728 x 90

به‌آتش کشیدن نمادهای حکومت آخوندی توسط کانون‌های شورشی مجاهدین – گزارش از تهران، کرج، اندیمشک، ارومیه، مشهد و خوزستان

انهدام نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی مجاهدین در ایران
انهدام نمادهای رژیم آخوندی توسط کانونهای شورشی مجاهدین در ایران

گزارشی از انهدام نمادهای رژیم ولایت فقیه توسط کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران در شهرهای میهن:

انهدام بنر منحوس خامنه‌ای جلاد در تهران

اعضای کانون شورشی ۹۹۸ تهران طی یک عملیات انقلابی ضداختناق بنر حاوی تصویر ولی‌فقیه ارتجاع، خامنه‌ای جلاد را به آتش کشیده منهدم کردند. این عمل انقلابی با شعار ایران سرزمین شیران آتش جواب آتش مرگ بر خامنه‌ای سرکوبگر درود بر مجاهدین خلق ایران در تاریخ شانزدهم اسفندماه ۱۳۹۷ انجام شد.

 

 

آتش زدن تابلو تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون در حسینیه اندیمشک

اعضای کانون شورشی ۹۸۶ اندیمشک در همبستگی با فراخوان ستار اجتماعی مجاهدین خلق ایران در داخل کشور برای برپایی جشن ملی چهارشنبه‌سوری تابلو ورودی حسینیه را که حاوی تصاویر دزد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران، خمینی دجال و جانشینش خامنه‌ای خون‌ریز بود را با شعار آتش جواب آتش در تاریخ شانزدهم اسفندماه جاری طی یک عملیات انقلابی به آتش کشیدند.

 

 

آتش زدن بنر دجالگرانه دهه زجر آخوندی در ارومیه

اعضای کانون شورشی ۴۲۱ ارومیه طی یک عملیات ضداختناق بنر تبلغات دجالگرانه دهه زجر آخوندی را به آتش کشیدند. این عمل انقلابی در تاریخ پانزدهم اسفند ۹۷ اجرا شد و اعضای این کانون شورشی نسخه‌ای از فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری را در محل عملیات بر جای گذاشتند.

 

 

آتش زدن بنر منحوس خمینی دجال در خوزستان

اعضای کانون شورشی ۷۴۴ خوزستان نیز طی عمل انقلابی خود که در راستای شکستن فضای اختناق در هفدهم اسفند ۱۳۹۷ انجام شد بنر خمینی دجال را به آتش کشیده منطقه را از لوث وجود این پلیدی پاک کردند.

 

تخریب تابلو پایگاه بسیج ضدمردمی در مشهد

اعضای کانون شورشی ۷۲۰ مشهد نیز با شعار تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش در روز پانزدهم اسفندماه جاری تابلو یکی از پایگاههای سرکوب رژیم آخوندی موسوم به پایگاه مقاومت بسیج حوزه حریم رضوی را با پاشیدن رنگ تخریب کردند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59c277e3-f0b8-4560-a503-1fbaeb6a2eb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات