728 x 90

ایران – کانون‌های شورشی مجاهدین نمادهای رژیم آخوندی را در مشهد، شهرک پرند تهران، شهرری، کرمانشاه، خرم‌آباد، ماکو، نیشابور، خوزستان و تهران به آتش کشیدند

فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران
فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران

گزارشی از انهدام نمادهای رژیم ضدبشری ولایت فقیه توسط کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران برای شکستن طلسم اختناق و سرکوب در شهرهای میهن:

آتش زدن حوزه جهل و جنایت در مشهد

ورودی حوزه جهل و جنایت آخوندی موسوم به مدرسه علمیه سعادت در تاریخ ۲۸بهمن ۹۷طی یک عملیات انقلابی با شعار شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده - درود بر رجوی، توسط اعضای کانون شورشی ۱۵۲مشهد به آتش کشیده شد.

 

انهدام بنر حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای در شهرک پرند تهران

اعضای کانون شورشی ۷۴۹تهران در عمل انقلابی در شهرک پرند بنر تبلغات آخوندی که حاوی تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع بود را به آتش کشیده منطقه را از لوث وجود این نماد پلید پاکسازی کردند. این عمل انقلابی با شعار مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی درود بر رجوی در تاریخ بیست و نهم بهمن‌ماه جاری اجرا شد.

 

به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در شهرری

اعضای کانون شورشی ۸۵۷تهران طی یک عملیات انقلابی در شهرری ورودی پایگاه سرکوبگران بسیج موسوم به پایگاه مقاومت بسیج ۲۵۱را در تاریخ بیست و نهم بهمن ۹۷با درود به سازمان مجاهدین خلق ایران به آتش کشیدند.

 

 

 

آتش زدن بیلبورد خامنه‌ای ملعون در جاده ماکو

اعضای کانون شورشی ۱۶۰ماکو طی عملیات خود که در تاریخ بیست و نهم بهمن‌ماه ۹۷انجام شد بیلبورد تبلیغات آخوندی که حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای جنایتکار بود را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی با شعار خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست انجام شد.

 

 

به‌آتش کشیدن بنر خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۳۱۳تهران نیز در عملیات انقلابی خود که در تاریخ بیست و نهم بهمن‌ماه ۱۳۹۷انجام شد بنر تبلیغات دجالانه آخوندی که حاوی تصویر منحوس سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران خمینی دجال بود را به آتش کشیدند.

 

به آتش کشیدن مرکز بسیج سرکوبگر در خوزستان

اعضای کانون شورشی ۱۷۰خوزستان در یک عملیات ضد سرکوب و اختناق موفق شدند ورودی یکی از مراکز سرکوب رژیم آخوندی موسوم به پایگاه مقاومت شهدای کوی راه‌آهن را که بر سر در آن تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد نیز نصب شده بود به آتش بکشند.

 

‌آتش زدن بنر خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۷۱۶خرم‌آباد نیز در عملیاتی به یاد مجاهد شهید داریوش سلحشور که به‌منظور درهم شکستن طلسم اختناق و سرکوب که در تاریخ ۲۹بهمن ۹۷انجام شد، موفق شدند بنر تصاویر منحوس دزد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و خامنه‌ای جنایتکار را با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را به آتش بکشند.

 

 

انهدام بنر تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی دجال در تهران

اعضای کانون شورشی ۹۱۱تهران در عملیات انقلابی خود که در تاریخ بیست و نهم بهمن‌ماه جاری انجام شد یکی از بنرهای تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون بود را به آتش کشیده و محله را از لوث وجود آثار رژیم آخوندی پاکسازی کردند.

 

آتش زدن حوزه جهل و جنایت آخوندی در نیشابور

یکی از مراکز جهل و جنایت آخوندی موسوم به مدرسه علمیه نیشابور توسط اعضای کانون شورشی ۱۵۲نیشابور با شعار شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده درود بر رجوی به آتش کشیده شد و بخشی از شهر از لوث وجود این نهاد پاکسازی شد. این عمل انقلابی در تاریخ ۲۹بهمن ۹۷انجام شد.

 

انهدام بنرهای منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون در کرمانشاه

اعضای کانون شورشی ۷۵۶کرمانشاه نیز طی یک عملیات موفق بنر چهار طرفه خمینی دجال و خامنه‌ای معلون که در وسط یکی از میادین این شهر نصب شده بود را در تاریخ بیست و نهم بهمن‌ماه ۱۳۹۷به آتش کشیدند.

 

بیشتر بخوانید:

جایت برای نسلها سبز است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41973c8f-e685-4354-8be7-cf22db2fafa2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات