728 x 90

گرداندن اجساد کشته‌های جنگ ضدمیهنی در زندان قرچک ورامین

زندان  قرچک ورامین
زندان قرچک ورامین

رژیم آخوندی در زندان قرچک ورامین با روی کار آوردن جنایتکاری به‌نام صغری خدادادی فشار به زندانیان سیاسی زن در زندان قرچک ورامین را افزایش داده است.

به گزارش هرانا ۲۸آذرماه گردانندگان زندان قرچک ورامین با مسئولیت صغری خدادادی اقدام به گرداندن اجساد کشته‌های جنگ ضدمیهنی برای اذیت و آزار و فشار به زندانیان سیاسی کرده است.

رئیس جنایتکار زندان به زندانیان سیاسی اطلاع داده است که برای همه آنان سفارش چادر داده است.

در این گزارش آمده است: با روی کار آمدن صغری خدادادی، در این زندان، فشارها و محدودیتها بر زندانیان سیاسی زن به شکل گسترده‌یی افزایش پیدا کرده است.

از صبح امروز مقام‌های جنایتکار زندان بر دیوارهای راهروی اصلی بندها اقدام به نصب تصاویری از کشته‌شدگان جنگ ضدمیهنی کرده‌اند. پس از آن جسد یکی از کشته‌شدگان جنگ ایران و عراق تحت عنوان“ شهید گمنام ”به زندان قرچک منتقل و در آنجا به دستور رئیس زندان در بندهای مختلف و از مقابل بند زندانیان سیاسی گردانده شد.

خدادادی رئیس جنایتکار زندان به زندانیان گفته است: «این اقدام برای پاک شدن شما از گناهانتان از طریق طواف داده شدن با پیکر این شهید صورت گرفته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb1f9435-58a3-408b-aebc-e11f40d10ad6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات