728 x 90

نماینده خامنه‌ای در شیراز: در مناطق سیل‌زده فحش خوردم و اعصابم خرد است

خسارات سیل در شیراز - دروازه قرآن
خسارات سیل در شیراز - دروازه قرآن

آخوند لطف‌الله دژکام امام جمعه جنایتکار رژیم در شیراز به خشم مردم از غارت و چپاول کارگزاران رژیم در جریان سیل این شهر اعتراف کرد و گفت:‌ در بازدید از مناطق سیل‌زده با خشم و عصبانیت مردم روبه‌رو شدیم. من در بازدید از مناطق سیل‌زده چندین فحش خوردم و اعصابم خرد است. باید ببینیم شهرداری چه بر سر مردم آورده است، وقتی خود شهرداری به حریم رودخانه خشک تجاوز کرده چه انتظاری از مردم داریم؟ من دو سه جا این تجاوز شهرداری به حریم را دیده‌ام.

خشم مردم سیل‌زده از عملکرد حکومت

خبرگزاری حکومتی ایرنا به‌ نقل از امام جمعه خامنه‌ای در شیراز نوشت «مردم سیل‌زده از عملکرد برخی مسئولان خشمگین هستند»

آخوند دژکام نماینده خامنه‌ای عملکرد برخی ادارات را که زمینه‌ساز سیل این شهر شد، موجب خشم و حتی فحش‌دادن آنان به کارگزاران حکومتی دانست و گفت: در بازدید از مناطق سیل‌زده با خشم و عصبانیت مردم روبه‌رو شدیم.

آخوند لطف‌الله دژکام در نشست شامگاه سه‌شنبه خود با رئیس و مسئولان بنیاد چپاول موسوم به مسکن و در حضور استاندار فارس در شیراز گفت: «من در بازدید از مناطق سیل‌زده چندین فحش خوردم و اعصابم خرد است. مسیل را گرفته‌اند و به ساختمان تبدیل کرده‌اند، چرا نباید سیل جاری شود؟ چرا شهرداری بلوار کشیده و مسیل را مسدود کرده است؟ آب بالا دست دروازه قرآن باید از کجا سر در بیاورد که سیل جاری نشود؟»

وی در ادامه اعترافاتش پیرامون خشم مردم نسبت به‌عملکرد چپاولگرانه حکومت آخوندی گفت: «تونلی که شهرداری در منطقه سعدی احداث کرده به رودخانه تبدیل شده است، این تونل هیچ راهی برای فرار آب ندارد، جایی که شهرداری می‌خواهد در آینده پارک بسازد، به ارتفاع ۲متر آب جمع شد، صحنه‌های بی‌ریخت در جریان سیل شیراز مشاهده کردم».

 

نفهم‌ها برای ما تصمیم می‌گیرند

آخوند دژکام که سعی داشت ضایعات سیل را تنها به گردن بخشی از نظام چپاولگر آخوندی بیاندازد و تمامیت آنرا در ببرد ادامه داد: «باید ببینیم شهرداری چه بر سر مردم آورده است، وقتی خود شهرداری به حریم رودخانه خشک تجاوز کرده چه انتظاری از مردم داریم؟ من دو سه جا این تجاوز شهرداری به حریم را خودم دیده‌ام.

در بازدیدها وارد یک کوچه با ۴متر گودی شدیم که بن‌بست بود و راه خروج آب نداشت، شهرداری پشت این کوچه ۱۵مغازه برای فروش ساخته است، آب این کوچه از کجا باید خارج شود؟ نمی‌شود بنشینیم و فقط نظاره کنیم، مردم حق دارند فحش بدهند و هر بدی به ما بگویند.

استانداری نماینده حاکمیت است و باید موارد خلاف را اصلاح کند، باید جلو تصمیمات غلط گرفته شود، اگر جلو تصمیمات غلط گرفته نشود یا مفسده‌ای در کار است که نمی‌شود با آن برخورد کرد یا نفهم‌ها برای ما تصمیم می‌گیرند، بدتر از این نمی‌شود که تخلفات ساختمانی در حریم رودخانه با پروانه شهرداری اجرا شود».

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f56e8df2-c092-4c0e-90c9-0132483c469c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات