728 x 90

۶۰هزار مبتلا به کرونا به اعتراف معاون وزیر بهداشت آخوندها!

کرونا ویروس در ایران
کرونا ویروس در ایران

معاون وزیر بهداشت رژیم در یک گفتگوی تلویزیونی با شبکه دو تلویزیون حکومتی اعتراف کرد ۱۲هزار بستری به‌علت کرونا داشته‌اند و این تعداد تنها ۲۰درصد افرادی هستند که تست کرونای‌شان مثبت می‌شود.

قاسم جان‌بابایی معاون وزیر بهداشت رژیم تأکید کرد «کمتر از ۲۰درصد کسانی که کرونا مثبت می‌شوند می‌آیند تو بیمارستان و ۸۰درصد افرادی که کرونا می‌گیرند یا علائم‌شان این‌قدر خفیف است یا در حدی هستش که کاملاً تو خانه می‌توانند مراقبت بشوند».

در همین برنامه تلویزیونی هنگامی که از معاون وزیر سؤال می‌کند چرا از نماینده‌های مجلس تست گرفته شده در حالی‌که باید از نفراتی که علامت بیماری دارند تست گرفته شود، مگر خون آنها از مردم رنگین‌تر است، معاون وزیر طفره می‌رود.

در حالی‌که اکنون روشن شده که بهترین و بیشترین امکانات درمانی و پیشگیری به خامنه‌ای و دیگر سران و پاسداران رژیم اختصاص داده شده است. روز ۸اسفند سایت حکومتی خبر فوری گزارش کرده بود که امکانات تست و تشخیص بیماری را به منزل معصومه ابتکار برده‌ و از تمامی همکاران و خویشاوندان وی بدون سبب تست گرفته‌اند.

در یک مورد دیگر خامنه‌ای در کتابخانه‌اش دیده شد که (پیجر) در دست صحبت می‌کرد، تا هر لحظه که نیاز داشت با فشار دادن یک تکمه، پزشکان حاضر در بیتش، به کمک او بروند.

 

این‌همه در حالی است که به‌گفته همین معاون وزیر، تعداد مبتلایان حدود ۶۰هزار نفر است که ۸۰درصد آنها اساساً امکان مراجعه به بیمارستان پیدا نکرده و در خیابان‌ها و معابر عمومی از حال می‌روند.

در حالی که خامنه‌ای، روحانی و دیگر سردمداران رژیم تلاش می‌کنند با کوچک جلوه دادن فاجعه‌یی که تنها به‌علت پنهان‌کاری جنایتکارانه آنها اکنون در مملکت جاری است، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را کمتر از آنچه هست، نشان دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d65b96a-fd87-4bed-988c-54c22f0d1d0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات