728 x 90

اعتراف به ۲۱برابر بودن حقوق وزیران و مدیران حکومتی نسبت به حقوق کارگران

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی

در گفتگویی در تلویزیون شبکه یک رژیم آخوندی در تاریخ ۲۳آبان به حقوقهای ۵۰-۶۰-۷۰برابری نسبت به حقوق کارگران محروم اعتراف شد.

مجری تلویزیون آخوندی گفت: تو این شرایط سخت اقتصادی مردم که تورم واقعاً تورم سنگینی هست، علاوه بر گرانی داره ادامه پیدا می‌کند، حقوقهای ۳۰-۴۰ میلیونی نمی‌دانم وزرا این واقعاً منطقی نداره حالا بعضی‌ها که ۵۰-۶۰-۷۰ هم من شنیدم هست نمونه‌های متأسفانه...

مقصودی مجری اول تلویزیون حکومتی گفت: حالا این را می‌گویید شما من یاد این می‌افتم که وزیر محترم بهداشت نامه زدند به معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفتند آقا سقف حقوق را از ۱۵برابر حداقل بدهیم ۲۱برابر حداقل، آقای مقصودی ما الآن اینجا گفتیم این تفاوت بود بین دولت قبل و دولت فعلی که بین مردم هستند نباید جوری باشه که اتفاقاً یکی از شباهت ها و شاید نکاتی که شاید بدتر باشه این است که وزیر بهداشت دولت فعلی مثلا نامه بزند برای افزایش حقوق این نکته مثبتی نیست و بنظرم باید این موضوع رسیدگی بشه. .

مقصودی گفت: چقدر خوب است که مسئولان رده بالای دولت اعلام بکنند که آقا ما سقف حقوق‌مان نهایت ۱۵میلیون می‌گیریم، یعنی حقوق‌شان را مثلا نصف بکنند. این خیلی کمک می‌کند به این‌که هم مردم را بیشتر واقعاً درک بکنند و هم این‌که مردم حس کنند مسئولان تراز اول شان دارند مثل اونها زندگی می‌کنند... وقتی کارگر داره سه تومان می‌گیره شما با ۵برابر بگیرید، مثل کارگر۵برابر اون، نه ۱۵برابر و نمی‌دانم ۲۱برابر و اینها که بعضاً در دولت قبل هم قانونش کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2164457-8c9d-4e84-9277-8241ab8ea64d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات