728 x 90

گوشمالی یک آخوند مزاحم توسط یک زن شجاع

گوشمالی یک آخوند مزاحم توسط یک زن شجاع
گوشمالی یک آخوند مزاحم توسط یک زن شجاع

به‌دنبال خبر درگیری یک زن شهروند با دو آخوند موسوم به «امر به معروف» که به خانم دیگری تذکری نسبت به رعایت حجاب کرده بودند، زن دیگر شهروند عمامه هر ۲ آخوند را از سرشان کشید و با پا آنها را لگدمال کرد.
خبرگزاری حکومتی آفتاب‌نیوز روز سه‌شنبه ۷دی نوشت، یک زن شهروند پس از آن که یک آخوند به زن دیگری به‌خاطر حجابش تذکر می‌دهد، با عصبانیت به آن آخوندها حمله کرده و آنان را آماج لگد و کتک قرار می‌دهد.

خبرگزاری حکومتی حوزه جهل و جنایت روز ۷دی با انتشار این خبر درباره جزئیات حادثه گفته است یک آخوند امر به معروف در خیابان به خانم بدحجاب تذکر داده است و از بازداشت این زن دلیر به‌دلیل گوشمالی با آن آخوند خبر داد.
شایان یادآوری است که این فیلم در فضای مجازی منتشر شده و در این فیلم گفته شده این آخوند با عصای خود به این زن ضربه زده و گفته حجابش را رعایت کند.
در سال‌های اخیر ویدئوهای متعددی از واکنش‌های اعتراضی و درگیری شهروندان ایرانی در برابر مزاحمت و دخالت آخوندها و نیروهای بسیجی و...تحت عنوان مبارزه با بدحجابی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است. رسانه‌های حکومتی رژیم با دجالیت از این افراد با عنوان آمرین به معروف نام می‌برند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59377ce7-abc1-4255-9ce8-8f9ed44fca95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات