728 x 90

ایران: به آتش کشیدن نمادهای حکومتی توسط کانون‌های شورشی مجاهدین – گزارشهایی از شهرهای تهران، خرم‌آباد، دلیجان، زنجان، ارومیه، اصفهان، نیشابور و آذربایجان شرقی

آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی حاکم بر ایران توسط کانونهای شورشی مجاهدین
آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی حاکم بر ایران توسط کانونهای شورشی مجاهدین

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران برای شکستن طلسم اختناق و سرکوب در شهرهای میهن اسیر، پاکسازی میهن از نمادهای منحوس آخوندی

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در نیشابور

اعضای کانون شورشی ۳۹۴ نیشابور طی یک عملیات انقلابی، ورودی یکی از مراکز سرکوب رژیم ضدبشری در این شهر موسوم به پایگاه مقامت بسیج انصار الرضا را با پرتاپ چندین کوکتل مولوتوف به آتش کشیدند. این عملیات انقلابی با شعار مرگ بر خامنه‌ای جنایتکار درود بر رجوی و در تاریخ دهم اسفند ماه جاری انجام شده و بخش از شهر از لوث وجود این پلیدی پاکسازی شد.

 

انهدام بنر منحوس خامنه‌ای جلاد در تهران

اعضای کانون شورشی ۱۳۶ تهران نیز در یک عمل انقلابی ضد سرکوب و اختناق که در تاریخ دهم اسفندماه جاری انجام شد بنر خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع را با شعار مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی – سازمان مجاهدین ادامه دهنده راه مصدق به آتش کشیده بخشی از شهر را از لوث وجود آن پاکسازی کردند.

 

آتش زدن حوزه جهل و جنایت در زنجان

اعضای کانون شورشی ۳۸۲ زنجان در تاریخ دهم اسفند ۹۷ ورودی یکی از مراکز جهل و جنایت آخوندی در این شهر موسوم به مدرسه علمیه الزهرا را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی فیلمی از روز بعد از انجام عملیات را نیز ارسال کرده‌اند که علاوه بر هویدا بودن آثار سوختگی بر در و دیوار و تابلو این مرکز جهل و جنایت حضور مزدوران سرکوبگر به‌اصطلاح انتظامی را نیز نشان می‌دهد.

 

 

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در اصفهان

اعضای کانون شورشی ۹۹۶ اصفهان نیز در راستای شکستن طلسم اختناق، یکی از پایگاههای سرکوب رژیم آخوندی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج را در تاریخ هفتم اسفندماه ۹۷ به آتش کشیدند. اعضای دلاور این کانون شورشی عملیات خود را با شعار خامنه‌ای جلاد کانون‌های شورشی سرنگونت می‌کنند درود بر رجوی انجام دادند.

 

به‌آتش کشیدن پایگاه سرکوبگران بسیج ضدخلقی در آذربایجان شرقی

در آذربایجان شرقی نیز اعضای کانون شورشی مجاهد شهید ثریا ابوالفتحی یکی از پایگاههای سرکوب در نظام آخوندی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج قاضی جهان را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی در تاریخ دهم اسفندماه جاری به انجام رسید.

 

آتش زدن بنر وزارت بدنام اطلاعات آخوندی در تهران

اعضای کانون شورشی ۱۶۸ تهران در تاریخ نهم اسفند ۱۳۹۷ طی یک عمل انقلابی ضداختناق بنر جاسوس پروری وزارت بدنام اطلاعات آخوندی را که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای بود را به آتش کشیده بخشی از شهر را از این پلیدی پاکیزه کردند.

 

 

به‌آتش کشیدن بنر منحوس خامنه‌ای در ارومیه

اعضای کانون شورشی ۴۸۸ ارومیه نیز بنر خامنه‌ای جلاد را در تاریخ دهم اسنفد ۹۷طی یک عمل انقلابی ضداختناق به آتش کشیدند.

 

آتش زدن حوزه جهل و جنایت آخوندی در تهران

اعضای کانون شورشی ۳۵۷ تهران در یک عملیات انقلابی ورودی یکی از مراکز پروش جهل و جنایت در رژیم ولایت فقیه موسوم به حوزه علمیه را با شعار مرگ بر خامنه‌ای به آتش کشیدند. این عمل انقلابی ضد سرکوب و اختناق در تاریخ نهم اسفند ۹۷ انجام شد.

 

 

آتش زدن بنر دفتر نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در خرم‌آباد

بنر دفتر نماینده ولی‌فقیه ارتجاع و امام جمعه خامنه‌ای در استان لرستان توسط اعضای کانون شورشی ۴۱۶ خرم‌آباد با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی – آتش جواب آتش در تاریخ ۷ اسفند ۹۷ به آتش کشیده شد.

 

آتش زدن بنر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع در دلیجان

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید حسین صادقی در دلیجان نیز در تاریخ دهم اسفندماه ۱۳۹۷ بیلبورد بزرگ خامنه‌ای ملعون را به آتش کشیدند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a76e5736-7d5c-4636-867c-0b9696bc717c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات