728 x 90

جنجال غارتگری در باند خامنه‌ای

جنجال غارتگری در باند خامنه‌ای
جنجال غارتگری در باند خامنه‌ای

این روزها باند «یک‌دست»! و «خالص سازی» شده خامنه‌ای، دو دستی! در حال غارت اموال و دارایی‌های ملی مردم ایران است! و تمامی دستجات آن از دار و دسته قالیباف و حداد عادل گرفته تا پاجوش‌هایش «همه با هم»! در حال چپاول سرمایه‌های ایران‌اند! و همزمان هم بر سر سهم‌خواهی بیشتر، مچ یک‌دیگر را می‌گیرند!

مجلس رژیم تحت سیطره قالیباف، اسناد جدیدی از فساد مالی در مؤسسه مصاف متعلق به رائفی‌پور منتشر کرد. طبق این اسناد، ‌برخی مبالغ نجومی میلیاردی و بالای میلیاردی به حساب خواهر و پدر رائفی‌پور واریز شد است. از سوی دیگر سایت حکومتی انتخاب از یک برداشت نامشخص ۸میلیارد تومانی از حساب مؤسسه مزبور خبر داد.

از سوی دیگر رائفی‌پور در حمله تندی به دولت با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی دولت درباره تولید سیمان و فولاد گفت: دیگر حتی صحبت از جدول ضرب هم نیست، موضوع، سواد خواندن و نوشتن است.

متقابلا سایت حکومتی اقتصاد۲۴، نوشت: در نتیجه‌گیری گزارش هیأت تحقیق و تفحص مجلس از بانکها مؤسسه مصاف متعلق به رائفی‌پور نوعی پولشویی از حساب‌های حقوقی خود انجام داده است.

رائفی‌پور تنها ۶۶میلیون تومان در یکی از حساب‌هایش موجودی دارد،
اما بررسی شماره حساب مربوط به خواهر رئیس مصاف (ندا رائفی‌پور) حکایت از آن دارد که نزدیک به یک میلیارد موجودی داشته و حتی پدر رائفی‌پور‌ها هم در یکی از حساب‌هایش نزدیک به یک میلیارد و ششصد میلیون تومان موجودی حساب دارد.

در همین مورد سایت حکومتی انتخاب از باند مغلوب رژیم نوشت:

ده‌ها میلیارد تومان پول به حساب مؤسسه رائفی‌پور واریز شده و بعد هم خیلی به‌سرعت برداشته شده، این پرداختی‌ها بر اساس کدام معیار و طبق چه فاکتورهایی صورت گرفته‌اند؟! آن هم در مؤسسه‌ای که می‌گوید یک مؤسسه خیریه، تبلیغی در حوزه مهدویت! است.

خرج نذورات و قیمه پلوی اربعین شد!

طبعا پاسخ این «بچه آخوند» مسأله‌یی حل نمی‌کند چرا که رائفی‌پور به‌سادگی و با لودگی گفت: این مبالغ اغلب هدایا و نذوراتی است که به حساب مؤسسه واریز شده و بخشی از آن خرج امورات داخلی مؤسسه شده و بخشی هم صرف امور خیریه می‌شود!

یعنی نه حساب و کتابی در کار است و نه فاکتور و رد و نشانه‌ای از محل «هزینه کرد» میلیاردها پول بی‌زبان!

لیسانس «کردانی» + اجتهاد در دجال‌گری!

رائفی‌پور که مانند دیگر مقامات این نظام سواد چندانی ندارد و به جز یک لیسانس «کردانی» مدرک دیگری در چنته ندارد، با این استدلال‌ها نشان می‌دهد که درس دجالیت را اما خیلی خوب خوانده و در این زمینه به‌قول معروف، درسش را «فوت آب»! است.

او گفت من خودم حسابداری خوانده‌ام مثلا اگر کسی پول داده که برای اربعین برنج خریداری شود، آن پول را تا رسیدن اربعین نگه می‌دارند و جای دیگری خرج نمی‌کنند تا مبادا خلاف شرعی رخ دهد!

در حالی‌که اسناد پول‌پاشی این «بچه آخوند» بین نفرات همین مؤسسه و برخی فعالان سایبری رژیم مدت‌هاست که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود! افرادی که قتل‌های خیابانی دختران مردم توسط وزارت اطلاعات را توجیه و تحریف می‌کنند تا چرخ آسیاب جنایت هم‌چنان بر «خون» مردم ایران بچرخد.

حالا و با چنین اوصافی، این مؤسسه خیریه و «نذری جمع‌کن»! به یک حزب سیاسی تبدیل شده که به مدد پیوندهایش با منابع قدرت در بیت خامنه‌ای، به فراکسیون اصلی مجلس ارتجاع تبدیل شده و در حال کسب کرسی ریاست مجلس است! یک عده سوپر متحجر که به «حجتیه» ای‌ها می‌گویند «لائیک»!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fea544af-bcce-4978-8185-1f8f5cac9483"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات