728 x 90

موج محکومیتها علیه اقدام نظامی اسراییل

استمرار بمبارانها در غزه
استمرار بمبارانها در غزه

سایت سی.ان.ان (چهارشنبه ۱۹اردیبهشت) گزارش کرد: رهبران خارجی اقدام نظامی اسراییل در شرق رفح را محکوم کردند.
وزیر امور خارجه استرالیا روز چهارشنبه گفت: «استرالیا مخالفت ما با حمله زمینی بزرگ اسراییل به رفح را روشن کرده است و ما امروز دوباره این موضوع را به اسراییل تکرار می‌کنیم».
آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان در شبکه ایکس نسبت به «حمله بزرگ» به رفح هشدار داد و گفت: «یک میلیون نفر نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند. آنها نیاز به حفاظت دارند. آنها نیاز فوری به کمکهای بشردوستانه بیشتری دارند. برای این منظور، گذرگاه‌های مرزی رفح و کرم شالوم باید فوراً بازگشایی شوند.
قطر بمباران استان رفح توسط نیروهای اسراییل و تهاجم به گذرگاه زمینی و تهدید به آواره کردن شهروندان از پناهگاه‌ها و مراکز اسکان را به‌شدت محکوم کرده است.
اتحادیه آفریقا، متشکل از ۵۵ کشور، اعلام کردند که «به‌شدت گسترش این جنگ به گذرگاه رفح، تنها کریدور کمکهای بشردوستانه را محکوم می‌کند».
وزارت امور خارجه اندونزی در شبکه ایکس نوشت: «حمله» به رفح و هم‌چنین «کنترل ارتش اسراییل بر سمت فلسطینی گذرگاه مرزی رفح» را به‌شدت محکوم می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a39fe8c7-58c6-4055-a672-a66c625cc79c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات