728 x 90

وحشت آخوندها از قیامی دیگر

قیام آبان ۹۸
قیام آبان ۹۸

آخوند محمد جواد نظافت در تلویزیون شبکه چهار رژیم روز چهارشنبه ۱۴مهر در وحشت از قیامی دیگر گفت: بچه‌هایی را شما در اغتشاشاتی دیدید یک جوانی رفت پرچم ایران را آورد پایین؟ کلیپش پخش شد تو اغتشاشات... این خطرناک است... علامتهای خطر هست!

این آخوند حکومتی با اشاره به ریزش روزافزون پاسداران رژیم افزود: دشمن از طرفداران ما یارگیری می‌کند ما ریزش پیدا می‌کنیم ما می‌اندازیم آدمها را طرد می‌کنیم.

آخوند نظافت هم‌چنین درخواست کرد: خواهش می‌کنم حزب‌اللهی‌ها طلبه‌ها همه یک دور روایت عقل را مباحثه کنند ما به‌شدت نیاز داریم.

وی به بی‌عقلی حزب‌اللهی‌ها اعتراف کرد و گفت: حضرت آقا یک نگرانی دارند نسبت به بچه حزب‌اللهی‌ها، نگرانی عقلانیت است.

آخوند نظافت با اشاره تنقر اجتماعی از آخوندهای حکومتی افزود: الآن یک مشکلی که ما داریم یک عده‌یی از این نسل ناامید هستند، من این را خطر می‌دانم این‌که یک بچه شیعه خودش را بی‌نیاز از تقلید می‌داند.

وی سپس به سانسور کامل خبرهای در سیمای منحوس آخوندی اشاره کرد و به مجری تلویزیون آخوندی سفارش کرد: آقای جلبی امیدوارم آقا ریل را عوض کنیم هر چه کف جامعه است ترا به خدا بیاوریم در صدا و سیما نترسیم بابا شما خود سانسوری دارید می‌کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eea696eb-9522-49e3-8641-eda9060ea63f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات