728 x 90

آتش زدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی – فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی - آتش زدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی دجال
فعالیت کانونهای شورشی - آتش زدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی دجال

فعالیت کانونهای شورشی با آتش زدن بنرهای خامنه‌ای جلاد و نمادهای رژیم ضدبشری ولایت فقیه ادامه یافت:

 

به‌آتش کشیدن بنر منحوس خامنه‌ای در بیرجند

اعضای شجاع کانون شورشی ۳۸۰بیرجند بنر حاوی تصویر خامنه‌ای جلاد را به آتش‌کشیده و فیلمی از عمل انقلابی خود تهیه و ارسال کردند. این عمل انقلابی در روز پنجشنبه اول آذر ۹۷ به اجرا در آمده است.

 

آتش زدن بیلبورد خمینی دجال در سلماس

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید سیروس فتحی در یک حرکت انقلابی که روز اول آذرماه ۹۷انجام شد، بیلبورد خمینی دجال را به آتش کشیدند. اعضای شجاع این کانون شورشی فیلمی از عمل انقلابی خود تهیه و ارسال کردند، اعضای این کانون شورشی طی این عمل، تراکتی با این مضمون « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» از خود به‌جا گذاشتند.

 

اهرم سرنگونی

مریم رجوی در سخنرانی نهم تیرماه ۹۷در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در مورد سرنگونی رژیم ولایت فقیه و اهرم آن گفت: از قیام دیماه به‌ این سو، نوک کوه آتش تغییر و سرنگونی در ایران نمایان شده و دکل کشتی پیروزی انقلاب دمکراتیک، و عاری از شیخ و شاه، در چشم‌انداز است. مردم ایران با قیامها و کانونهای شورشی، اهرم سرنگونی را به‌دست گرفته‌اند. این واقعیتها را چگونه و در کجا می‌توان دید؟ اول این‌که در پرتو آفتاب مقاومت، شعبده «راه‌حل» از درون فاشیسم دینی، سوخته و باطل شده است، مردم و جوانان شورشگر، پایان کارِ هر دو جناح رژیم را اعلام کرده‌اند. همان جوانانی که بی‌باک و بیم، راه نبرد و تهاجم حداکثر، و راه مقاومت به هر قیمت را در پیش گرفته‌اند.

دومین نشانه دوران سرنگونی این است که مردم ایران ۶ماه است که برپایی قیام و یک جنبش اعتراضی را در زیر سرکوب حداکثر، ممکن کرده‌اند.

سومین نشانه سرنگونی محتوم فاشیسم دینی این است که تنشها و تضادهای اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه گرانی، بیکاری و فقر و نابرابری، به‌ نقطه‌یی رسیده که بازگشت‌ناپذیر است. موقعیت انفجاری را همه احساس می‌کنند. وانگهی آخوندها نه راه‌حلی دارند، نه می‌خواهند و نه می‌توانند مشکلی را حل کنند.

چهارمین نشانه دوران سرنگونی این است که در سطح بین‌المللی، آخوندها مهمترین پشتوانه سیاست مماشات را که در آمریکا بود، از دست داده‌اند.

پنجمین و مهمترین نشانه دوران سرنگونی این است که آنچه آخوندها از آن می‌ترسیدند، به‌دست آمده و آن پیوند میان خشم محرومان و ستمزدگان با مقاومت سازمان‌یافته است. این را همه سران رژیم و مهره‌های ریز و درشت آن بارها خاطرنشان کرده‌اند. و این، اقرار آنها به‌پایان کار رژیم است. آری، سرنگونی در راه است.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b847ab07-5287-4fbf-8c7c-4c0ed95e95bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات