728 x 90

مایک پمپئو: ‌‌واقعیتهای رژیم دیوسیرت ایران را باید دید/ طرح تروریستی در اروپا

پمپئو - حملات تروریستی مورد حمایت ایران به جانهای بیشماری آسیب‌زده است
پمپئو - حملات تروریستی مورد حمایت ایران به جانهای بیشماری آسیب‌زده است

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به‌دنبال دستگیری دیپلومات تروریست رژیم ایران در اروپا چند پیام توئیتری فرستاد و تروریسم این رژیم را محکوم کرد.

 

همچنین روز پنجشنبه ۱۴تیر ماه دفتر ضدتروریسم وزارت‌خارجه آمریکا لیست و جدول شماری از اقدامات تروریستی حکومتی آخوندی در کشورهای اروپایی را منتشر کرد. در این لیست موارد متنوعی از فعالیتهای تروریستی رژیم آخوندی شامل اقدمات تروریستی یا حمایت و پشتیبانی از این اقدامات بر روی نقشه در کشورهای مختلف سراسر اروپا ردیف شده است. در ابتدای این لیست آمده است رژیم ایران درد و رنج و مرگ برای جهان و مردم خودش به ارمغان آورده است. تنها اروپا ترورها، بمبگذاریها و سایر حملات تروریستی تحت حمایت رژیم ایران به تعداد بیشماری از مردم آسیب وارد کرده است. در جدول منتشر شده توسط وزارت‌خارجه آمریکا درباره دستگیری دو تروریست اعزامی رژیم به آلبانی در ۲۲مارس ۲۰۱۸ برابر با دوم فروردین ۱۳۹۷ به منظور اجرای توطئه تروریستی علیه مجاهدین و همچنین ترور خواهر مجاهد زهرا رجوی شهید بزرگ دفاع از حقوق پناهندگان که همراه با مجاهد خلق علی مرادی توسط تروریستهای اعزامی رژیم به ترکیه در حمله تروریستهای رژیم در۲۰فوریه ۱۹۹۶برابر با اول اسفند ۱۳۷۴در استانبول به‌شهادت رسید، چنین آمده است: مکان تیرانا در آلبانی دو عامل رژیم ایران با اتهام تروریست توسط مقامهای آلبانی دستگیر شدند. زمان ۲۲مارس ۲۰۱۸

مکان استانبول در ترکیه: عوامل رژیم ایران یک عضو شورای ملی مقاومت ایران را ترور کردند. زمان ۲۰فوریه ۱۹۹۶

 

این پیامهای توئیتری که امروز جمعه ۱۵تیر۹۷صادر شده است در زیر می‌آید:

مایک پمپئو: رژیم ایران برای جهان و مردم خودش رنج و عذاب و مرگ آورده است

« رژیم ایران برای جهان و مردم خودش رنج و عذاب و مرگ آورده است. فقط در اروپا ترورها، بمبگذاریها و دیگر حملات تروریستی مورد حمایت ایران به جانهای بیشماری آسیب‌زده است. امیدوارم که اروپاییها این موضوع را با روحانی و ظریف در سفر آنها به اروپا مطرح کنند.»

 

 

 

پمپئو: وقت آن رسیده است واقعیتهای رژیم دیو سیرت ایران را دید

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا: « وقت آن رسیده است واقعیتهای رژیم دیو سیرت ایران را دید. بیشتر بدانید: »

 

 

 

 

 

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به همراه پیامهای توئیتری خود لیستی از عملیات تروریستی رژیم ایران را درج کرده است. در این لیست از جمله به توطئه تروریستی ماه مارس رژیم ایران در آلبانی که علیه مجاهدین خلق طراحی شده بود اشاره کرده است.


 

هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در جلسه توجیه مطبوعاتی خود اعلام کرد طرح تروریستی رژیم ایران در پاریس را زیرنظر داریم.

 

سایت وزارت‌خارجه آمریکا ۱۲تیر۹۷:

سؤال خبرنگار:‌ آیا شما از ماجرای عجیب یک دیپلومات رژیم ایران که در اروپا دستگیر شده و در توطئه بمبگذاری علیه تجمع اپوزیسیون ایرانی دست داشته مطلع هستید؟

هدر نائرت: بله این را دیدم.

سؤال خبرنگار:‌ آیا شما نکته‌یی راجع به دستگیری این دیپلومات دارید همچنین توطئه در کل. زیرا به‌نظر می‌رسد یک مراسم را هدف قرار می‌دادند که در آن بسیاری از آمریکاییها شرکت داشتند یا حداقل شماری از شخصیتهای برجسته آمریکا شرکت داشتند.

هدر نائرت:‌ طبعاً من زودتر از کاراگاهان فرانسه نمی‌توانم مطلع باشم. آنها یقینا نقش جلودار را دارند و این‌که اگر کمکی از طرف آمریکا لازم باشد انجام می‌دهیم

ما این گزارش را از نزدیک دنبال می‌کنیم و یقینا از آن مطلع هستیم. ما آن را همین دیروز که خبرش منتشر شد دیدیم.

من فقط می‌توانم بگویم که ما دولت ایران را به‌خاطر کاربرد تروریسم قویاً محکوم می‌کنیم که در سراسر جهان و بسیاری کشورها انجام می‌شود.

ما با حملات رژیم ایران کاملاًً آشنایی داریم و به محکوم کردن اعمال تروریستی آنها ادامه می‌دهیم اعمالی که در گذشته هم بوده است.

 


بیانیه شهردار جولیانی

تمامی شرکت‌ کنندگان در گردهمایی «ایران آزاد ۲۰۱۸– آلترناتیو» در پاریس در ۳۰ژوئن از کار عالی پلیس و نیروهای امنیتی خصوصاً در بلژیک و فرانسه در دستگیری این تروریستها قدردانی می‌کنند، بنا‌ به‌گفته دفتر دادستانی فدرال بلژیک این تروریستها در حال طراحی یک حمله علیه این گردهمایی بودند که از رهایی از رژیم دیکتاتوری مذهبی سرکوبگر ایران حمایت می‌کند. این امر تأکید بر این فهم فزاینده دارد که این رژیم که بزرگترین حامی تروریسم در جهان است توسط تظاهراتهای بزرگ در بیش از ۱۴۰شهر ایران به‌طور فزاینده‌یی تضعیف شده است.

همچنین آشکار می‌شود که خانم مریم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران یک آلترناتیو واقعی در برابر این رژیم آدمکش هستند. هیچ چیزی نمی‌تواند برای این زن‌ستیزان بدتر از جنبشی باشد که توسط یک زن قهرمان رهبری می‌شود و جایگزین ملاها خواهد شد.

 


توتیتر نیوت گینگریچ ۳ژوئن۲۰۱۸

نیوت گینگریچ: توطئه دیکتاتوری ایران برای بمبگذاری گردهمایی ایران آزاد در پاریس در آخر هفته گذشته با تلاش مشترک پلیس‌های بلژیک، فرانسه و آلمان متوقف شد. این توطئه با شرکت مأمور دولت ایران و تروریستهای ایرانی که در اروپا زندگی می‌کنند طراحی شده بود. این اقدام نشان می‌دهد که این دیکتاتوری تا کجا از جنبش ایران آزاد ترسیده است.

جزییاتی از شکست توطئه تروریستی رژیم ایران

بنا‌ به اطلاعیه مشترک دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور یک زوج تروریست رژیم آخوندی که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در نهم تیر ماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر شدند و امروز برای آنها حکم دستگیری توسط قاضی صادر شد.

طبق این اطلاعیه از آنها حدود ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری در کیف زنانه لوازم آرایش کشف شد. بنا بر این اطلاعیه همزمان در فرانسه یک نفر که مظنون به همدستی با دو نفر فوق می‌باشد دستگیر شده است. اطلاعیه می‌افزاید یک دیپلومات ایرانی از سفارت رژیم آخوندی در وین، رابط تروریستهای دستگیر شده بوده است که او نیز در آلمان دستگیر شده است.

زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند، امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.

امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نعامی در سال ۱۳۸۸از ایران به بلژیک رفته بود و با امیر سعدونی ازدواج می‌کند.

 

تروریست اسدالله اسدی کیست؟

دیپلومات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و همسرش تحویل داده بود.

اسدی جانشین مصطفی رودکی یک دیپلومات تروریست دیگر شده بود که در سال ۹۳از اتریش به تهران بازگشت و در سال ۱۳۹۶به‌عنوان دبیر اول سفارت به آلبانی اعزام شد تا به جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین بپردازد. برای تسهیل کار رودکی، کانون هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان، دو شعبه وزارت اطلاعات تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدند.

کسی که در فرانسه به ظن همدستی با تروریستها دستگیر شده است، مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است. همسر او که اکنون از او جدا شده است با یک مأمور اطلاعات در ایران در ارتباط بود.

پلیس بلژیک پنج محل دیگر را در نقاط مختلف بلژیک مورد بازرسی قرار داده که به دلایل امنیتی نتایج آن هنوز اعلام نشده است.


مطالب مرتبط

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/140534c4-791e-413f-9e72-ef9cea0c21a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات