728 x 90

نمایشهای حکومتی سالگرد هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی، روضه‌خوانی و سوز و گدازها

دژخیم قاسم  سلیمانی
دژخیم قاسم سلیمانی

منفوریت دژخیم قاسم سلیمانی در منطقه به روایت تلویزیون رژیم:

یک دفعه یک خبری می‌آید که مثلا برای مرگ حاج قاسم فلان جای جهان شیرینی پخش کردند!

در همان کشوری که سلیمانی خونش را داده علیه‌اش هشتک‌هایی زده می‌شود!

تلویزیون رژیم ۱۱دی ۹۹:

حسین کمیلی فعال فرهنگی: یک دفعه یک خبری می‌آید که مثلا برای شهادت حاج قاسم فلان جای جهان شرینی پخش کردند یک دفعه مردم ما کوپ می‌کنند اه شیرینی پخش کردند؟ مگه میشه همچین چیزی حاج قاسم مگه این‌قدر؟

آخوند زهیر مجاهد فعال فرهنگی: در بحث الگو سازی که حضرت آقا بارها و بارها اشاره کردند به این مسأله به طرق مختلف با بیانات گوناگون واقعاً دست ما خالیست انقلاب اسلامی چهل سال و خرده‌ای دارد می‌آید جلو ما چند تا الگوی بین‌المللی الگویی که در جهان برای مردم آزادیخواه الگو باشد توانستیم معرفی کنیم؟

حاجتمند: شما فکر می‌کنید تو چند سال دیگه ما توی سوریه تحویل مان می‌گیرند؟ با همین فرمان فرهنگی بین‌المللی عرض می‌کنمها! شما فکر می‌کنید تو چند سال دیگه توی موصل عراق تحویل مان می‌گیرند؟ چند سال دیگه؟ مگه الآن شما را توی لبنان تحویل می‌گیرند از لحاظ فرهنگی؟

کمیلی: اگر ما کوتاهی بکنیم بعد یک دفعه می‌بینیم اه! همان جایی که یعنی این چهره نورانی پاک مخلص سرباز جهانی انقلاب اسلامی که رفته خون خودش را فدا کرده توسط مردم همان کشور داره هشتک‌هایی علیه‌اش زده میشه. (تلویزیون آستان رضوی رژیم ۱۱دی۹۹)

پاسدار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس:

با زدن سلیمانی این انسان بی‌عقل جنایتی را کرد که در دنیا سابقه نداشته

مطمئن باشید حتی از درون خانه شما ممکن است کسانی پیدا بشوند که

پاسخ این جنایت شما را به شما بدهند

پاسدار قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس:

«یک نکته دیگه داریم با دشمن، سی اقلا سی سال دنبال زدن شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی بودیم (از گوینده است) اما هر نوع از این عملیات‌های یک عقلانیتی باید برش محکوم (تپق) حاکم باشه تو این دوره کثیف‌ترین آدم روی زمین و جنایتکارترین آدمی که هیچ اصولی بر فکرش حاکم نیست وسوسه‌ها و شیطنتهای رژیم اشغالگر و سعودی جنایتکار باعث گردید که این انسان بی‌عقل جنایتی را بکند که در دنیا سابقه نداشته و برای هیچ شخصیت سیاسی و نظامی تو این عصر ما اتفاق نیفتاده من با صراحت بگویم مسیر نیروی قدس و مسیر مقاومت با شیطنتهایی که آمریکا می‌کند تغییر نمی‌کند مسیر هم‌چنان همان مسیر هست منتهی شما با این جنایتی که کردید یک کار دیگه‌ای درست کردید برای همه آزادگان توی دنیا و مطمئن باشید حتی از درون خانه شما ممکن است کسانی پیدا بشوند که پاسخ این جنایت شما را به شما بدهند...». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۲دی۹۹)

دوستی و صمیمیت دژخیم قاسم سلیمانی با خاتمی و روحانی

به روایت اسحاق جهانگیری

اسحاق جهانگیری معاون اول روحانی در مصاحبه‌یی با رسانه‌های حکومتی گفت: رابطه قاسم سلیمانی با روحانی خیلی صمیمانه بود و محمد خاتمی را دوست داشت.

وی افزود: من دو سه بار با قاسم سلیمانی صحبت کردم که برای ریاست‌جمهوری کاندیدا شود، او گفت جایی که این همه داوطلب دارد، من چرا؟ کاری که من می‌توانم انجام بدهم جایی است که رهبر و نظام نیاز دارد و آنجا باید داوطلب باشم؛ اینجا به اندازه کافی داوطلب دارد. (سایت خبر فوری رژیم ۱۲دی۹۹)

اورینت نیوز – متعلق به اپوزیسیون سوریه

نصب تصاویر منحوس قاسم سلیمانی

باعث خشم فلسطینیها و اپوزیسیون سوریه و مردم کشورهای عربی شده است

اورینت نیوز متعلق به اپوزیسیون سوریه گزارش داد: نصب تصاویر منحوس قاسم سلیمانی در غزه از سوی مزدوران رژیم ایران باعث خشم شدید و انزجار فلسطینی‌ها و اپوزیسیون سوریه و مردم در کشورهای عربی شد. چرا که قاسم سلیمانی قاتل صدها هزار سوری است و اداره کننده جنگ علیه مردم سوریه بود . در نوار غزه فلسطینی‌ها عکسهای قاسم سلیمانی را پاره کردند و آنها را لگدکوب کردند. (اورینت نیوز ۱۲دی) ۹۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41fa5c69-c3a1-49d6-93f6-0471594b64f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات