728 x 90

وحشت از «کیبورد اعضای مجاهدین» در فضای مجازی

هراس رژیم آخوندی از فعالیت مجاهدین در فضای مجازی
هراس رژیم آخوندی از فعالیت مجاهدین در فضای مجازی

در نمایش جمعه این هفته تعدادی از امام‌جمعه‌های رژیم در یک کر هماهنگ نسبت به فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق در فضای مجازی و نسبت به فعالیت‌های بین‌المللی، گردهمایی‌ها و نشست‌های آن در خارج کشور سوزوگداز کردند.

 

وحشت از کیبورد اعضای مجاهدین 

آخوند عباسعلی مغیثی، امام‌جمعه خامنه‌ای در نهاوند، از فعالیت براندازانه مجاهدین در فضای مجازی ابراز هراس کرد و گفت: «امروز سلاحی که می‌تواند انقلاب را از بین ببرد همان کیبورد و فضای مجازی است که در اختیار اعضای مجاهدین است و یک خبر بد را دهها و صدها بار بازنشر می‌کنند اما خبر امیدبخش را سانسور می‌کنند.

اگر رهبری می‌فرمایند اولویت امروز مقابله با فضای مجازی است به این معناست که باید مراقب باشیم، مردم ایران اسلامی تحت تأثیر رسانه‌ها معاند نخواهند بود».

 

هراس از فعالیت مجاهدین در سال ۹۸ 

آخوند طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان نیز از هدایت فضای مجازی توسط مجاهدین سوزوگداز کرد و گفت: «برخی در فضای مجازی اقدام به تخریب روحانیت کرده‌اند، این نوع اقدامات در برخی کانال‌ها از سوی مجاهدین هدایت می‌شود و قصد دارند تا با جنگ نرم از طریق این فضا، مردم را نسبت به دین(بخوانید دین آخوندی) و روحانیت بدبین و تفکر آنها را عوض کنند که باید اقدام اساسی در این ارتباط انجام شود».

 

مجاهدین دنبال جنگ هستند

گردهمایی‌های مجاهدین و فعالیت‌های آنها در سطح بین‌المللی آخوندهای خامنه‌ای را جن و جنون کرده‌ است.

مورد اخیر فعالیت و تظاهرات مجاهدین در کنفرانس لهستان است که آخوند غلامرضا باوقار، امام‌جمعه مشکین‌شهر در مورد آن می‌گوید: «از جمله این برنامه‌ها نشستها و گردهمایی‌های بین‌المللی با کارگردانی گروه‌هایی مثل منافقین برای به انزوا کشاندن ایران بوده»!

امام‌جمعه مرند هم حضور مجاهدین در لهستان را تراز حضور سایر کشورها دانسته و نسبت به نتایج کنفرانس ورشو و فعالیت مجاهدین گفت: «نشست دیگری در ورشو لهستان با رهبری آمریکا... در آنجا با حضور مجاهدین به‌دنبال جنگ بودند».

در ادبیات حاکمیت آخوندی و امام‌جمعه‌های آن منظور از جنگ با نظام فعالیت در راستای براندازی و سرنگونی آن است، امری که سازمان مجاهدین خلق ایران با حمایتش از قیام‌ها و اعتراضات مردمی و فعالیت‌های کانون‌های شورشی در داخل کشور و فعالیتهایش در خارج کشور آن را روزبه‌روز به پیش برده است و خواب را از چشمان سردمداران آن و امام‌جمعه‌های خامنه‌ای ربوده است.

 

پیوند فعالیت‌های مجاهدین با قیام 

در زمینه فعالیت‌های مجاهدین در فضای مجازی و سلاح «کیبرد اعضای آن» آنجا وحشت آخوندها مضاعف می‌شود، که این فعالیتها با اعتراضات و قیام‌های مردم پیوند می‌خورد و فضا را برای حاکمیت غیرقابل‌تحمل می‌کند.

نگرانی واقعی آنها از فعالیت مجاهدین در فضای مجازی تبلیغ و ترویج آنها در زمینه براندازی و به خطر انداختن امنیت نظام است.

این فعالیت‌ها آن‌چنان امنیت رژیم را به خطر انداخته است که سردمداران آن از جمله علی خامنه‌ای و بسیاری از رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی از جمله امام‌جمعه‌ها نگران وضعیت در سال ۹۸ هستند.

 

براندازی، سمت‌وسوی فعالیت مجاهدین

وجه دیگر وحشت رژیم ‌آخوندی فعالیت‌های بین‌المللی مقاومت ایران است. مقاومت ایران در گردهمایی‌ها، تظاهرات و تجمعاتش در خارج کشور، درصدد سمت‌وسودادن سیاستهای جهانی به حمایت از حق مردم ایران برای سرنگونی آخوندی و به‌رسمیت شناختن مقاومت مردم ایران است. مقاومت ایران خواسته‌های خود از جامعه جهانی را این‌چنین فهرست کرده و در تمامی فعالیت‌های خود بر این خواسته‌ها پا می‌فشرد:

۱- قرار دادن تمامیت سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات آخوندها در لیست تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا و اتحادیه اروپا

۲- اخراج مزدوران اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس از آمریکا و اروپا

۳- ارجاع پرونده نقض حقوق‌بشر ایران به شورای امنیت

۴- ارجاع پرونده قتل‌عام زندانیان سیاسی به دادگاه جنایی بین‌المللی

۵- اخراج رژیم نامشروع آخوندها از ملل ‌متحد و به‌رسمیت شناختن نمایندگی مقاومت عادلانه مردم ایران

۶- اخراج قاطعانه فاشیسم دینی حاکم بر ایران و نیروهای آن از سوریه، عراق، یمن، لبنان و افغانستان

۷- واداشتن حکومت عراق به پرداخت مابه‌ازای دارایی‌ها، تجهیزات و تسلیحات و قرارگاههای سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران

۸- به‌رسمیت شناختن حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و حق مردم ایران برای دستیابی به‌ آزادی و برابری و حق مردم ایران برای برقراری حاکمیت مردم

 

در جریان برگزاری تظاهرات مقاومت در لهستان سردمداران و مهره‌های حکومتی افسار پاره کردند. امام‌جمعه خامنه‌ای در مرند در مورد حضور مجاهدین در ورشو اذعان می‌کند مجاهدین «به‌دنبال جنگ(بخوانید براندازی)» هستند.

در جریان کنفرانس لهستان و تظاهرات هواداران مجاهدین در این کشور، جواد ظریف ناگزیر شد نسبت کنفرانس و نسبت به تظاهرات هواداران مجاهدین اعتراض کند.

رویایی مجاهدین با رژیم آخوندی در خارج کشور بخشی از صورت‌مسأله اصلی مقاومت ایران در راستای براندازی آن است.

 

هماوردی مجاهدین با رژیم 

حاکمیت آخوندی عمیقاً نگران تاثیر‌گذاری این فعالیت‌ها در افکار عمومی جامعه بین‌المللی، در میان سیاستمداران و فعالان سیاسی کشورها به‌ویژه در آمریکا و اروپا است، و از کشورهای دیگر طلبکاری می‌کند که چرا مانند دیکتاتوری آخوندی فعالیت آنها را ممنوع نمی‌کنند و اعضا و هوادرانش را به صلابه نمی‌ کشند.

این حاکمیت به عینه می‌بیند که مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران در داخل کشور نفرت عمومی علیه رژیم را به جانب سرنگونی سمت و سو می‌دهد و در سطح جهانی نیز این رژیم را منزوی کرده است. تا جایی که در جریان کنفرانس بین‌المللی ورشو حتی یکی از مقامات کشورهای شرکت‌کننده نیز یک کلمه در حمایت از حکومت آخوندی حرفی نزد. وزات خارجه لهستان نیز در جواب اعتراض ظریف به حضور مقاومت موضع قاطعی در این زمینه گرفت و در حساب توئیتر رسمی خود با مخاطب قرار دادن ظریف نوشت: «امروز هیچ تروریستی در ورشو نیست. اینجا دموکراسی، آزادی بیان و هم‌بستگی وجود دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19146424-89fc-40e9-a13b-b52b8e761229"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات