728 x 90

دستگیری یکی از عوامل تروریست رژیم ایران در فرانسه

وزارت دادگستری فرانسه
وزارت دادگستری فرانسه

دادسرای ملی فرانسه، روز پنجشنبه ۵ مهر خبر داد که قاضی رسیدگی به پرونده‌های تروریستی، یکی از عوامل وابسته به رژیم ایران را به اتهام تشکیل یک سازمان خرابکار تروریست و جنایتکار تفهیم اتهام و سپس بازداشت نمود.
این فرد مردی ۳۸ساله‌ است که به طرحریزی قتل شخصیتهای یهودی در آلمان و فرانسه متهم شده است.
دادسرای ملی مبارزه با تروریسم با تأیید این خبر اضافه کرد که بر اساس گزارش سازمان اطلاعات و از خلال این پرونده که در سازمان امنیت داخلی فرانسه به نام «مارکوپولو» از آن یاد می‌شود بیانگر ظهور دوباره تروریسم دولتی ایران در اروپا است.
گزارش سرویسهای امنیتی فرانسه حاکی است که سرویس‌های اطلاعاتی ایران پس از بیست سال از سال ٢٠١٥ قتل‌های هدفمند در خاک اروپا را با اجیر کردن جنایتکاران جرایم عمومی از سرگرفته‌اند. و به‌دنبال به‌قتل رساندن غیرنظامیان جهت افزایش حس ناامنی در بین مخالفان حکومت جمهوری اسلامی و یهودیان و شهروندان اسراییلی بوده است.
سرویسهای اطلاعاتی فرانسه هم‌چنین تأکید دارند که هستۀ جنایتکاران اجیرشده توسط رژیم ایران حول یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در شهر لیون شکل گرفته و فرد مزبور احتمالاً در ماه مه گذشته به ایران نیز سفر کرده است. سلول تروریستی رژیم ایران مأموریت داشته یک کارمند پیشین یک سازمان امنیتی اسراییل و سه تن از همکاران گذشتۀ وی را در پاریس و سه شهروند اسرائیلی-آلمانی را در مونیخ و برلین به‌قتل برساند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29748cd1-2d18-4c50-8d56-7213cda85adf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات