728 x 90

اخبار سوريه,

تهاجم ارتش آزادی سوریه به داعش در حلب

-

--
--
بعد از پیشروی داعش در حومه شمالی حلب، ارتش آزادی تهاجم خود را برای پس گرفتن این مناطق شروع کرده است. همزمان نبرد با نیروهای اسد در جبهه‌های دیگر ادامه دارد.
رزمندگان ارتش آزادی در حومه حلب در حال نبرد با نیروهای داعش هستند. داعش علاوه بر روستاهایی در شمال حلب، دو روستای دیگر در نزدیکی خط مرز ترکیه را به کنترل خود درآورده است. رزمندگان ارتش آزادی نیروهای خود را برای حمله به داعش و پس گرفتن مناطق حومه شمالی حلب بسیج کرده‌اند.
انقلابیون جدا از داعش در جبهه‌های دیگر علیه نیروهای اسد می‌جنگند، نبردها در اطراف شهرک مورک در حومه شمالی حما از سرگرفته شده است. رزمندگان دو روستا در حومه غربی حما را به کنترل خود درآورده‌اند. این دو روستا به فرودگاه نظامی حما نزدیک است از این‌رو دارای اهمیت استراتژیکی است.
رژیم اسد با بمباران هوایی روستاهای حومه شمالی به این ضربات رزمندگان پاسخ داد.
منابعی در دمشق گفتند، رژیم اسد توافق آتش‌بس در جنوب پایتخت را با توپ‌باران منطقه مسکونی در محله «قدم» نقض کرده است. جوبر و حموریه در حومه دمشق را بمباران شدند.
با وجود بمباران و کشتار مردم بیگناه توسط نیروهای اسد، مردم سوریه در مناطق مختلف در حومه دمشق و ادلب علیه بشار اسد تظاهرات کردند و خواستار سرنگونی او شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf186155-9523-4981-974d-5f57c1af3993"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات