728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله روحانی به باند خامنه‌ای: عاملان و آمران حمله به سفارت یک کشور روشن هستند

-

حمله مزدوران  و چماقداران خامنه ای به سفارت عربستان در تهران و مشهد
حمله مزدوران و چماقداران خامنه ای به سفارت عربستان در تهران و مشهد
آخوند حسن روحانی روز سه‌شنبه8تیر در یک رویارویی با ولی‌فقیه ارتجاع در مورد حمله چماقدار خامنه‌ای به سفارت عربستان در تهران و در حالی که آنها را خودسر می‌خواند گفت: «عاملان و آمران حمله به سفارت یک کشور روشن هستند… مردم منتظرند ببیند چگونه اجرای حکم این افراد خودسر به سمع و نظر آنها می‌رسد» .

وی که به‌مناسبت هفته قوه قضاییه رژیم سخنرانی می‌کرد به بی‌اعتمادی مردم به دستگاه قضاییه رژیم اعتراف کرد و افزود: «هر کشوری مسئولیت تأمین امنیت سفارت‌خانه‌های خارجی را دارد و امنیت آن را بر دوش گرفته است. اگر مردم ما نسبت به این‌گونه مسائل به خوبی و با شفافیت اطلاع پیدا کنند، و بدانند قوه قضاییه چه کرده است به همان نسبت اعتماد مردم و اعتماد جهانی به دستگاه قضایی بیشتر می‌شود» .

آخوند روحانی همچنین در یک درگیری باندی و حمله به باند پاسدار احمدی‌نژاد در رابطه با پرونده بابک زنجانی گفت: «مردم می‌خواهند بدانند چگونه اموال مردم پول بیت‌المال، و پول نفت را عده‌یی به تاراج بردند. و این اقدام چگونه سازماندهی شده؟ چه کسانی مجوز صادر کردند؟ این پول چگونه در اختیار این افراد قرار گرفته است. این پول کجا رفته و کجا مصرف شده است؟» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af7dde52-5842-4634-a617-a9201a70f80a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات