728 x 90

واشنگتن تایمز: تظاهرات ایرانیان در واشنگتن دی.سی در روز ۲۱ژوئن(۳۱خرداد) برگزار می‌شود

تظاهرات ایرانیان در واشنگتن - ۱۷اسفند۹۷-  عکس از آرشیو
تظاهرات ایرانیان در واشنگتن - ۱۷اسفند۹۷- عکس از آرشیو

واشنگتن تایمز در گزارشی از تظاهرات ایرانیان در بروکسل که روز ۲۵خرداد۹۸ برگزار شد، نوشت:‌ هزاران ایرانی شنبه گذشته در برابر مقر اتحادیه اروپا در میدان شومان حاضر شدند و در مرکز بروکسل دست به راهپیمایی زدند. مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران در این مراسم از طریق یک پیام ویدئویی به اروپایی‌ها یادآوری کرد طی سال گذشته، رژیم ایران دو بار در حال ارتکاب جرم و طراحی و اجرای حملات مرگبار تروریستی شناسایی شد. خانم رجوی در این پیام اعلام کرد عملیات تروریستی در اروپا، افشاگریهای مکرر مقاومت ایران را تأیید می‌کنند که سفارتهای رژیم ایران در اروپا تماماً مراکز طراحی و اجرای توطئه‌های جنایتکارانه رژیم هستند.

 

واشنگتن تایمز افزود: به‌گفته سازماندهندگان این تظاهرات قرار است تظاهرات بعدی در واشنگتن دی.سی در روز ۲۱ژوئن برگزار شود.

 

واشنگتن تایمز به‌ نقل از شاهین قبادی نوشت: این تظاهرات در حالی برگزار می‌شوند که رژیم ایران با یک جامعه انفجاری مواجه است که خواهان سرنگونی این رژیم هستند و این هم در حالیست که این رژیم با مقاومتی سراسری به رهبری سازمان مجاهدین خلق ایران دست و پنجه نرم می‌کند.

این بحرانها منازعات درونی این رژیم بین روحانی و خامنه‌ای را به بالاترین سطح رسانده است. همه اینها نشان‌دهنده این هستند که این رژیم به فاز نهایی خود رسیده است.

سلسله راهپیمایی‌های ایرانیان در کشورهای مختلف یک پاسخ حساس و مهم به این وضعیت می‌باشد.

اعتراض کنندگان در بروکسل سیاست مماشات اتحادیه اروپا را شرم‌آور و فاقد مشروعیت خواندند. در این تظاهرات مدعوین برای جمعیت سخنرانی کردند که اعضای اروپایی پارلمان بلژیک را شامل می‌شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81307973-c88c-40ca-aa8e-50e8efa21068"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات