728 x 90

چرا تصمیمات جدی برای جلوگیری از کرونا گرفته نمی‌شود

گسترش بیماری کرونا در سطح تمامی شهرهای ایران
گسترش بیماری کرونا در سطح تمامی شهرهای ایران

گسترش و شیوع کرونا در ایران به حدی رسیده است که کارگزاران این رژیم را هم از عواقب بی‌توجهی‌ها و لاپوشانیها به وحشت انداخته است و به‌صورتهای مختلف این وحشت را به روحانی و مقامات رژیم ابراز کرده و از آینده‌ای که چون کابوس آشوب و قیام عمومی است هشدار می‌دهند.

 

اعتراف ذوالفقاری معاون وزیر کشور آخوند روحانی و رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا: «اگر زنجیرهٔ ‌ شیوع کرونا را قطع نکنیم، دیگر تمام ظرفیتهای کشور هم پاسخگوی این تعداد بیمار نخواهد بود»(خبرگزاری حکومتی ایرنا - ۷فروردین ۹۹)

 

نامهٔ سرگشاده محمدرضا نجفی عضو مجلس رژیم به روحانی: تقریباً کشوری نیست که با وضعیت آماری ما (آماری که رسما اعلام می‌شود) در قبال شیوع کرونا چنین میزانی از ساده‌انگاری را داشته باشد. کابوس آشوب ناشی از فروپاشی سازمان سلامت و تلفات گستردهٔ هم‌میهنان به‌تحقق محض نزدیک می‌شود.(اعتماد آنلاین ۶ فروردین ۹۹)

 

پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع: در مورد کرونا با تصمیمات قطره‌چکانی و موقت به‌جایی نخواهیم رسید. (دنیای اقتصاد - ۲۸ اسفند ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7d97671-8c1e-4adb-84ca-6e3883aeea4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات