728 x 90

حذف تمامی پستهای تروریستی از شبکه‌های اجتماعی به‌درخواست رهبران اروپایی

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی
رهبران انگلستان، فرانسه و ایتالیا در یک مهلت دو ساعته به شرکتهای فناوری، از آنان خواستند همه پستهای تبلیغ و پیشبرد تروریسم را از شبکه‌های مجازی حذف کنند.

به گزارش آسوشیتدپرس 31شهریور 96 دردیدار رهبران شرکتهای فناوری پیشرفته با ترزامی نخست‌وزیر انگلستان در حاشیه نشست جاری مجمع عمومی ملل‌متحد در نیویورک، وی ضمن تأیید پیشرفتهای شرکتهای فناوری در این مبارزه با تندروهایی که بذر خشونت می‌پراکنند، گفت آنها باید سریعتر حرکت کنند و کار بیشتر ی انجام بدهند.

رهبران فرانسه و انگلستان تهدید کردند قوانینی را در این باره تدوین خواهند کرد که در صورت کندکاری شرکتهای اینترنتی آنها را جریمه کنند و این امر موجب خواهد شد شرکتهای فناوری بیشتر فکر کنند.

در تابستان امسال شرکتهای فیس‌بوک، مایکروسافت، توئیتر و یوتیوب که در مالکیت گوگل است یک برنامه ضدتروریستی را آغاز کردند تا در همکاری با کارشناسان جلو فعالیتهای تروریستها در شبکه‌های مجازی را بگیرند.

مدیرعامل فیس‌بوک می‌گوید شرکت او با بهره‌برداری از هوش مصنوعی، هم مطالب با محتوای تروریستی را حذف می‌کند و هم پورنوگرافی کودکان را. این شرکت به یاری ۱۵۰مهندس، زبان شناس، ویراستار دانشگاهی و چهره‌های پیشین مجری قانون بر شدت مقابله با تروریسم جهانی افزوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cfdcde4-0659-4dad-a288-331920fdda20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات