728 x 90

سیمای ایران آزاد – فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

فعالیت کانونهای شورشی برای شعله ورکردن آتش اعتراض و قیام مردم علیه رژیم پابه‌گور ولایت فقیه، با روشهای مختلف ادامه دارد.

 

مریم رجوی سیمای ایران آزاد – فعالیت در بابل، خوی و داراب

اعضای یکی از کانونهای شورشی در بابل نیز اقدام به نصب تراکتهای برنامه ۱۰ماده‌ای مریم رجوی برای ایران آزاد فردا کردند. تراکتهای پخش شده حاوی تصویر مریم رجوی و تیتر مریم رجوی سیمای ایران آزاد بود

در داراب نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به شعارنویسی بر پیاده روی یکی از پارکهای این شهر کردند. در فیلم ارسالی این کانون شورشی شعار مرگ بر خامنه‌ای دیده می‌شود.

در خوی نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی کردند. در فیلم ارسالی توسط اعضای این کانون شورشی، شعارهای «مسعود رجوی: کانونهای شورشی جرقه و آتش‌زنه قیامها هستند – آتش قیامها خاموش نمی‌شود» دیده می‌شود.

 

فعالیت کانونهای شورشی در تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی در تهران اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای و شعله ورکردن آن کردند.

اعضای کانون شورشی دیگری نیز در تهران اقدام به شعارنویسی مرگ بر خامنه‌ای بر مسیر پل عابر پیاده، در نزدیکی قبر دجال قرن، خمینی ملعون، کردند.

این کانون شورشی همچنین با اسپری رنگ اقدام به دیوارنویسی شعارهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی در دیوار و کف پل عابر پیاده کردند.

 

کانونهای شورشی و در دسترس بودن سرنگونی رژیم

فعالیتهای بی‌وقفه کانونهای شورشی و پیشقراولان ارتش آزادیبخش در شهرهای مختلف کشور به حدی است که بارها زوزه‌های وحشت کارگزاران رژیم آخوندی نسبت به فعالیتها از بوقهای تبلیغاتی آنها بگوش رسده است.

 

در جریان قیام مردم کازرون رائفی‌پور، یکی از کارگزاران رژیم آخوندی از باند خامنه‌ای صراحتاً گفت: «منافقین... می‌خواهند یک میلیشیا درست بکنند، یک ارتشی درست بکنند که کارهاشون رو انجام بده... این کازرونیها میگند ما نمی‌خواهیم این بخش جدا بشه... اما تو آن شلوغی یکهویی حمله میشه به پاسگاه پلیس... این مردم که رفتند دنبال خواسته به‌زعم خودشون به حق خودشون بودند اما فقط دو نفر کافیه تو آن جمع یک کاری بکنه، سازمان منافقین تو هر شهر از این دو نفرها داره... قابل‌ توجه شما ما بیش از ۲۴-۲۵هزار منافق تواب فقط تو تهران داریم».

آخوند حیدر مصلحی اسبق وزیر بدنام اطلاعات آخوندی نیز در گفتگو با تارنمای حکومتی انتخاب، ۱۳خرداد ۹۷به صراحت گفته بود: «در سال ۹۷یا ۹۸قطعاً دشمن فتنه‌یی را طراحی می‌کند و محور آن نیز، ولی‌فقیه است».

نمونه‌های ابراز وحشت از قیام مردم ایران توسط کارگزاران رژیم به قدری زیاد است که نیاز به شماره نمونه‌های آن نیست، حتی خامنه‌ای و روحانی نیز با این موضعگیری که نباید «ناامید» شد، این حقیقت را گواهی می‌دهند که در جبهه دشمن ریزش و بی‌اعتمادی به آینده، و کابوس سرنگونی تا کجاها نفوذ کرده است.

پس این کلام مریم رجوی که گفت: «سرنگونی رژیم در دسترس است» چه به اعتبار واقعیتهای اقتصادی اجتماعی جامعه و چه به‌دلیل پیشروی مقاومت و کانونهای شورشی و چه به‌دلیل اظهارات هراس‌آلود سردمداران رژیم، حقانیت خود را اثبات کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c422ce7b-8821-46c4-8736-471f37ff58cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات