728 x 90

نماینده کنگره آمریکا: لایحه جدید بایدن را مجبور می‌کند حداکثر تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کند

دارل عیسی نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا
دارل عیسی نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا

فاکس نیوز روز ۲۹مهر نوشت: لایحه جدید جمهوری خواهان بایدن را مجبور می‌کند حداکثر تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کند

دارل عیسی نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان می‌گوید لایحه او قطعاً سیاست ایالات متحده را در برخورد با ایران نه به‌عنوان یک شریک استراتژیک، بلکه به‌عنوان دشمنی که آنها هستند اصلاح می‌کند.

یکی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا می‌خواهد از قدرت کنگره استفاده کند تا دولت بایدن را وادار به اجرای تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران در پی حملات تروریستی ویرانگر حماس در اسراییل کند.

دارل عیسی، از کالیفرنیا، گفت که دولت بایدن در یک سال گذشته تحریم‌های ایران را لغو کرده است که تقریباً ۵۰میلیارد دلار به رژیم ایران کمک کرده است.

او گفت که دولت به‌طور سیستماتیک تحریم‌های نفتی را کمتر اجرا کرده است، منابع مالی ایران در عراق را که اکنون در عمان است، آزاد کرده است، و در ۱۱سپتامبر از تحریم‌ها چشم‌پوشی کرده است تا ۶میلیارد دلار از بودجه بشردوستانه را به‌عنوان بخشی از مبادله زندانیان آزاد کند. اقدامی که پس از حملات حماس به‌شدت مورد بررسی قرار گرفت.

عیسی گفت که لایحه جدید او، قانون بدون بودجه برای ترور تحت حمایت ایران No Funds for Iran-Backed Terror Act، «به‌طور اساسی جهت سیاست ایالات متحده در قبال ایران را تغییر خواهد داد و در نهایت قوانین آمریکا را اجرا خواهد کرد».

دارل عیسی گفت: «این قانون جامع نشان‌دهنده اصلاح مسیری ضروری در سیاست آمریکا است تا با ایران نه به‌عنوان یک شریک استراتژیک، بلکه به‌عنوان دشمنی که هستند، رفتار کنند».

این لایحه از رئیس‌جمهور می‌خواهد تحریم‌های فعلی نفت ایران را اجرا کند و به کنگره گواهی دهد که این کار را انجام می‌دهد، و اختیارات معافیتها را تعلیق کند تا دولت بایدن نتواند از حساب‌های امانی مانند آزاد کردن ۶میلیارد دلار از کره جنوبی سوء‌استفاده کند...

این لایحه جدید روز پنجشنبه معرفی شد... این قانون تا زمانی که رئیس مجلس جدید انتخاب نشود قابل بررسی نیست.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55a7a431-380e-4f4f-aca8-87e58f47a2aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات