728 x 90

ایران – کانون‌های شورشی مجاهدین نمادهای رژیم آخوندی در شهرهای گلپایگان، تهران، آمل، ایرانشهر، آبادان، خرم‌آباد و آذربایجان غربی و بلوچستان را به آتش کشیدند

ایران - کانونهای شورشی مجاهدین نمادهای حکومت آخوندی را به آتش کشیدند
ایران - کانونهای شورشی مجاهدین نمادهای حکومت آخوندی را به آتش کشیدند

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران برای شکستن طلسم اختناق و سرکوب در شهرهای میهن اسیر و پاکسازی میهن از نمادهای منحوس آخوندی:

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در گلپایگان

اعضای کانون شورشی ۱۸۰ گلپایگان طی یک عملیات ضداختناق که در تاریخ ششم اسفند ماه با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی آتش جواب آتش انجام شد یکی از مراکز سرکوب رژیم ولایت فقیه موسوم به پایگاه مقاومت بسیج شبکه بهداشت و درمان گلپایگان را به آتش کشیدند.

 

تهران - به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید کاظم نیاکان در تهران یکی از مراکز سرکوب رژیم ضدبشری آخوندی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج اباذر را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی که عملیات خود را به مردم عزیز ایران تقدیم کردند این عمل انقلابی را با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی و در تاریخ چهارم اسفند ماه جاری انجام دادند.

 

 

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در آمل

اعضای کانون شورشی ۷۵۰ آمل نیز طی یک عمل انقلابی ضداختناق که پنجم اسفند ۹۷ انجام شد، یکی از مراکز سرکوب در آمل موسوم به پایگاه مقاومت بسیج میرزا هاشم آملی را به آتش کشیدند، در تصویر ارسالی این کانون آثار سوختگی بر تابلو ورودی این مرکز سرکوب که حاوی تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود هویدا است .

 

انهدام بنر خامنه‌ای و خمینی دجال در ایرانشهر

اعضای کانون شورشی ۲۸۶ ایرانشهر نیز طی عملیات انقلابی یکی از بنرهای تبلیغات دجالگرانه رژیم آخوندی را به آتش کشیدند. این بنر که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود در پنجم اسفندماه جاری منهدم شد.

 

آتش زدن پایگاه بسیج ضدمردمی در آبادان

اعضای کانون شورشی ۱۵۰ در آبادان با جمله‌ای از سخنان مریم رجوی با مضمون آخوندهای فاسد با قیام زنان ایران جارو خواهند شد، یکی از مراکز سرکوب موسوم به پایگاه مقاومت بسیج را در تاریخ پنجم اسفندماه جاری به آتش کشیدند.

 

 

آتش زدن بنر خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون در آذربایجان غربی

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید علی باکری در آذربایجان غربی طی یک عملیات انقلابی بنر تبلیغات آخوندی حاوی تصاویر بزرگ خمینی دجال و خامنه‌ای خونخوار را به آتش کشیدند. این عملیات با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی و در تاریخ ششم اسفندماه ۱۳۹۷ انجام شد.

 

آتش زدن بنر خامنه‌ای و خمینی دجال در بلوچستان

اعضای کانون شورشی ۹۵۰ در بلوچستان نیز طی یک عمل انقلابی ضد سرکوب و اختناق، بنر تبلیغات آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود را با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی به آتش کشیدند. این عملیات انقلابی در چهارم اسفندماه جاری انجام شد.

 

آتش زدن بنر وزارت بدنام اطلاعات آخوندی در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۷۱۶  خرم آباد در یک عملیات انقلابی، بنر تبلیغاتی وزارت اطلاعات آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود را با شعار آتش جواب آتش مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی به آتش کشیدند. این عملیات انقلابی در چهارم اسفندماه ۹۷ انجام شد.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd3e0aa8-d632-4409-8dde-149b8ab6536f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات