728 x 90

واکنش سازمان انرژی اتمی رژیم نسبت به حرفهای مطهری درباره ساخت بمب

سازمان انرژی اتمی رژیم ایران
سازمان انرژی اتمی رژیم ایران

به‌دنبال اعتراف بی‌سابقه علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع، سازمان انرژی اتمی با سراسیمگی آن‌را تکذیب کرد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا روز دوشنبه ۵اردیبهشت گزارش داد: یک مقام مطلع در سازمان انرژی اتمی ضمن تکذیب اظهارات یکی از نمایندگان سابق مجلس گفت: برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی هیچ‌گاه جهت‌گیری نظامی نداشته و اظهارات افراد غیرمسئول در این زمینه ناشی از بی‌اطلاعی و یا رویکرد سیاسی خاص آنها است. وارد کردن اتهام پنهان‌کاری اقدامی است که از سالها قبل دشمن برای محدودسازی برنامه صلح‌آمیز اتمی کشورمان دنبال کرده و هرگز موفق به اثبات آن نشده است.

 

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع در دوره دهم  روز یکشنبه ۴اردیبهشت در مصاحبه‌یی با باشگاه خبرنگاران دانشجویی رژیم در پاسخ به سؤالی درباره اظهارنظر سابقش درباره این‌که «می‌توانیم در ایران بمب اتم بسازیم چون شرع استفاده از بمب اتم را برای ما حرام کرده نه ساخت آن را» اظهار داشت: «از همان ابتدا که وارد فعالیت هسته‌یی شدیم هدف‌مان ساخت بمب و تقویت قوای بازدارنده بود، اما نتوانستیم محرمانه بودن این مسأله را حفظ کنیم و گزارشهای محرمانه توسط گروهک منافقین (شورای ملی مقاومت ایران) افشا شد» (خبرگزاری حکومتی بهار نیوز ۴اردیبهشت).

لازم به یادآوری است برای اولین بار شورای ملی مقاومت ایران در سال۱۳۸۱ فعالیت غنی‌سازی اورانیوم در نطنز و تأسیسات آب سنگین اراک را افشا کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c9086d0-f582-4ad4-a83a-0e92505f6360"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات