728 x 90

اخبار امريكا,برجام، زهرخواران رژيم,

ترامپ توافق اتمی با رژیم ایران را یکی از بدترین توافق‌های تاریخ نامید

-

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، پنجشنبه‌شب 31تیر و در آخرین شب برگزاری کنوانسیون جمهوریخواهان در شهر کلیولند، توافق هسته‌یی با رژیم ایران را یکی از بدترین توافق‌های تاریخ نامید و گفت: «رژیم ایران در مسیر سلاح اتمی است».

وی گفت: «همه ما تصاویر ملوانهای اسیر شده‌مان را به یاد می‌آوریم که جلوی نیروهای رژیم ایران، در حالی که لوله اسلحه به سمت آنها گرفته شده بود، زانو زده بودند. این فقط کمی بعد از توافق هسته‌یی با رژیم ایران بود؛ توافقی که ۱۵۰ میلیارد دلار را به رژیم ایران باز گرداند» .

ترامپ افزود: «عراق در هرج و مرج است؛ رژیم ایران در مسیر سلاح اتمی است. سوریه در جنگ داخلی غرق است و بحران مهاجرت ناشی از آن غرب را تهدید می‌کند» .

وی سوریه را نیز یکی دیگر از موارد تحقیر شدن آمریکا دانست و گفت: «وقتی باراک اوباما درباره سوریه خط قرمز تعیین کرد و بعد از آن که رژیم بشار اسد از سلاح های شیمیایی برای سرکوب مخالفان استفاده کرد، به هشدار خود عمل نکرد، ما بار دیگر تحقیر شدیم» .

ترامپ همچنین نامزدی جمهوریخواهان را پذیرفت گفت: «دوستان، نمایندگان و شهروندان آمریکا! من با فروتنی و سپاس تمایل شما برای نامزدیم در انتخابات ریاست‌جمهوری را می‌پذیرم» .

خاطرنشان می‌شود انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هشتم نوامبر (18آبان) برگزار می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccafdaa1-efd9-4ce2-8e7f-cea779e6309e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات