728 x 90

دستگیری زندانیان آزاد شده و هواداران و خانواده‌های مجاهدین برای مقابله با قیام سراسری مردم

اطلاعیه شورای ملی مقاومت -۲۰دی ۱۴۰۱
اطلاعیه شورای ملی مقاومت -۲۰دی ۱۴۰۱

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

دستگیری زندانیان آزاد شده و هواداران و خانواده‌های مجاهدین برای مقابله با قیام سراسری مردم

رژیم ضدبشری آخوندی ناتوان از مقابله با قیام سراسری مردم ایران و در وحشت از استقبال مردمی از کانون‌های شورشی، از یک‌سو به دستگیری زندانیان سابق و هواداران و خانواده‌های مجاهدین روی آورده و از سوی دیگر با سرهم‌بندی کردن انواع سناریوها به نیروهای وارفته‌اش روحیه می‌دهد.

روز دوشنبه ۱۹دی ۱۴۰۱ رسانه‌های حکومتی در یک سناریوی کلیشه‌ای به‌نقل از محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نوشتند: «در یک اقدام اطلاعاتی گسترده، هسته سازمان‌یافته و تشکیلات اطلاعاتی مجاهدین به استعداد پنج عنصر در استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند. پشتیبانی مالی از مرتبطان مجاهدین و هم‌چنین کانون‌های شورشی در اغتشاشات اخیر یکی از اهداف این تیم سازمان‌یافته بوده است... هدف دوم این تیم ساخت سازه‌های مختلف انفجاری با تهیه مواد شیمیایی و اسیدی و آزمایش آن در بیابانهای استان بوده است و هدف سوم تهیه "سه راهیهای انفجاری" برای اقدامات ایذایی در استانهای هم جوار و به‌صورت مشخص در بازار قم و بازار تهران بوده است». خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در ادامهٔ همین خبر افزوده است: یکی دیگر از اهداف تیم دستگیر شده «شعارنویسی و تهیه فیلم و عکس از اعتصابها به‌ویژه اعتصاب بازاریان» ذکر شده و «از این تیم سازمان دهی شده مجاهدین، مقادیر بسیار زیادی مواد منفجره، دستگاه‌های دیجیتال دوربینهای مختلف کشف و ضبط شد».

 

خبرگزاری سپاه پاسداران نیز در روز ۱۳دی به‌نقل از رضاخانی فرماندار رژیم در گرمسار اعلام کرده بود: «دو هسته اطلاعاتی، مالی و عملیاتی وابسته به مجاهدین با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام وزارت اطلاعات در این شهرستان دستگیر شدند... آنها اقدامات انفجاری و ایذایی در برخی مناطق حساس را در دستور کار داشتند. سرپرست فرمانداری گرمسار گفت این افراد قصد آموزش تولید و ساخت مواد منفجره داشتند و تهیه و ساخت سلاحهای دست‌ساز و شعارنویسی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات این هسته‌ها بود».

 

مقاومت ایران بار دیگر خواهان حضور وکلای مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران و کمیته‌های پارلمانی ایران آزاد در کشورهای مختلف جهان در دادگاه دستگیر شدگان و هزاران زندانی دیگریست که طبق اطلاعیه ۶دی ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور در ۱۰۰روز اول قیام در ارتباط با مجاهدین دستگیر شده‌اند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۰ دی ۱۴۰۱ (۱۰ ژانویه ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43a3e9fd-18c4-4361-ac28-9843752e638a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات