728 x 90

نشنال انگلستان: اسراییل و انگلستان توافق کردند که از تولید سلاح هسته‌یی رژیم جلوگیری کنند

اتمی رژیم ایران
اتمی رژیم ایران

سایت نشنال انگلستان روز ۴مرداد در گزارشی از تماس تلفنی بوریس جانسون و یائیر لاپید نخست‌وزیر جدید اسراییل در مورد توافق دو کشور برای جلوگیری از دستیابی رژیم به سلاح هسته‌یی نوشت: انگلستان و اسراییل توافق کردند که از تولید سلاح هسته‌یی رژیم ایران جلوگیری کنند.

بوریس جانسون، نخست‌وزیر مستعفی انگلستان، پس از انتصاب یائیر لاپید به‌عنوان رهبر اسراییل در ماه جاری، با یائیر لاپید گفتگو کرد. بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلستان و یائیر لاپید، رهبر جدید اسراییل در تماسی روز سه‌شنبه گفتند که رژیم ایران نباید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌یی را داشته باشد... .

بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل روز سه‌شنبه ۴مرداد گفته بود: اسرائیل از توافق اتمی با رژیم ایران «بسیار ناراضی» است و قادر است به برنامه هسته‌ای ایران آسیب جدی بزند و آن را به تعویق بیاندازد.

به گزارش تایمز اسرائیل، گانتز گفت که اسرائیل توانایی وارد کردن «آسیب جدی» به برنامه هسته‌ای ایران را دارد و می‌تواند آن را تاخیر بیاندازد. او احیای توافق برجام را که سال ۲۰۱۵ با قدرت‌های جهانی و برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران حاصل شد، تنها یک تاکتیک برای به تاخیر انداختن برنامه هسته‌ای ایران دانست.

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6ad6c82-007b-406f-af26-7aee7c77ada5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات