728 x 90

فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین در شهرهای ایران – گزارش از تهران، سمنان، بروجرد، ساری، شاهین شهر، خوزستان، شیراز، خرم‌آباد، کرج، بابل، بندرکنگ، ارومیه، مرودشت، سنندج، اسلامشهر، مشهد، اراک، ساوه و کرمانشاه

فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران
فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای ایران

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران در شهرهای مختلف، به‌ مناسبت چهارشنبه‌سوری و قیام آتش:

نصب پوستر، تراکت و دیوارنویسی در تهران، سمنان، بروجرد، ساری، شاهین‌شهر و خوزستان

اعضای یکی از کانون‌های شورشی تهران به‌ مناسبت قیام آتش، پوسترهایی از مسعود رجوی با زیر نویس «آتش قیام را در هرکجا و در هر فرصت و در هر زمان روشن و پر فروغ نگهدارید» را نصب کردند.

در سمنان نیز اعضای کانون‌های شورشی با در دست گرفتن تراکتهایی از سخنان مسعود رجوی «آتش قیامها خاموشی نمی‌پذیرد آتش جواب آتش – آخوندها و پاسدارانشان از این قیام جان بدر نخواهند برد» گفتند: دوران آماده‌باش سرنگونی هر چند طول بکشد و هر چند نشیب و فراز داشته باشد سرنگونی رژیم ضدبشری محتوم است – آتش جواب آتش – کانون شورشی ۳۲۰ سمنان».

اعضای کانون شورشی ۷۹۸ در بروجرد نیز تراکت تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش را برافراشتند.

در ساری نیز اعضای کانون‌های شورشی تراکتهای « با قیام آتش در چهارشنبه‌سوری به استقبال سال جدید می‌رویم – آخرین هفته سال را به هفته اعتراض و آتش علیه اهریمنان عمامه‌دار تبدیل کنیم – می‌توان و باید ایران‌زمین را از آخوندهای فاسد و تبهکار پس گرفت -....» را برافراشتند.

تراکت تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش توسط اعضای کانون‌های شورشی در شاهین شهر برافراشته شد.

در خوزستان نیز شعارهای « تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش – مرگ بر اصل ولایت فقیه – درود بر سازمان مجاهدین خلق ایران» توسط کانون‌های شورشی در اماکن مختلف دیوارنویسی شد.

 

تو دیکتاتور من آرش – دیوارنویسی در شیراز، خرم‌آباد، خوزستان، کرج، بابل، بندرکنگ و تهران

اعضای کانون‌های شورشی شعار تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش را در شیراز دیوارنویسی کردند.

اعضای کانون‌های شورشی در خرم‌آباد نیز شعارهای « خامنه‌ای حیا کن مملکت رها کن – مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را دیوارنویسی کردند.

شعار درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای نیز توسط یکی از اعضای کانون‌های شورشی در خوزستان درشت نویسی شد.

اعضای کانون شورشی در کرج نیز اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی کردند.

اعضای کانون شورشی در بابل نیز با دیوارنویسی شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه به استقبال قیام آتش شتافتند.

در تهران و بندر کنگ نیز اعضای کانون‌های شورشی اقدام به شعارنویسی کردند. همچنین فراخوان سازمان مجاهدین به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری و قیام آتش، توسط اعضای کانون‌های شورشی تکثیر و توزیع شد.

 

توزیع فراخوان، دیوارنویسی و آتش زدن پوستر – فعالیت در ارومیه، مرودشت، سنندج، کرج و اسلامشهر

اعضای کانون‌های شورشی در ارومیه به‌ مناسبت قیام آتش اقدام به تکثیر و پخش فراخوان مجاهدین خلق ایران به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری کردند.

فراخوان مجاهدین به‌ مناسبت قیام آتش، توسط کانون‌های شورشی مرودشت نیز تکثیر و توزیع شد.

در سنندج نیز اعضای کانون‌های شورشی این شهر اقدام به تخریب بنر خامنه‌ای جلاد کردند. همچنین شعار مرگ بر حکومت ولایت فقیه دیوارنویسی شد.

در کرج نیز اعضای کانون‌های شورشی شعار ایران مریم مریم ایران را در چند محل درشت نویسی کردند.

در اسلامشهر نیز کانون‌های شورشی، تراکتی در پاسخ به فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور به‌ مناسبت چهارشنبه سوری، حاوی شعارهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را نصب کردند. همچنین در اماکن مختلف شعارهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی و تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش را دیوارنویسی کردند. اعضای یکی از کانون‌های شورشی در یک اقدام جالب پوستر خامنه‌ای جلاد را در درون منبع زباله نصب کرده با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی آنرا به آتش کشید.

 

گل گذاری و ادای احترام به شهدای راه آزادی ایران‌زمین در تهران

اعضای کانون‌های شورشی در تهران با حضور در قطعات ۹۹ و ۸۵ بهشت زهرا اقدام به گل گذاری بر مزار شهدا کرده و برای ادامه راه با آنان تجدید عهد کردند. اعضای کانون‌های شورشی در تهران همچنین با گل گذاری بر مزار شهدای قیام ۸۸ با آنان تجدید عهد کردند.

 

تجدید عهد با شهدای راه آزادی در مشهد – بهشت رضا

اعضای کانون‌های شورشی مشهد به‌ مناسبت سال نو با گل گذاری بر مزار شهدای راه آزادی ایران ضمن ادای احترام با آنان برای ادامه راه و سرنگون کردن رژیم ولایت فقیه تجدید عهد کردند.

 

ادای احترام به شهدای راه آزادی در اراک

اعضای کانون‌های شورشی اراک نیز به‌ مناسبت سال نو بر مزار شهدا حاضر شده ضمن گذاشتن گل و سبزه به این قهرمانان شهید راه آزادی ایران‌زمین ادای احترام کردند.

 

آتش زدن تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای در ساوه

اعضای کانون شورشی ولی‌الله فرهادی در ساوه با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای - تو دیکتاتور من آرش آتش جواب آتش تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را آتش زدند.

 

آتش زدن تصاویر منحوس خامنه‌ای خون‌ریز در کرمانشاه

اعضای کانون شورشی در کرمانشاه نیز تصویر ولی‌فقیه ارتجاع را به‌ مناسبت قیام آتش سوزاندند.

 

آتش زدن مترسک خمینی دجال در شیراز

اعضای کانون شورشی ۴۴۴ شیراز با درست کردن مترسکی از خمینی دجال آنرا به‌ مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری به آتش کشیدند.

 

بیشتر بخوانید:

وحشت از «کیبورد اعضای مجاهدین» در فضای مجازی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e96b32c-7d43-4cda-b419-34df300da19b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات