728 x 90

مجلس ناقص الخلقه و انقباضی ولایت خامنه‌ای

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع
پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع

مجلس ناقص‌الخلقه و انقباضی ولایت خامنه‌ای از همان آغاز با جنگ گرگها و آشفتگی همراه است.

در حالی که آخوند جلاد ابراهیم رئیسی به پاسدار جنایتکار محمدباقر قالیباف به‌خاطر ریاست مجلس آخوندی تبریک گفته است، یک رسانه حکومتی در این باره، می‌نویسد: این‌که رئیسی و قالیباف، رقبای شکست‌خورده روحانی در انتخابات به ریاست دو قوه دیگر رسیدند تا تنه به تنه او بزنند برای بسیاری معنادار است.

در همین حال، حسن روزی‌طلب یک مهره حکومتی ۸خرداد از اختلاس نجومی یکی از اعضای هیأت‌رئیسه جدید مجلس رژیم خبر داد و نوشت: یک عضو هیأت‌رئیسه کنونی مجلس با تخفیف ۱۷۰میلیونی (در زمانی که دلار هزار تومان بود) ملک نجومی گرفته است.

از سوی دیگر، تلویزیون شبکه یک رژیم ۸خرداد روی بی‌صبری در تعیین‌تکلیف هیأت‌رئیسه مجلس آخوندی انگشت گذاشت و گفت:

گزارشگر: «البته مجلس یازدهمی‌ها ظاهراً تصمیم دارند با سرعت بالا اقدامات مجلسی خودشان را به پیش ببرند حداقل عملکرد آنها در روز اول مجلس که این را می‌گوید چرا که برای انتخابات رئیس و هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی حاضر نشدند تا جلسه بعدی که به شکل معمول باید یکشنبه آینده برگزار می‌شد صبر کنند با قیام خودشان رأی به برگزاری یک جلسه ویژه در روز پنجشنبه دادند تا تکلیف صدرنشینان مجلس را هم به‌سرعت معلوم کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12a2ff55-6354-4006-b959-85424d6307c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات