728 x 90

نمای روز ـ مبارزه با فساد یا تیغ‌کشی در وحشت از قیام

سرجلاد قضاییه خامنه‌ای که با شکلک مبارزه با فساد تلاش می‌کرد پرونده‌اش را در قتل عام هولناک زندانیان بپوشاند نقاب از رخ کشید و گفت: «دادستان‌های ما مسئولان قضایی در همه استانها... خوف ایجاد بکنند و ترس ایجاد کنند».

البته از آن‌جا که چاقو دسته خودش را نمی‌برد سراغ اصل‌کاری‌ها نخواهد رفت.

پرویز فاتح: «یک ملک خوب ما در جماران دست سپاه ولی امر است... چرا پس نمیدید... این ملک ارزشش بیش از ۲۰۰میلیارد تومان است می‌بینم واقعا استفاده هم نمی‌شود ما به کجا شکایت ببریم».

روزنامه مستقل با اشاره به فریب رسانه‌ها و توفان مصنوعی مبارزه با فساد نوشت: «اگر روزی مطبوعات جرأت داشتند و آزاد بودند که همین سخنان فتاح را در قالب گزارشی از تخلف مسئولان و نهادها با شفافیت کامل منتشر کنند، می‌توان امیدوار بود وگرنه فساد با طوفان‌های ساختگی مسئولان و با استفاده از ابزار رسانه، مهار شدنی نیست».

یک شهروند: «تاحالا کدومشو عمل کردن که این یکیش باشه»؟

روزنامه همدلی با اشاره به خبر دستگیری یک نفر از پرونده فساد قالیباف نوشت: «دیروز در واکنش به این خبر برخی در توئیتر نوشتند چرا کسی که رشوه داده را بازداشت نکرده‌اند»؟

یک خانم شهروند: «الآن بخور بخوره به اسم انقلاب سر سفره انقلاب می‌نشینند و می‌خورند و می‌برند و به ریش من و شما هم می‌خندند».

حرف سرجلاد چیست؟ از چه می‌ترسد؟

یک شهروند: «بیت رهبری میری میگه به من ربط نداره. رئیس‌جمهوری میگه به من ربط نداره وزیر و وزرا میگه به من ربط نداره پس به کی ربط داره؟ لطف کنین یه مقدار قرص سیانور ۵۰ -۴۰ میلیون هر دونه یه نفری بدین بخورن خلاص بشن از این زندگی بدبختی».

منظور سرجلاد ایجاد رعب و وحشت در دل همین تهی‌دستان است. هراس از توفانی که بساط غارت و جنایت را درهم‌می‌پیچد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdf91c7c-63d8-40d1-ac03-838da4561bad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات