728 x 90

وقاحت رئیسی: در هر سال باید یک میلیون مسکن ساخته می‌شد و نشد

رئیسی جلاد - عکس از آرشیو
رئیسی جلاد - عکس از آرشیو

رئیسی جلاد در سخنرانی روز شنبه خود درباره پوچ درآمدن وعده ساختن میلیونها مسکن، تقصیر آن را به گردن دولتهای قبل از خودش انداخت و گفت: در هر سال باید یک میلیون مسکن ساخته می‌شد و نشد.

رئیسی با وقاحت اضافه کرد: اجداد ما و پدران ما در خانه‌یی که پنج تا ده تا اتاق داشت و توی هر اتاق یک خانواده، زندگی می‌کردند و حالا هم (از این خانه‌ها) هست!

 

تلویزیون شبکه خبر رژیم - رئیسی جلاد ـ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیسی در آیین اهدا جایزه جوانی جمعیت در تهران:

این که نیاز است خانواده‌ای که پر بچه است خانه بزرگتر داشته باشد این حرف درستی است اما این لازمه‌اش نیست که حتماً این طور باشد نه می‌شود با امکانات کم صاحب فرزند شد. . … کما این‌که پدران ما اجداد ما در محل‌های خیلی محدود زندگی می‌کردند گاهی توی خونه‌ای که پنج تا ده تا اتاق داشت توی هر اتاق یک خانواده زندگی می‌کردند تو هر اتاق الآن هم هست بعضی از مناطق تو هر اتاقی یک خانواده زندگی می‌کردند. . … خوب در هر سال باید یک میلیون مسکن ساخته می‌شد و نشد یک سال دویست هزار یک‌سال دویست پنجاه هزار یک‌سال سیصد هزار ولی اونچه که نشد طبیعتاً در یک جا خودش رو نشون می‌ده و الآن ما مواجهیم با این مسأله مثل مسکن مهر دولت شروع شد دویست و چهل هزار مسکن مردم طلایشان را فروختند فرش زیر پاشون رو فروختند امکان شون را گذاشتند ریختند توی حساب برای این‌که صاحبخانه بشوند خب نشدند.

تلویزیون شبکه خبر 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b6f351c-1cd1-4f2b-89a5-30842d95a7f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات