728 x 90

قاطعیت اروپا در برابر رژیم

تروریسم حکومت آخوندی
تروریسم حکومت آخوندی
  • اتحادیه اروپا با تحریم وزارت اطلاعات فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، گامی جدید در برقراری امنیت خود برداشت.
  • اروپایی‌ها انتظار نداشتند که درست هنگامی که در حال کمک به رژیم آخوندها در برابر آمریکا بودند، آخوندها از پشت به آنها خنجر بزنند!
  • ظاهراًدرک اروپایی‌ها از آخوندها کم‌کم دارد تکمیل می‌گردد.

 

قاطعیت در مقابل رژیم ایران و اخراج دیپلمات تروریستهایش از خاک اروپا، اروپا را امن‌تر خواهد کرد.

در حالی که رژیم آخوندی پس از خروج آمریکا از برجام، به‌دنبال روابط خوب و گسترده‌ای با اتحادیه اروپا بود و دلش را به این خوش کرده بود که اتحادیه اروپا راه تعامل و مماشات با رژیم تروریستی را ادامه می‌دهد، روز ۹ژانویه ۲۰۱۹(۱۹دیماه ۹۷) ناگهان شورای وزیران اتحادیه اروپا اعلام کرد که ۲نفر شامل مدیر امنیت داخلی وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران را به لیست تروریستی اتحادیه اروپا اضافه کرد و تدابیر محدودکننده در رابطه با افراد و نهاد‌هایی که قبلاً در لیست این اتحادیه بودند را تجدید کرد.

سوزوگداز رژیم از این اقدام اتحادیه اروپا که سراپای رژیم را فراگرفته پایانی هم ندارد.

ظریف در توئیتی نوشت:

«اروپاییها از جمله دانمارک، هلند و فرانسه به سازمان (مجاهدین)... پناه داده‌اند. متهم کردن ایران باعث مبرا شدن اروپا از مسئولیت‌شان در پناه دادن به تروریستها نمی‌شود».

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارتجاع گفت:

«اتهاماتی که اخیراً به‌صورت زنجیره‌ای در برخی از کشورهای اروپایی نسبت به ایران مطرح شده است، کاملاً بی‌اساس است و از سوی دیگر نمی‌توانیم این اتهامات زنجیره‌ای را بی‌ارتباط به هم بدانیم».

همان‌گونه که مشاهده می‌شود، ظریف تنها «حرافی» کرد و بیشتر از بلیط خودش چیزی نگفت!

اما رحیمی یک گام پیش‌ رفت و خواستار احضار سفرای کشورهای اروپایی و تذکر به آنان شد امری که در مناسبات دیپلماتیک، مرسوم است و خرج چندانی ندارد! رحیمی با تأکید بر این‌که ما همه تغییر و تحولات دیپلماتیک را رصد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: 
«لازم است وزارت امور خارجه سفرای کشورهای دانمارک و هلند را احضار کند و در این زمینه توضیحات لازم را از آنان بخواهد و اجازه ندهد عده‌ای افراطی در کشورهای اروپایی با هر انگیزه‌ای موجب تخریب و یا کاهش روابط با ایران شوند».

پاسدار نیروی قدس آخوندها امیر عبداللهیان زبان به تهدید اروپا گشود و آنها را به موعدی نامعلوم و شوکی نامنتظر حواله داد! امیر عبدالهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع در امور بین‌الملل، با تهدید اروپاییان گفت:

«غربی‌ها باید با "شوکی" مواجه شوند که بدانند به هر قیمتی در تونل یک‌طرفه برجام کنونی نخواهیم ماند. اکنون اروپای مأمن تروریسم و منافقین باید پیامی معقول، حکیمانه، اما "شوک‌آور" دریافت کند».

این شیوه معمول آخوندها است که هر کس از هر باند به مقتضای درک خودش از سیاست خارجی در این قبیل مواقع چیزی بگوید، ضمن این‌که پیشاپیش برای همگان به‌ویژه‌ ایرانی‌ها به‌خوبی روشن است که آخوندها هرگاه که بتوانند یک عمل تروریستی انجام دهند حتماً انجام می‌دهند و وقتی که انجام نمی‌دهند، معنی‌اش این نیست که نمی‌خواهند بلکه معنی‌اش این است که نمی‌توانند! و این، همان نکته‌ ظریفی است که جهان در حال اشراف یافتن به آن است، اشرافی پرهزینه و دردناک.

اینک با توجه به وضعیت سیاسی مبهم و لرزان آخوندها برخی‌ ناظران مسایل ایران می‌پرسند آیا رژیم تروریستی آخوندها هرگز از کارهای تروریستی خود در کشورهای دیگر دست برخواهد داشت؟ پاسخ به این پرسش بسیار کوتاه است: این رژیم راهی برای حل بحرانهای لاعلاج خود جز سرکوب و اختناق در داخل و صدور تروریسم به خارج از مرزهایش ندارد.

به همین علت است که مقاومت ایران برای جلوگیری از تروریسم ملایان در کشورهای اروپایی بار دیگر بر ضرورت اقدامهای زیر از سوی اتحادیه اروپا تأکید می‌کند:

- تمامیت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در لیست تروریستی قرار گیرند

- سفارتهای این رژیم تعطیل و دیپلمات تروریستهایش اخراج شوند

- طبق بیانیه ۲۹ آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا، باید از دادن ویزا به مأموران اطلاعاتی رژیم آخوندی خودداری شود

- مأموران و مزدورانی که در خاک اروپا هستند اخراج شوند

- ملاقات مقامهای اروپایی با رژیم ایران در سطح وزیران متوقف گردد

چرا که همگان در تمامی ۴دهه حاکمیت ملاها به‌خوبی این فرصت را داشته‌اند که ببینند دست‌یازیدن به چنین راه‌حل‌هایی، تنها روش درست و پراتیک برای بستن دست آخوندها از انجام جنایت و ترور در خارج از خاک ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ee5838f-35e4-49b8-965c-76ad1b8aebb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات