728 x 90

آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی توسط کانون‌های شورشی مجاهدین در گچساران، کرج، خرم‌آباد، شهرری، مشهد، تهران، سلماس و ساوه

آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران
آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران برای انهدام نمادهای ولایت فقیه و شکستن طلسم اختناق و سرکوب حکومت ضدبشری حاکم بر ایران اسیر:

آتش زدن بنر خمینی دجال و خامنه‌ای در گچساران

بنر حاوی تصاویر منحوس دزد انقلاب خمینی دجال و ولی‌فقیه ارتجاع خامنه‌ای در بیست و چهارم بهمن‌ماه جاری طی یک عملیات انقلابی توسط اعضای کانون شورشی ۸۷۶گچساران به آتش کشیده شد.

 

پاکسازی بنر تبلیغات آخوندی در کرج

اعضای کانون شورشی ۷۱۳کرج نیز در عمل انقلابی خود که با شعار درود بر رجوی سلام بر آزادی و در تاریخ بیست و چهارم بهمن‌ماه جاری انجام شد بنر تبلیغات آخوندی که حاوی تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز بود را به آتش کشیده منطقه را از لوث وجود این نماد پلید پاکسازی کردند.

 

به آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی سردار شهید خلق موسی خیابانی در خرم‌آباد ورودی پایگاه سرکوبگران بسیج موسوم به پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی را در تاریخ بیست و پنجم بهمن ۹۷به آتش کشیدند.

 

آتش زدن پایگاه بسیج سرکوبگر در شهرری

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید صبا هفت‌برادران نیز ورودی پایگاه بسیج ضدمردمی را در تاریخ بیست و چهارم بهمن‌ماه جاری در یک عملیات انقلابی به آتش کشیدند.

 

 

به‌آتش کشیدن پایگاه بسیج ضدمردمی در مشهد

اعضای کانون شورشی ۹۰۵مشهد طی عملیات انقلابی خود ورودی یکی از پایگاههای بسیج ضدمردمی را در تاریخ بیست و پنجم بهمن‌ماه ۹۷به آتش کشیده و جو سرکوب و اختناق را شکستند.

 

انهدام بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی در کرج

اعضای کانون شورشی ۷۲۴کرج در یک عمل انقلابی که در تاریخ بیست و پنجم بهمن‌ماه جاری انجام شد یکی از بنرهای تبلیغات آخوندی را منهدم کردند.

 

‌آتش زدن بسیج ضدمردمی در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۳۸۰خرم‌آباد نیز در عملیاتی به‌منظور درهم شکستن طلسم اختناق و سرکوب که در تاریخ بیست و پنجم بهمن ۹۷انجام شد تابلوی بسیج ضدمردمی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج ایثارگران را به آتش کشیدند.

 

انهدام بنر تبلیغات دجالگرانه آخوندی در تهران

اعضای کانون شورشی ۹۸۰تهران در عملیات انقلابی خود که با شعار تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش در تاریخ بیست و پنجم بهمن‌ماه جاری انجام شد یکی از بنرهای تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی که حاوی تصاویر منحوس خمینی، خامنه‌ای و روحانی بود را به آتش کشیدند.

 

 

آتش زدن بنر دهه زجر آخوندها در سلماس

بنر تبلیغات دجالگرانه دهه زجر آخوندها که حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز بود توسط اعضای کانون شورشی شهید ناصر بدری در سلماس به آتش کشیده شد و بخشی از شهر از لوث وجود آن پاکسازی شد. این عمل انقلابی با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی آتش جواب آتش در تاریخ ۲۵بهمن ۹۷انجام شد.

 

آتش زدن بنر حاوی تصویر منحوس خمینی دجال در ساوه

در ساوه نیز طی یک عمل انقلابی بنر خامنه‌ای جلاد با شعار درود بر مریم رجوی تبلور مقاومت کانونها شورشی از تهران تا ورشو به آتش کشیده شد. این عمل ضد سرکوب و خفقان رژیم آخوندی توسط کانون شورشی ۴۰۸در تاریخ بیست و ششم بهمن‌ماه ۹۷انجام شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c5edc3a-6c4b-49cb-8ec2-9965de81cbed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات