی مورد علاقه گروه‌های مختلف ضد انقلاب و دشمن محسوب می‌شوند. نیروی جوانی و شوق و علاقه شرکت برای نقش آفرینی در اتفاقات سیاسی و اجتماعی، ماجراجویی حاصل از انرژی جوانی، تحریک پذیری احساسی...از جمله ویژگی‌های نسل جوان و نوجوان است!

 

بررسی رفتار سرپل‌های مجاهدین در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که عموم محتواهای تولید شده و روش‌های تحریک هیجان و جذب به‌گونه‌یی طراحی شده‌اند که نسل جوان و نوجوان را تحت تأثیر قرار دهند!

 

خبرگزاری حکومتی نوشت: معمولاً رنج سنی‌ای که در این فضا در دام عوامل و عناصر مجاهدین قرار می‌گیرند نوجوانان کمتر از ۲۰سال هستند که به‌دلیل تجربه بسیار کم، درک و آگاهی تاریخی محدود در برخی موارد به‌راحتی طعمه عوامل آموزش دیده دشمن می‌شوند!

 

..یا در مصداقی دیگر سرپل (مجاهدین) با سوءاستفاده از ناآگاهی سوژه‌اش سعی کرده با اطلاعاتی غلط و تحریف شده تعریفی غیرواقعی از گروهک مزبور ارائه داده و از این طریق سوژه‌اش را برای همکاری مجاب نماید!

 

لازم به یادآوری است آخوند محمدجعفر منتظری، دادستان کل خامنه‌ای، در روز ۵اسفند ۹۷سراسیمه به میدان آمد تا ابعاد وحشت دیکتاتوری آخوندی را از گسترش فعالیت‌های مجاهدین و کانون‌های شورشی در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارد. او در حالی که سعی می‌کرد برای باند روحانی و وزیر ارتباطاتش خط‌ و نشان بکشد با غیظ و غضب گفت: «مسئولان انتظامی می‌دانند که چه فضای ننگ‌آوری در جامعه ایجاد شده است!».

او از گسترش فضای مجازی در ایران و میزان استقبال جوانان از آن به‌عنوان «آمار وحشتناک» یاد کرد و گفت: «چرا باید جامعهٔ اسلامی ما این‌قدر رها باشد» و مانند همیشه خواستار «مدیریت [بخوانید اعمال سانسور و بگیر و ببند] فضای مجازی» شد.

 

 

در ادامه مقاله خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس) آمده است: در گذشته دشمن برای ارتباط‌گیری مجبور بود داخل کشور شود...اما امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امکان ارتباط عوامل دشمن را با کاربران فضای مجازی بر روی تلفنهای همراه و رایانه‌های شخصی ایجاد کرده و سرپل‌های ضد انقلاب می‌توانند با روش‌های فریب امکان ارتباط مستقیم را با کاربران عموماً ‌جوان و ناآگاه فضای مجازی ایجاد کنند!

 

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: گاهی یک نوجوان در این فضا به‌دلیل مرتبط شدن با عوامل دشمن...دست به اقداماتی مجرمانه از مصادیق اقدام علیه امنیت ملی می‌زند!

 

به‌طور کلی امروزه شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی... بستری برای سوءاستفاده دشمن را نیز فراهم کرده است که موضوعی نوظهور بوده و هنوز متناسب با رشد این پدیده، اطلاع‌رسانی در مورد آسیب‌های آن رشد نکرده است!

 

خبرگزاری حکومتی می‌افزاید: باید بدانیم که نوجوانان و جوانان بسیاری امروز در این فضا در معرض آسیب‌های جدی قرار داشته و دشمن نیز از همه توان ظرفیتهای خود برای استفاده از این فضا استفاده می‌کند!»

 

ترس و وحشت رژیم آخوندی از  مجاهدین و کانونهای شورشی، بیشتر بخوانید

در هراس از آشنا شدن نسل‌ جدید با مجاهدین و پیوستن آنها به کانون‌های شورشی، این روزها اظهارات غیظ آلودی از آمران و عاملان استبداد و سانسور می‌شنویم.

آخوند حسن‌زاده، امام‌جمعه خامنه‌ای، در نمایش جمعهٔ اهواز، فضای مجازی را همانند بمبی توصیف کرد که از حکومت آخوندی تلفات می‌گیرد.

وی گفت: «امروز عصر ارتباطات دیگه یک‌طرفه نیست دوطرفه است فضای مجازی، شخص در این فضای مجازی کانالهای مختلف ایجاد می‌کند و مطالب را از کانال به‌راحتی هم می‌گیرد و هم می‌تواند منتقل بکند امروز بمب است یک بمب می‌اندازند چند هزار نفر یک جا کشته بشوند امروز هم فضای مجازی اینچنین است... یک مطلب نه در یک شهر نه در یک استان نه در یک کشور در بسیاری از کشورهای دنیا منتشر می‌شود».

 

پیش‌تر از امام‌جمعه خامنه‌ای در اهواز، آخوند محمدحسین نژادی در مراسمی تحت عنوان «فضای سایبری و سبک زندگی سالم» گفته بود:

«گسترش لحظه‌ای کاربران اینترنت، بدون فراهم‌سازی فرهنگی در میان کاربران همانند بمبی در میان ارزش‌ها، باورها و هنجارها و در کلام کلی سبک زندگی ماست».(خبرگزاری بسیج اسفند ۹۶)

 

همچنین آخوند عباسعلی مغیثی، امام‌جمعه خامنه‌ای در نهاوند، در وحشت از مجاهدین و فضای مجازی گفت: «امروز سلاحی که می‌تواند انقلاب را از بین ببرد همان کیبورد و فضای مجازی است که در اختیار اعضای مجاهدین است».

 

علی خامنه‌ای در مهر ۹۷ رودرروی بسیجیان نظام، اصطلاح «بمب شیمیایی» را برای فضای مجازی به‌کار برد:

«ابزار رسانه مهم است، اگر دست دشمن باشد، ابزار خطرناکی است که می‌توان آن را به سلاح شیمیایی در جنگهای نظامی تشبیه کرد».

او در حالی که در سال ۹۱ گفته بود:‌

«اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم! رایانه‌ها و فضای مجازی و سایبری که الآن در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید می‌توانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمی‌شناسند برسانید! این فرصت فوق‌العاده‌ای است مبادا این فرصت را ضایع کنید...».

 

تضعیف اعتقادات نظام

آخوند موحدی کرمانی در نمایش جمعه ۱۰اسفند ۹۷با ابراز وحشت از فضای مجازی و با توسل به دجالگری گفت: «چرا بومی‌سازی فضای مجازی اجرایی نشده است ادامه فعالیت پیام‌رسان تلگرام با این وضعیت که موجب سلطه اجانب و تضعیف اعتقادات می‌شود طبق صریح قرآن حرام بیین است».

آخوند موحدی کرمانی با برملا کردن ترس خود از جوانان که مبنای قیام هستند، گفت: «فضای مجازی لجام‌گسیخته گسست نسلی را به‌دنبال دارد چرا در فضای مجازی قهرمان‌سازی و قهرمان‌پروری کاذب صورت می‌گیرد تلگرام با وضعیت فعلی خطرات ذیل را به‌دنبال دارد:

اخلال در وحدت ملی و ایجاد اختلاف ما بین اقشار جامعه

نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی

امیدوارم انشاالله که مسئولان مربوطه از خواب بیدار بشوند».

 

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6270e8f-d00b-443b-95c3-e702f01cd25e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات