728 x 90

فراخوان به اخراج دیپلومات تروریستهای رژیم ایران و بستن سفارتخانه‌های آن در اروپا

خنثی شدن طرح تروریستی رژیم ایران در پاریس
خنثی شدن طرح تروریستی رژیم ایران در پاریس

بیانیه کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

دربرگیرنده ۴۰۰۰پارلمانتر در اروپا و آمریکا:

 

فراخوان به اخراج دیپلومات – تروریستهای رژیم

و بستن سفارتخانه‌های این رژیم در کشورهای اروپایی

 

این تلاش تروریستی با انگیزه‌های سیاسی در اروپا

مستلزم محکومیت فوری رژیم ایران توسط اتحادیه اروپا

و تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست

 

خنثی شدن طرح تروریستی رژیم ایران در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

آژانس‌های اطلاعات و امنیت بلژیک اعلام کرده‌اند که یک طرح تروریستی که گردهمایی بزرگ اپوزیسیون دمکراتیک، شورای ملی مقاومت ایران در روز شنبه ۳۰ژوئیه در پاریس را هدف قرار داده بود خنثی کرده‌اند.

دهها هزار شرکت‌ کننده از تمام نقاط جهان در ویلپنت پاریس جمع شده بودند تا از فراخوان رهبر اپوزیسیون، مریم رجوی برای تغییر دموکراتیک در ایران حمایت کنند. صدها شخصیت اروپایی، آمریکایی و بین‌المللی در این مراسم حضور داشتند.

یک زوج ایرانی با تابعیت بلژیکی روز شنبه توسط پلیس بلژیک دستگیر شدند. مواد منفجره و چاشنی انفجاری در اتوموبیل آنها برای استفاده در هدف قرار دادن گردهمایی ویلپنت کشف شد.

به گفته دفتر دادستانی کل بلژیک، یک دیپلومات رژیم ایران از سفارت این رژیم در اتریش در وین نیز به‌عنوان « نفر رابط » با تروریست‌ها در آلمان دستگیر شده است.

ما از شنیدن خبر چنین حمله تروریستی جدی و شنیعی که با دخالت مستقیم مقامات رژیم ایران در اروپا برنامه‌ریزی شده و در حال وقوع بود شوکه شدیم.

 

طرح تروریستی رژیم ایران بیانگر اهمیت مقاومت ایران به رهبری مریم رجوی است

این طرح، بیانگر میزان اهمیتی است که رژیم ایران برای این جنبش به رهبری خانم رجوی قائل است که جایگزین دموکراتیک رژیم مذهبی را نمایندگی می‌کند.

 

طرح تروریستی رژیم ایران - طرح ۱۰ماده‌ای شورای ملی مقاومت ایران

طرح ۱۰ماده‌ای شورای ملی مقاومت ایران شامل آزادی بیان، انجمن و مذهب، جدایی دین و دولت، برابری بین زن و مرد، لغو مجازات اعدام، ایران غیراتمی و انتخابات آزاد و شفاف مجلس مؤسسان در طی شش ماه اول پس از تغییر رژیم می‌باشد. حسن روحانی، رئیس‌جمهور رژیم ایران، در ماه ژانویه، از رئیس‌جمهور ماکرون درخواست کرد تا از فعالیتهای خانم رجوی جلوگیری کند.

 

طرح تروریستی رژیم ایران - مستلزم محکومیت فوری اروپا

این تلاش تروریستی جدید با انگیزه‌های سیاسی در اروپا مستلزم محکومیت فوری رژیم ایران توسط نماینده عالی اتحادیه اروپا، و تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپاست.

 

طرح تروریستی رژیم ایران - تاریخچه‌ای از طرح و اجرای حملات تروریستی علیه مخالفان در اروپا

رژیم ایران تاریخچه‌ای از طرح و اجرای حملات تروریستی علیه مخالفان خود در اروپا را دارد. در سال ۱۹۹۷، به‌دنبال ترور رسوای مخالفان کرد در رستوران میکونوس در برلین، اتحادیه اروپا سفرای خود از ایران را خارج کرد و دیپلوماتهای رژیم ایرن را از اروپا اخراج کرد.

در پی این طرح جدید و پس از موجی از ترور چندین مخالف ایرانی در سال گذشته از جمله در هلند و ترکیه، اتحادیه اروپا باید خواستار بسته شدن سفارتخانه‌های رژیم ایران و اخراج دیپلوماتهای این رژیم از اروپا گردد.

آلخو ویدال کوادراس،

رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

نایب رئیس پیشین پارلمان اروپا تا سال ۲۰۱۴


 

اطلاعیه کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان

لزوم اخراج همه مأموران اطلاعاتی رژیم ایران از اروپا

شکست سوءقصد تروریستی در پاریس علیه مقاومت ایران

اروپا بایستی اقدامات فوری اتخاذ کند

 

آنچه اتفاق افتاده و تهدیدات تروریستی رژیم

علیه سازمان مجاهدین خلق ایران

ضرورت و فوریت تغییر اساسی سیاست اروپا

در برابر رژیم ایران را نشان می‌دهد

 

طرح تروریستی رژیم ایران - لزوم اخراج مأموران اطلاعاتی رژیم ایران از اروپا

کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد، که با اعضای مختلفش در گردهمایی اپوزیسیون دموکراتیک ایرانی در ۳۰ژوئن در پاریس شرکت کرده بود، قدردانی خودش را از اقدام حرفه‌ای و مؤثر پلیس و سرویسهای امنیتی بلژیک، فرانسه و آلمان که طرح سوءقصد تروریستی که می‌توانست منجر به یک فاجعه شود را کشف و خنثی کردند ابراز می‌نماید.

در بلژیک دو تروریست وابسته به رژیم آخوندها، که مواد منفجره و چاشنی آماده برای سوءقصد به همراه داشتند دستگیر شدند، فرد دیگری هم که مشکوک به همکاری با آنها می‌باشد در فرانسه دستگیر شد.

در آلمان نیز یک دیپلومات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که رئیس سرویسهای اطلاعاتی رژیم در وین در اتریش بوده و مظنون به صدور دستور این سوءقصد می‌باشد، دستگیر شده است.

 

طرح تروریستی رژیم ایران - ضرورت و فوریت تغییر اساسی سیاست اروپا در برابر ایران

آنچه که اتفاق افتاده، همراه با تهدیدات مستمر عملیات تروریستی از طرف مأموران رژیم بر علیه مقر سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی که بارها توسط مجاهدین اعلان شده، بار دیگر ضرورت و فوریت تغییر اساسی سیاست اروپا در برابر ایران را نشان می‌دهد.

اتحادیه اروپا باید سیاست قاطعی را در رابطه با رژیم ایران در پیش بگیرد و اخراج همه مأموران اطلاعاتی آماده برای عملیات تروریستی از یک طرف و همچنین شناسایی رسمی نقش مثبت و طرف مخاطب شایسته اپوزیسیون دموکراتیک که در شورای ملی مقاومت ایران خودش را نشان می‌دهد، ضرورت مقابله با تروریسم رژیم آخوندهاست.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9c37b34-8dc7-42b2-9572-401d13a9c0a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات