728 x 90

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - سخنرانی شخصیتهای سیاسی و بین المللی

مریم رجوی -  گل گذاری بر نماد شهیدان راه  آزادی - همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
مریم رجوی - گل گذاری بر نماد شهیدان راه آزادی - همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

قیام و ایران آزاد

با هزار اشرف و ارتش آزادی

حمایت

از شوراهای مقاومت و کانونهای شورشی

همبستگی ملی برای سرنگونی فاشیسم دینی

۹تیر۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸)

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ـ ایران آزاد ـ هم‌اکنون شروع شد. در این گردهمایی ایرانیان از اقصی نقاط جهان شرکت دارند. صدها شخصیت برجسته سیاسی و پارلمانی و حقوقی و فرهنگی و اجتماعی از ۵قاره جهان در اینجا گردآمده‌اند.

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران برای حمایت از شوراهای مقاومت و کانونهای شورشی و به منظور همبستگی ملی برای سرنگوی فاشیسم دینی برگزار شده است.

 

ساعت ۲۰۳۰: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

اد ملکرت؛ نماینده ویژه دبیرکل و رئیس پیشین یونامی، رهبر پیشین حزب کارگر هلند

درود می‌فرستم به جنبشی که هرگز تسلیم نشد و هم‌چنان از دموکراسی دفاع می‌کند. آزادی با شجاعت محقق می‌شود. ما همراه سایر احزاب و کشورها از شما حمایت می‌کنیم تا بنیادگرایی و سرکوب در ایران متوقف شود و مردم ایران بتوانند از زندگی خوب برخوردار شوند.

با آرمان شما تغییر در ایران در دسترس است، آرمان شما تنها در خدمت مردم ایران نیست، این آرمان به نگرانیهای مردم منطقه برای صدور تروریسم پاسخ می‌دهد. آرمان شما فراتر از کشور خودتان بازتاب دارد و این صدای مردم ایران باید به پیروزی برسد.

 

بن اونی اردلین؛ نایب رئیس پارلمان رومانی

ما سالهاست که از رومانی به اینجا می‌آییم و به‌خوبی درک می‌کنیم مردم ایران در چه شرایطی زندگی می‌کنند. ما اینجا هستیم تا بگوییم مبارزه شما را تشویق می‌کنیم که به این مسیر درست ادامه دهید. زیرا در سمت درست تاریخ قرار دارید.

تصاویری از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

 

 

ساعت ۱۹۵۰: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

گردهمایی بزرگ ایرانیان– پخش قطعه ساعت اعدام-۹ تیر۱۳۹۷

ساعت ۱۹۴۵: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

ارتشبد جرج کیسی؛ فرمانده نیروهای چندملیتی در عراق - ۲۰۰۴-۲۰۰۷

در خاورمیانه از وزیر خارجه آمریکا پرسیدند رژیم ایران چه باید بکند که از تحریم خارج شود؟ از جمله گفت تولید موشکهای دوربرد با توان کلاهک هسته‌یی را متوقف کند. پروژه اتمی را دنبال نکند و در کشورهای دیگر مداخله نکند. شاید این چیزهای سختی نباشد. اما رژیم ایران هم‌چنان از طریق سپاه پاسداران در کشورها دخالت می‌کند. بنابراین تغییر در ایران باید رخ بدهد. وقتی که در عراق فرمانده نیروهای چندملیتی بودم، به‌طور دست اول اطلاع داشتیم که رژیم ایران در عراق برای ترویج خشونت فرقه‌یی از تروریسم در برابر یک دموکراسی فراگیر استفاده می‌کرد. آنها با اقدامات مختلفی در سطح سیاسی و اقتصادی و کمک به شبه‌نظامیان شیعی، اهدافشان را پیش می‌بردند. در آن سالها که من بودم هیچ شکی در این کارهای رژیم وجود نداشت. رژیم ایران مسؤل مستقیم کشتن صدها تن از نظامیان آمریکایی و مردم عراق است. در سال ۲۰۰۶نیروهای ما ۶تن از نفرات اینها را دستگیر کردند و از روی نقشه هایشان متوجه مقاصدشان شدیم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم می‌گویم این ۱۲سال پیش بود، اما الآن هم هست. به این نتیجه می‌رسم که فقط تغییر باید در ایران صورت بگیرد.

 

ساعت ۱۹۴۰: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

تقدیم لوح بیانیه مشترک زنان از کشورهای مختلف در حمایت از زنان و قیام ایران به مریم رجوی

در قسمتی از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس، هیأت شرکت‌ کنندگان زنان از کشورهای مختلف، بخشی از بیانیه مشترکی که در حمایت از زنان و قیام ایران تنظیم کردند را قرائت کردند.

تقدیم لوح بیانیه مشترک زنان از کشورهای مختلف به مریم رجوی

تقدیم لوح بیانیه مشترک زنان از کشورهای مختلف به مریم رجوی

 

سپس یکی از مدافعان حقوق زنان از مریم رجوی دعوت کرد به روی سن بیایند و لوح بیانیه مشترک زنان را تقدیم ایشان کردند.

مریم رجوی بعد از دریافت این لوح گفت:

«حضور زنان از چهار گوشه جهان در حمایت از زنان ایران و مقاومت ایران بسیار بسیار ارزشمند خواهد بود و قطعاً کمک‌کار جدی خواهد بود برای زنان تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه».

بعد از ابراز احساسات نمایندگان و مدافعان زنان و تشویق تماشاگران، خانم مریم رجوی افزود:

«یک بار دیگر از تمام حمایتها و تلاشهای شما از خواسته‌های مردم و قیام در ایران تشکر می‌کنم و مطمئن هستم بعد از پیروزی، مردم ایران شما را برای دعوت به جشن پیروزی دعوت می‌کنند زیرا ایران آزاد نه فقط برای مردم ایران ضروری است بلکه برای امنیت و صلح جهانی نیز ضروری است».

 

فرانسیس تانزند؛ مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در امور امنیت و تروریسم

از وقتی که به این اجلاس آمده‌ام به انبوه زنان حاضر با شگفتی نگاه می‌کنم. امروز هم در خیابانهای تهران زنانی را می‌بینیم که دست رد بر سینه خمینی می‌زنند و احتیاج به حمایت شما دارند. زنان به مبارزه با رژیم ادامه می‌دهند. همان‌طور که خانم مریم رجوی گفتند زنان نیروی اصلی تغییر در ایران هستند.

 

سلمان الانصاری از کشور عربستان

خانم رجوی از کشور عربستان به شما سلام می‌کنم. به‌خاطر فریادهای آزادیخواهانه شما. تاریخچه مقاومت ایران سرشار از فداکاری است، مردم بزرگ ایران قربانی یک ظلم بزرگ هستند. نمی‌شد تصور کرد که زن حامله را اعدام کنند یا کودک ۱۲ساله را و پیرمرد ۷۰– ۸۰ساله را. هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به این جنایات سکوت کند.

ما شاهد دخالتهای رژیم در کشورهای منطقه مثل سوریه و لبنان و یمن هستیم. می‌دانید در سال ۸۷ چه اقداماتی از طرف رژیم برای برهم زدن مراسم حج صورت گرفت.

و ما امیدواریم شاهد ایرانی باشیم دموکراتیک. نه ایران خمینی، نه ایران خامنه‌ای، نه ایران سلیمانی، نه ایران روحانی. همراه شما آرزو می‌کنم که ظلم و ویرانی ناشی از عملکرد این رژیم در منطقه از بین برود.

به‌عنوان یک شهروند مسلمان حمایت خود را از شما اعلام می‌کنم و با شما هستیم تا زمانی که ایران از دست این دار و دسته ظالم رها شود.

 

ساعت ۱۹۳۰: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

خانم مرجان با ترانه براندازان

خانم مرجان در ابتدای ترانه خود با نام براندازان گفت این ترانه را تقدیم می‌کنم به زنان پیشتاز و پیشرو و مبارز اشرف ۳ در آلبانی. و همچنین به زنان مبارز و پیشرو در ایران که پا به پای مردان ما می‌جنگند. و در آخر سلامی دارم مخصوص برای سرکار خانم مریم رجوی مبارزترین زن معاصر ایران.

 

زینت میرهاشمی؛ سردبیر نشریه نبرد خلق، عضو کمیته مرکزی سازمان چریکهای فدایی خلق ایران و عضو شورای ملی مقاومت ایران

امروز در شهرهای بزرگ و کوچک و در روستاهای ایران دستاورد تلاش و مبارزه چند نسل به بار نشسته و اکثریت قاطع مردم ایران با مبارزه خود به جمهوری اسلامی نه می‌گویند. شعارهای مردم بپاخاسته نشان می‌دهد که آنان دیگر به هیچ‌وجه تحمل تحقیر ظلم و بی‌عدالتی را ندارند. رویارویی مردم از دیماه سال ۹۶ وارد مرحله جدیدی شده است. مردم برای تغییر رژیم حاکم بیش از هر زمان باورمند به توان خود شده‌اند. با قاطعیت می‌توان گفت مردم تغییر را نه از درون حکومت و نه از طریق لشکرکشی کشورهای خارجی بلکه از طریق مبارزه و مقاومت خودشان می‌خواهند. کسانی که مردم را از سوریه‌یی شدن ایران می‌ترسانند، واقعیتهای مبارزه مردان و زنان ایران را یا نا آگاهانه نادیده می‌گیرند و یا در حفظ وضع موجود منافع مشخص دارند. ما سازمان چریکهای فدایی خلق ایران به‌عنوان یکی از اجزاء مقاومت ایران، آرزومندیم که این گردهمایی را سال آینده در ایرانی آباد آزاد و دموکراتیک برگزار کنیم.

 

نذیر حکیم؛ دبیر کل ائتلاف ملی سوریه

درود بر کسانی که در تهران در‌ برابر رژیم ایران قیام کرده و در برابر این حکومت ظلم و جور می‌جنگند.

چقدر مردم سوریه خوشحال شدند وقتی سیل خروشان مردم ایران را در خیابانها دیدند که علیه ظلم و ستم این رژیم شعار می‌دادند.

تا وقتی‌که ظلم و جور این رژیم از سراسر منطقه (از سوریه، از یمن و عراق و شمال آفریقا و حتی در اروپا و آمریکا) برچیده شود. هیچ کجا از ظلم و ستم این رژیم در امان نبوده است.

آینده ایران در دست مقاومت ایران و قیام کنندگانی که در خیابانهای ایران حاضر هستند است.

 

ساعت ۱۹۲۵: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

پاندولی مایکو، نخست‌وزیر پیشین آلبانی

من با زبان قلب با شما صحبت می‌کنم. تصمیم آلبانی در برابر این انتخاب بود که آیا به اسد که مردمش را کشتار می‌کند کمک کند یا از مردم ایران حمایت نماید. ما حمایت از مردم ایران را انتخاب کردیم. به همین دلیل ۳هزار تن از مجاهدان اشرفی به آلبانی منتقل شدند و ما از آنان استقبال کردیم و امیدواریم هر چه زودتر به ایران برگردید.

 

اینگرید بتانکور؛ کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا

خانم مریم رجوی آنچه را وعده داده بود محقق کرد؛ هزار اشرف برای سرنگونی رژیم حاکم بر ایران.

عزم جزم مریم رجوی هزار اشرف را در داخل ایران محقق کرده. این صداقت و فداکاری، با خون و عشق بهایش در خیابانهای تهران داده شده است.

به هزاران زنی که قیامها را رهبری می‌کنند به دختران، به زنان و مادران شهدا به جوانانی که سنگ پرتاب می‌کنند و به مزدوران رژیم حمله می‌کنند می‌گویم ما با شما هستیم. لحظه به لحظه، قدم به قدم، با شما هستیم. در هر زخم و در هر اشک با شما هستیم.

 

راما یاد، وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه

زنان هستند که انقلاب ایران را رهبری می‌کنند. من می‌خواهم به زنان ایران ادای احترام بکنم. ۶ماه است که آزادی و بهار ایران شروع شده، از استانهای ایران مثل مشهد شروع شده و به بازار تهران و استادیومهای ورزشی کشیده شده است. یک روز هم ایران بدون اعتراض نبوده است. در پاریس سیمون ری مبارز بزرگ حقوق زنان گفت باید مبارزه زنان ایران را مبارزه خودمان بدانیم. زنان ایران جنبش غیرقابل برگشتی را به راه انداخته‌اند و رژیم می‌داند که ابعاد سیاسی این انقلاب چیست. رژیم ابعاد تأثیرگذاری مریم رجوی را به‌خصوص با اعلام هزار اشرف می‌داند. من مفتخرم که دولت فرانسه به رژیم ایران تن نداد که علیه مقاومت ایران عمل کند. فرانسه آنوقت زیباست که از مقاومان ایران حمایت بکند. تغییر به دست مردم ایران خواهد بود.

 

ساعت ۱۹۱۰: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

 

نسرین مسیح از معاونین مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

هموطنان گرامی

خواهر مریم عزیز

حامیان گرانقدر مقاومت

کانونهای شورشی از سراسر کشور

اشرف نشانهای گردآمده از کهکشان

اشرف سه - نسرین مسیح از معاو نان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

اشرف ۳ - نسرین مسیح از معاونان مسئول اول سازمان مجاهدین خلق ایران

 

از اشرف سه به همراه تمامی خواهرانم در شورای مرکزی و همه برادرانم در تشکیلات پولادین مجاهدین به همه شما درود می‌فرستیم.

در سالگرد ۳۰خرداد و در سی‌امین سال جاودانگی ۳۰هزار زندانی سیاسی سربدار و در برابر ۱۲۰هزار شهید سرفراز مقاومت، سر تعظیم فرود می‌آوریم و به ستارگانی چون ندا و صدیقه درود می‌فرستیم.

مجاهدین مفتخرند که برای آزادی خلق و میهنشان از هر آنچه که دوست داشتنی بوده گذشته‌اند، تا آزادی و انتخاب آزادانه سرنوشت را تقدیم خلقشان کنند.

عبور از آتش و خون و تنگه‌ها و تنگناها، از پایداری مافوق تصور بر تخت‌های شکنجه، از پایداری پرشکوه زیر بمباران و محاصره تا ایستادن در برابر زرهی و هاموی و تیر و تبر و زیر سنگین‌ترین موشکبارانها در اشرف و لیبرتی، این پایداری به موازات حمایتهای بی‌شائبه مردمی از جمله حمایت شما اشرف‌نشانها در سراسر جهان به ما قدرت داده که در برابر مهیبترین دیکتاتوری معاصر مقاومت کنیم و بر علیه تمام شیطان‌سازی‌ها و آلترناتیو‌سازیهای دروغین و توطئه‌های رنگ و وارنگ بر علیه آلترناتیو دموکراتیک غلبه کنیم، بله حقیقت را نمی‌توان با دروغ و فریب شکست داد، و امروز با الهام از این پایداری با شکوه و با پشتیبانی حمایت‌های بی‌دریغ مردمی، کانونهای شورشی در سراسر میهن، عرصه را بر این رژیم تنگ کرده‌اند، به‌نحوی که به‌روشنی روز، آزادی میهن را می‌توان دید و ما مجاهدین برای آوردن بهاران آزادی، بلندتر از هر زمان دیگر میخروشیم؛ ما زن و مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم و تا آزادی صد برابر می‌جنگیم.

 

کاظم کازرونیان؛ نماینده هیأت متخصصان ایرانی:

ما متخصصان ایرانی افتخار می‌کنیم که از مجاهدین حمایت می‌کنیم. چرا که با مجاهدین علم در خدمت پیشرفت مردم قرار می‌گیرد، نه ساختن بمب و موشک. خیزشهای مردمی به قدری فراگیر شده که پایان رژیم ملموس تر از همیشه شده است.

ما جامعه متخصصان و وکلای ایران بار دیگر با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران تجدید عهد می‌کنیم.

 

برنارد کوشنر؛ وزیر خارجه پیشین فرانسه

به‌رغم اختلاف‌نظرهای سیاسی در اروپا و آمریکا، اما همه در یک چیز اتفاق‌نظر داریم حمایت از مبارزه مردم ایران و همراهی با مردم ایران علیه رژیم ایران. بار دیگر موافقت خود را با خانم رجوی اعلام می‌کنم، وقتی که چشم‌انداز زیبای آزادی را ترسیم کرد. به‌خصوص وقتی گفت پس از سرنگونی رژیم هرج و مرجی در کار نخواهد بود چون دشمنان شما می‌گویند وقتی انقلاب شود هرج و مرج خواهد شد، چنین چیزی نخواهد شد.

 

ساعت ۱۸۳۵: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

اجرای آکت نمایشی « قیام و شورش در ایران»

«قیام و شورش در ایران» نام یک آکت نمایشی است که توسط یکی از هنرمندان در همایش بزرگ ایرانیان اجرا شد.

این نمایش که با نور و تصویر در صحنه اجرا شد، حکایت مردمی است که عزم جزم کردند تا به آخر علیه دیکتاتوری آخوندی مقاومت کنند.

نمایش با تصاویری از آتش در پشت بازیگر که با حرکاتی نمادین حرکت و قیام را برجسته و نمایش می‌دهد، شروع می‌شود و در ادامه با همراهی و تلفیق صوت و تصویر، «قیام و شورش در ایران» به نمایش در می‌آید.

در قسمتی از برنامه نقشه ایران در آسمان پر ستاره میهن برجسته می‌شود که در پرتو آن نام شهرهای شورشی ‌یزد و سمنان و زنجان و قزوین و قم و کرمان و استانهای فارس و کردستان و گیلان و لرستان و... شعله‌ور گشته و با تصاویری از شهرهای شورشی مورد استقبال بینندگان قرار می‌گیرد.

در پایان با پخش تصاویری نمادین از پرواز کبوتران سفید در آسمان پر ستاره میهن و اجرای سمبلیک پرواز و قیام توسط بازیگر، نمایش به اوج می‌رسد.

 

ساعت ۱۸۲۰: همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس

تصاویری از خبرگزاری رویتر از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

تصاویری از خبرگزاری رویتر از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷

 

 

ساعت ۱۸۲۰: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

لارش ریسه نماینده پیشین پارلمان نروژ

سلام به کانونهای شورشی، خانم رجوی ما با شما هستیم.

ما همه شما را ستایش می‌کنیم، همه زنان و مردانی که در ایران در قیام شرکت می‌کنند.

قیامی که توسط مقاومت سازماندهی شده و این رژیم را به لرزه در آورده است.

ما یک مقاومت قوی و شگفتی آور را مشاهده می‌کنیم، توانمندی این مقاومت را دیده‌ایم و رهبری شگفتی آور خانم مریم رجوی. ما در اشرف و آلبانی سالها است که از مجاهدین حمایت می‌کنیم. دیده‌ایم که مقاومت ایران واقعاً قویترین اپوزیسیون دموکراتیک هستند.

خانم مریم رجوی ما با شما هستیم، می‌توانید روی ما حساب کنید که با شما بایستیم در مبارزه برای ارزشهای مشترک ما.

 

خانم گیسو شاکری:

درود به تک‌تک شما عزیزان و قیام آفرینان. آماده می‌شویم تا نتیجه ۴دهه فدا و از خود گذشتگی را شاهد باشیم. می‌رویم تا دشمن انسان و برابری یعنی رژیم جهل و جنایت و بیناد گرا که در ۴دهه جز فساد به وجود نیاورده را به زباله‌دان تاریخ پرتاب کنیم.. شورشگری و فریادهای کانونهای شورشی می‌روند تا بند از بند این رژیم پاره کنند و سراپای این رژیم را با خشم انقلابی بسوزانند. آری هجران به پایان می‌رسد و مردم ما آزادی را به آغوش می‌کشند. امروز ویلپنت فردا تهران. زنده باد ارتش آزادیبخش و کانونهای شورشی. به‌زودی ایران و خاورمیانه را باهم خواهیم ساخت.

 

ساعت ۱۸۱۵: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

سخنان هیأت انگلستان در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

متیو آفورد نماینده پارلمان انگلستان و رئیس گروه پارلمانی برای یک ایران آزاد

در سخنانش ضمن حمایت از برنامه ۱۰ماده‌ای خانم رجوی، با قیام مردم ایران اعلام همبستگی کرد.

یاد آور می‌شود که بیش از ۲۰۰تن از نمایندگان مردم انگلستان از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس اعلام حمایت کرده‌اند و اضافه بر نمایندگان پارلمان، ۴اسقف اعظم بریتانیای کبیر که رهبران مذهبی بریتانیا محسوب می‌گردند، نیز از گردهمایی بزرگ ایرانیان حمایت کرده‌اند.

 

راجر گادسیف؛ نماینده پارلمان انگلستان

من همکاران خودم را در پارلمان انگلستان علیه رژیم قاتل در ایران نمایندگی می‌کنم. زمان برای تغییر در ایران فرا رسیده است. دولت انگلستان باید از خواسته‌های دموکراتیک مردم ایران حمایت کند. رهبران اروپا باید به‌ ماهیت سرکوبگر رژیم آخوندی و حمایتش از تروریسم در منطقه را اذعان کنند و شورای ملی مقاومت ایران و برنامه خانم مریم رجوی را به‌رسمیت بشناسند. رژیم ایران باید به‌خاطر جنایاتش در برابر مراجع و محاکم بین‌المللی سازمان ملل قرار بگیرد. زنده باد ایران آزاد و دموکراتیک

 

ترزا ویلیرز؛ نماینده پارلمان انگلستان، وزیر پیشین امور ایرلند شمالی

می‌خواهم نقش زنان و آنچه را که برای تحقق دموکراسی و ایجاد تغییر در ایران به‌دنبال آن هستند را در این قیام برجسته کنم. زنانی که در مقابل نیروهای سرکوبگر رژیم ایستادند و فریاد آزادی سردادند، بایستی از عزم جزم آنان تقدیر کرد.

بگذارید امیدوار باشیم روزی خانم مریم رجوی برنامه ۱۰ماده‌ای خودشان را به اجرا در بیاورند و زنان ایران از سرکوب و بی‌رحمی آخوندها نجات پیدا کنند. آینده‌ای دموکراتیک که مردان و زنان از حقوق برابر برای انتخاب شدن و موفقیت در زندگی برخوردار شوند.

 

ادوارد لینتز؛ معاون سابق وزیر کشور آلمان

من از قدرت عظیم شما شگفت‌زده شده‌ام. رژیم ایران به آلمان فشار می‌آورد که بتواند این قیام را سرکوب کند. قیام مردم ایران که از دیماه شروع شده رژیم را با بحران مواجه کرده. اما رژیم به دخالتهای تروریستی‌اش ادامه می‌دهد و پول مردم ایران را به جیب می‌زند. بسیاری می‌گویند این رژیم در تمامیتش باید تغییر کند. دولت آمریکا سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داده. دولت کانادا نیز این رژیم را در لیست قرار داده. دولت آلمان هم از رژیم خواسته است که از سرکوب خودداری کند که این نتیجه اقدامات شماست.

من می‌گویم باید از رژیم به‌خاطر دخالتهایش در کشورهای منطقه حسابرسی شود.

من و دوستانم از شما حمایت می‌کنیم و می‌گوییم تغییر حاکمیت در ایران باید محقق شود و این به نفع خود ما هم هست.

 

ساعت ۱۸۰۰: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

جولیو ترتزی؛ وزیر خارجه پیشین ایتالیا 

این گردهمایی یک تحول بزرگ است که آزادی ایران را نوید می‌دهد.

ما این جا هستیم تا تحسین خودمان را از ارزشهایی که شما نمایندگی می‌کنید ابراز کنیم و حمایتمان را از این ارزش‌ها که برای مردم ایران و مردم تمام جهان مغتنم است اعلام کنیم.

در شرایطی که قیام در شهرهای ایران ادامه دارد اقدامات رژیم علیه مجاهدین و مردم ادامه دارد.

خانم رجوی بودن در کنار شما در سمت درست تاریخ است.

 

سر دیوید ایمس؛ نماینده ارشد پارلمان انگلستان، رئیس مشترک کمیتهٔ پارلمانی بریتانیا برای آزادی ایران:

ما خواهان آن هستیم که مردم ایران از آزادیهایی که ما در کشورمان برخورداریم برخودار شوند. ما با یک هیأت بزرگ ۵۰نفره از اعضای مجلس عوام و اعیان انگلستان که تمام احزاب، کانونهای وکلای ولز و انگلستان، انجمن متخصیین و مذهبی کشورمان را نمایندگی می‌کنیم خواهان آزادی برای مردم ایران هستیم.

این پیام ما تا تمام شهرهای ایران خواهد رفت و حکومت مذهبی را تکانهای شدید خواهد داد.

خانم مریم رجوی ما از شما حمایت می‌کنیم، همان‌طور که در طول سالیان گذشته از مقاومت شما حمایت کرده‌ایم.

 

پریا کهندل: سلام و درود به کانونهای شورشی

سلام به خواهر مریم عزیز و برادر مسعود اولین پرچمداران ایران آزاد. سلام و درود به کانونهای شورشی که لحظه به لحظه تک به تک ما امروز و هر روز با‌ آنهاست. هر یک از ما مدت کوتاهی است که از ایران خارج شده‌ایم. امروز در روزهای پایانی عمر ولی وقیح به‌خوبی می‌بینیم که رژیم با چنگ زدن به تمامی مهره‌های سوخته و خاکستر شده‌اش تمام تلاشش را می‌کند که یک روز بیشتر بر مسند قدرت بماند اما چه زیبا گفت برادر مسعود همه اینها کف روی آب است.

پیمان بسته‌ایم که تا آخر ایستاده‌ایم برای ایرانی آزاد، بدون دیکتاتوری شاه و شیخ و سرمان با داشتن خواهر مریم به‌عنوان یک زن در مستند رهبری این آلترناتیو بالا است. خواهر مریم ما بی‌قرار و آماده و حاضر به فرمان در کنار مجاهدین اشرفی و کانونهای شورشی و به فرمانده ارتش آزایبخش برادر مسعود شیر همیشه بیدار می‌گوییم حاضر حاضر حاضر

 

دکتر ریاض یاسین؛ وزیر خارجه پیشین و سفیر یمن در فرانسه

ما برای جلوگیری از تجاوزات رژیم ایران با شما و در کنار شما هستیم. نمی‌توان در مقابل دخالتهای رژیم حاکم بر ایران سکوت کرد. جنایتهای رژیم در یمن با حمایت از حوثی‌ها ادامه دارد.

رژیم ایران ثروتهای مردم ایران را خرج بر افروختن آتش جنگ در کشورهای منطقه کرده است. این اقدام تجاوزکارانه از ۴۰سال قبل که خمینی به قدرت رسید با ایجاد گروه‌های تروریستی در کشورهای منطقه شروع شده است.

 

ساعت ۱۷۴۵: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

لوئیس فری؛ رئیس پیشین اف.بی.آی (اطلاعات فدرال آمریکا)

خانم مریم احساس می‌کنم این باد تغییر که در ایران وزیدن گرفته را شما و مردان و زنانی که در آلبانی هستند به حرکت درآورده‌اید. این باد به سمت سرنگونی می‌وزد. اما رفتار رژیم ایران تغییری نکرده است، حمایتش از تروریسم ادامه دارد. آنچه تغییرکرده مقاومت مردم ایران است. یک پیام برای رزمندگان آزادی در ایران دارم. ما از شما حمایت می‌کنیم. ما تحت تاثیر شجاعت شما قرار گرفتیم. ما تلاش می‌کنیم به ارتباطات شما کمک کنیم.

پیام دوم من به ستمگران حاکم بر ایران است. ما اکنون این توان را داریم که قاتلان را به محاکمه بکشیم. تغییر دموکراتیک در ایران محقق خواهد شد و جانیانی که دست به این جنایتها زده‌اند، دادگاههای بین‌المللی را پر خواهند کرد.

 

فیلیپ دوست بلازی وزیر خارجه پیشین فرانسه

می‌خواهم به دوستانمان که اکنون در تیرانا هستند و قبلاً در اشرف بودند بگویم تلاشهای شما و ما و حمایت سازمان ملل باعث شد که شما به آلبانی منتقل شوید. امروز وضعیت ایران در حال تغییر است. دیگر وضعیت به سود بنیادگرایان نیست. مردم ایران خواهان صلح و دموکراسی بدون فساد، بدون شبه‌نظامی، بدون تحقیر، بدون اعدام و بدون شکنجه هستند.

فرانسه از طریق رئیس جمهورش وضعیت حقوق‌بشر را در ایران مورد توجه قرار داده و خواهان آزادی تظاهرات مردم شده است. همچنین دبیرکل سازمان ملل خواهان حفاظت از حقوق دستگیر ‌شدگان در تظاهراتها شده است.

عفو بین‌الملل هم خواهان آزادی دستگیر ‌شدگان شده است. ما خواهان پایان اعدام و شکنجه هستیم. ما این آلترناتیو را تأیید می‌کنیم که شما خانم رجوی آن را نمایندگی می‌کنید.

 

مایکل موکیزی وزیر دادگستری پیشین آمریکا

وضعیت اقتصادی ایران رو به وخامت می‌رود. اضافه بر این فسادی که این رژیم را فراگرفته بیانگر این است که پایان این رژیم نزدیک است. همچنین از خانم رجوی تشکر می‌کنیم که رنج بسیاری برای مجاهدین در اشرف کشیدند و امروز آنان در آلبانی به مبارزه‌شان ادامه می‌دهند. تلاشهای ما در حمایت از مقاومت ایران و مردم ایران تا رسیدن به ایرانی آزاد و صلح‌جو ادامه خواهد یافت.

 

ساعت ۱۷۴۰:

نیوت گینگریچ – کاندیدای ریاست‌جمهوری – رئیس پیشین کنگره آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا مصصم به اعمال شدیدترین تحریمها علیه دیکتاتوری دینی رژیم حاکم بر ایران است و هدف ما باید جایگزینی این دیکتاتوری با دموکراسی باشد.

آزادی فراخواهد رسید، قیمت آن با خون وطن‌پرستان و کسانی که آماده هستند جلوی این رژیم بایستند، پرداخته شده و شما بخش کلیدی آن هستید.

باید بدانید که می‌خواهند اطمینان پیدا کنند که جنبش وجود دارد و فرصتی برای آزادی و دموکراسی و حقوق‌بشر و حقوق برابر، و این جنبش همین الآن گردهم آمده است.

باید یادآوری کنم که اوضاع طی ۲سال گذشته چقدر تغییر کرده، ۲سال پیش در آمریکا دولتی داشتیم که به ضعف، تعهد داشت و دادن پول نقد به دیکتاتور حاکم بر ایران و رفع تحریمها و فریب دادن خودش نسبت به اقدامات دیکتاتوری. اما امروز شما دولتی را در آمریکا می‌بینید که واقعیت را درک می‌کند و مصمم است به توقف این دیکتاتوری، تحریمها را افزایش می‌دهد، چون در نهایت تنها شیوه تأمین امنیت منطقه جایگزین کردن این دیکتاتوری با دموکراسی خواهد بود. و این باید هدف ما باشد.

بنابراین باید به‌روشنی بگوییم، که باید کارزاری داشته باشیم تا سیاستمداران و دولتهای اروپایی که نمی‌خواهند از دموکراسی و حقوق‌بشر دفاع کنند را افشا کنیم. و قیمت سنگینی برای پولی که از این دیکتاتوری به‌دست می‌آورند بگذاریم. تا به راه تحریم این دیکتاتوری برگردند.

باید دولت آمریکا را به افزایش تحریمها تشویق کنیم. هدف ما بسیار ساده است هدف ما شروع مذاکره نیست. هدف ما داشتن یک ایران آزاد و دموکراتیک است که به حق همه احترام بگذارد.

شعار امسال شما ایران آزاد ۲۰۱۸ است. رژیم خامنه‌ای بسیار ضعیف و بسیار فاسد و ضعیف است و کل سیستم را تضعیف می‌کند و توان تحقق شکوفایی ندارد. و توان بهبود بخشیدن زندگی مردم را ندارد.

من اعتقاد دارم که در سمت درست تاریخ قرار داریم.

کاری که تک‌تک شما انجام می‌دهید که هر بار ابعاد کاری که در این گردهمایی انجام می‌دهید بسیار شگفتی آورتر می‌شود.

همچنین سخنرانی مریم رجوی که آینده را تشریح می‌کند و مسیری را که باید طی کنیم.

ابعاد گردهمایی شما واقعاً شگفت‌آور است.

مردم تشنه آزادی هستند.

رئیس‌جمهور آمریکا مصمم است در کنار مردم ایران بایستد.

آزادی خواهد رسید و قیمت تحقق آزادی توسط میهن‌پرستان پرداخته شده است و شما بخش کلیدی آن هستید لذا می‌خواهم بدانید که همه آمریکایی‌ها معتقدند که جنبشی وجود دارد برای برقراری دموکراسی در ایران.

پیام شما به همبستگی همه آنها را که فکر می‌کنند هنوز می‌توان زیر این دیکتاتوری زندگی کرد را تکان می‌دهد.

من در آرزوی روزی هستم که این گردهمایی بتواند در ایران آزاد برگزار شود.

 

فعالیتهای کانونهای شورشی در حمایت از مریم رجوی - همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

مریم رجوی:

 

 

 

ساعت ۱۷۲۰: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا: اعتراضها در ایران گسترش خواهند یافت تا وقتی این رژیم برود.

استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا؛ خیلی خوشحالم که همراه با هیأت کانادایی اینجا هستیم تا از پایان این رژیم و استقرار یک ایران آزاد و دموکراتیک حمایت کنیم.

من سفارت کانادا را در تهران بستم و به آخوندها گفتم که از کانادا بیرون بروند.

اعتراضها در ایران گسترش خواهند یافت تا وقتی این رژیم برود.

ما بر اساس اصول خودمان یعنی آزادی، حقوق‌بشر و کرامت انسانی در کنار مردم ایران می‌ایستیم.

 

ساعت ۱۷۱۰:

تصاویری از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

تصاویری از همایش ایرانیان در پاریس ۹تیر۹۷

 

 

ساعت ۱۶۵۰:

سخنرانی جان برد وزیر خارجه پیشین کانادا:

ما برای حمایت از مبارزه مردم ایران به اینجا آمده‌ایم.

سال گذشته مردم ایران شجاعت و تمایل خودشان را برای تغییر رژیم ایران نشان دادند.

اکنون زمان آن است که از خواسته مردم ایران برای تغییر حمایت کنیم. ما اکنون کنار مریم رجوی ایستاده‌ایم تا در مبارزه برای آزادی ایران از دست آخوندهای حاکم حمایت کنیم. زمان پایان سرکوب و فساد و ضدیت با دموکراسی و زمان کنار رفتن این رژیم فرا رسیده است.

 

ساعت ۱۶۴۰: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

 

 

بیل ریچارد سون وزیر پیشین انرژی آمریکا:

آیا آماده تغییر رژیم ایران هستید؟.

آیا آمادهاید خانم رجوی ریاست‌جمهوری را برعهده بگیرد؟.

آیا آمادهاید این دیکتاتوری به پایانش نزدیک شود؟.

هر چه در خبرها از رژیم می‌خوانیم کمبود آب است، اعدام، فساد، ناآرامیهای سیاسی در ایران است می‌دانید چرا؟ چون تغییر عمده در راه است. همان‌طور که سناتور توریسلی گفت در آمریکا دموکراتها، جمهوریخواهان، سناتورها، نمایندگان کنگره، ژنرالها همه در کنار شما قرار دارند. هشت سال قبل من در این گردهمایی بودم، الآن جمعیت به مراتب بیشتر شده است.

هدف این گردهمایی شما جوانان و زنان هستید. می‌پرسند آیا برای رژیم ایران آلترناتیوی هست؟ بله هست. سازمان مجاهدین خلق، خانم مریم رجوی، شورای ملی مقاومت و شما این آلترناتیو هستید. شما یک برنامه دموکراتیک برای آزادی را برای پایان دادن به دیکتاتوری و ایجاد فرصت برای جوانان نمایندگی می‌کنید. قدرت در دستان شماست. هر کدام از شما در این جا هزاران نفر در ایران را نمایندگی می‌کند که می‌گویند پایان رژیم نزدیک است.

 

ساعت ۱۶۳۵: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

رابرت توریسلی: به اشرف نگاه کنید

آنهایی که صدای من را در تهران می‌شنوند، بدانند ما از پایان دادن به این رژیم حمایت می‌کنیم. بنابراین به آخوندها می‌گویم بگذارید وضعیت را به‌روشنی تشریح کنیم. شما در رینگ نبرد تاریخ قرار دارید. ما در کنار اشرفیها بودیم. با سازمان مجاهدین همراه بودیم. با مردمی که در خیابانهای ایران برای آزادی می‌جنگند، در کنار آنها هستیم. برای آزادی.

به مردم شجاع در خیابانهای تهران می‌گویم به اشرف نگاه کنید. هزاران ایرانی آزاد اکنون در آلبانی هستند.

 

سخنرانی رابرت توریسلی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

سخنرانی رابرت توریسلی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

 

 

ساعت ۱۶۲۰:

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

بعد از سخنرانی آقای جولیانی ۳۵نفر از اعضای هیأت آمریکایی شرکت‌ کننده در مراسم روی سن رفتند و آقای جولیانی به‌نمایندگی از آنان گفت: «ما به حقانیت شما باور داریم و اعتقاد داریم حکومت ملاها توسط مقاومتی که توسط خانم رجوی هدایت می‌شود باید از بین برود».

خانم مریم رجوی ضمن استقبال از هیأت آمریکایی گفت: «آینده ایران با مقاومت و وحدت به پیروزی خواهد رسید و من یقین دارم این قیام ادامه دارد و تا پیروزی کامل توسط مردم ایران و مقاومت ایران محقق خواهد شد».

 

سخنرانی شهردار رودی جولیانی:

بسیار زیباست که به این جا بازگشته‌ام. امیدواری برای پایان رژیم بیش‌از‌پیش ایجاد شده. اکنون خیلی روشن می‌توان پایان رژیم را دید. آنچه در ۱۴۲شهر ایران اتفاق افتاد، همین قیامی که چند روز قبل در تهران رخ داد، هر چه آن را سرکوب کنند و سرکوب کنند نمی‌توانند خاموشش کنند باز هم بلند خواهد شد و پیروز خواهد شد.

این می‌توانست ۸سال قبل اتفاق بیفتد، ولی دولت کشور من به آن خیانت کرد. شرم باد. شرم باد

ولی اکنون دوران مماشات با رژیم به سرآمده. به کسانی که با رژیم تجارت می‌کنند می‌گویم این رژیمی است که زنان و کودکان خودش را هم سرکوب می‌کند، چقدر می‌خواهید به این رژیم تروریست پول بدهید.

سخنرانی هیأتی از آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

سخنرانی هیأتی از آمریکا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

 

باید فشار واقعی به رژیم اعمال کنیم. خدا را شکر رئیس‌جمهور کشورم به توافق با رژیم ایران پشت کرد و نه گفت. به شما اطمینان می‌دهم تحریمها قوی‌تر و قوی‌تر خواهند شد. این رئیس‌جمهور قصد ندارد به رزمندگان آزادی پشت کند. این جا یک آلترناتیو وجود دارد. با اصول محکم. ۱۲اصل محکم. حقوق زنان، حقوق اقلیتها، لغو اعدام و... و یک آلترناتیو قوی که می‌تواند دموکراسی را محقق کند.

از وقتی با شما کار می‌کنم ما یک جنگ جهانی را در آمریکا در اروپا در انگلستان و فرانسه برای زدودن برچسب تروریستی پیش بردیم. اکنون این نبرد به پیروزی رسیده است و شما مدافعان واقعی حقوق‌بشر شناخته می‌شوید چون لایق آن هستید. ما یک آلتر ناتیو داریم.

سخنرانی رودی جولیانی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

سخنرانی رودی جولیانی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

 

رودی جولیانی با اشاره به خانم مریم رجوی گفت:‌

فکر کنید ایران چه میزان بهتر خواهد شد که به جای خامنه‌ای این زن شجاع چهره ایران آزاد شود. این اتفاق خواهد افتاد و سال آینده ما این گردهمایی را در تهران خواهیم داشت.

 

ساعت ۱۶۱۷:

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت؛ گل گذاری بر نماد شهیدان آزادی 

 

ساعت ۱۶۱۰: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

تصاویری از شهرهای میهن در حمایت از مریم رجوی - گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

ساعت ۱۵۳۵:

خانم مریم رجوی ضمن گل گذاری به نماد شهیدان، در یادبود شهیدان آزادی نوشت: نام و یاد شما قهرمانان گرامی باد. در سی‌امین سالگرد جانفشانی شما، خون شما در خیابانهای ایران می‌جوشد و هر روز شعله می‌کشد.

نوشته یادبود مریم رجوی بر نماد شهیدان آزادی

نوشته یادبود مریم رجوی بر نماد شهیدان آزادی

 

مریم رجوی:

 

 

 

 

 

ساعت ۱۵۳۵:

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

مریم رجوی: سلام بر مجاهدان آزادی در اشرف۳، ‌قرارگاه بی‌قراران

ساختن اشرف ۳ به دست آنها مبارک.

و پیش به‌سوی هزار اشرف در داخل میهن اشغال‌شده.

تصویری از اشرف ۳

تصویری از اشرف ۳

 

تصویری از اشرف ۳و گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

تصویری از اشرف ۳و گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

 

ساعت ۱۵۳۰:

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

گزیده‌یی از سخنرانی مریم رجوی در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس۹تیر۹۷

 

 

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی بزرگ ایرانیان ۹تیر۹۷

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی بزرگ ایرانیان ۹تیر۹۷

ساعت۱۵۲۰:

گزیده‌یی از سخنرانیهای رهبر مقاومت مسعود رجوی:

ساعت ۱۵۰۰: تصاویری از مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان

مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان

مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان

مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان

مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان

مریم رجوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مراسم گردهمایی بزرگ ایرانیان

 

 

ساعت ۱۴۴۰:

مریم رجوی در جلسه مطبوعاتی دقایقی قبل از شرکت در اجتماع بزرگ ایرانیان:

 

 

ساعت ۱۴۵۰:

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

سخنرانی فرانسوا کولکومبه از بنیانگذاران سندیکای ملی قضات فرانسه

فرانسوا کولکومبه از بنیانگذاران سندیکای ملی قضات فرانسه: «پیامهای مسعود رجوی هم‌چنان عامل انگیزش عاشقان آزادی در ایران است.

ما دوستان تاریخی مقاومت ایران امروز می‌توانیم شهادت بدهیم که از بزرگترین پیشرفتهایی که در اثر این گردهمایی بزرگ داشته‌ایم، به‌رسمیت شناختن اساسی‌ترین و اصولی‌ترین حقوق در این کشور(فرانسه) تا دفاع از حقوق مردم ایران و دفاع از دموکراسی بوده است. مبارزه‌یی که ما تاکنون در کنار شما بوده‌ایم فکر می‌کنیم به مرحله نهایی‌اش نزدیک می‌شود. نسل‌های جدید ایرانی که در این سالن تعدادشان زیاد است، حتماً به یاد خواهند سپرد که در سال ۱۳۶۰هنگامی که جوانان از دختر و پسر اعدام شدند. فرانسه در آن سالها فرانسه به‌عنوان مهد پناهندگی از رهبر مقاومت ایران مسعود رجوی استقبال کرد. مسعود از آخرین دسته از زندانیان سیاسی رژیم شاه بود که زندان را ترک کرد و تا سقوط دیکتاتوری سلطنتی دو بار حکم اعدام گرفته بود. خمینی همواره او را دشمن شماره یک خود تلقی می‌کرد، چون که مسعود رجوی بود که به یک انقلاب دموکراتیک در برابر دیکتاتوری مذهبی که هم‌چنان به جنایتهایش ادامه می‌دهد، فراخوان داد. پیامهای مسعود رجوی هم‌چنان عامل انگیزش عاشقان آزادی در ایران است.

 

ساعت ۱۴۳۰:

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

هیأت کشورهای عربی حمایت خود را از قیام و مقاومت ایران ابراز کرد.

نجات الاسطل نماینده پارلمان فلسطین گفت: «از طرف فلسطین مجروح به شما سلام می‌کنم. ما در کنار مقاومت ایران هستیم و از اهداف این مقاومت برای آزادی ایران ابراز می‌کنیم».

 

صالح القلاب – وزیر پیشین تبلیغات اردن: دوران سرنگونی رژیم آخوندی آغاز شده است

خواهر مبارز پرزیدنت مقاومت مردم ایران خانم مریم رجوی، مردم ایران مردمی مبارز و مقاوم در برابر رژیم و مزدوران مرتجعش هستند و اکنون شاهد اولین گامهای پیروزی آنها هستیم. و انشاالله سال آینده این گردهمایی در تهران برگزار خواهد شد. اکنون شاهد فروپاشی حکومتی آخوندهایی هستیم که ۴دهه مردم ایران را به‌قتل رسانده و در کشورهای منطقه دخالت می‌کند. دوران سرنگونی این رژیم آغاز شده. توطئه‌یی در حال شکل‌گیری است که کسانی دنبال رژیمهای گذشته ایران هستند. فرزندان مصدق کسانی هستند که این مقاومت را در دست دارند و شما قادر هستید این توطئه‌ها را در هم بشکنید. این رژیم با ادعای دروغ دفاع از شیعه دخالت خود در کشورهای عربی را توجیه کرد. اعرابی که خواستار مقابله با دار و دسته خبیث حاکم بر ایران هستند، راهی جز حمایت از مجاهدین و مقاومت ایران ندارند. انشاالله سال آینده با رهبری مریم رجوی و قهرمانان مجاهد خلق در تهران خواهیم بود.

 

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

نجیمه طای‌طای - وزیر پیشین آموزش و پرورش مراکش: «سرنگونی رژیم آخوندی در چشم‌انداز است.

ده سال است در کنار شما هستم. در تمامی مبارزات شما هستم. مبارزانی که فقط نوید بخش سعادت و خوشی است. می‌گویم با تلاشهای شما در گردهمایی بعدی همراه با شما در ایران خواهیم بود. پیروزی با مقاومت ایران نزدیک است و سرنگونی در افق دیده می‌شود و کشور مراکش و هیأت مراکشی مانند مردم دیگر در کنار شما و در کنار مردم هستند.

 

ساعت ۱۴۲۰:

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

هیاتی از نمایندگان پارلمان اروپا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس حمایت خود را از قیام مردم ایران و مقاومت عادلانه آن ابراز کرد و خواستار به‌رسمیت شناختن این مقاومت شد.

تونه کلام نماینده پارلمان اروپا از استونی: «به یمن ایستادگی اکنون هزار اشر در داخل ایران است».

تونه کلام نماینده پارلمان اروپا از استونی گفت: «من ۱۰سال پیش از اشرف بازدید کردم. اشرف ایستادگی کرد و به یمن ایستادگی و حمایتی که از آن صورت گرفت، امروز هزار اشرف در در داخل ایران برقرار شده است. وظیفه ما حمایت از آنهاست. گروه دوستان ایران آزاد ماه بیش از۲۰۰نماینده پارلمان اروپا فراخوانی به امضا رساندند که خواهان تغییر دموکراتیک در ایران است.

آنا فوتیگا رئیس کمیتهٔ امنیت و دفاع پارلمان اروپا، وزیر خارجه پیشین لهستان:

به مردم آزاده ایران درود می‌فرستم. به رهبر بزرگ شما مریم رجوی درود می‌فرستم. ما در پارلمان اروپا و در اغلب نقاط اروپا از اقدامات خانم مریم رجوی برای برقرار عدالت، برای شکوفایی و آزادی مردم را ستایش می‌کنیم. ما قهرمانان شما را به یاد داریم و برای دفاع از حقیقت و دفاع از زندانیان سیاسی قتل‌عام شده و حسابرسی از قاتلان آنها در کنار شما ایستاده‌ایم. ما از عزم جزم مردم ایران به‌خاطر تلاششان برای آزادی ستایش می‌کنیم. ما در پارلمان اروپا در کنار شما ایستاده‌ایم.

 

داوید کلارینا نماینده پارلمان اروپا از بلژیک گفت: «اپوزیسون ایران حمایت گسترده‌یی در اروپا دارد. در بلژیک ۱۴۰نماینده از این مقاومت حمایت کردند».

 

ساعت ۱۴۰۵: همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

هیأت شهرداران فرانسوی از شهرهای مختلف این کشور در همبستگی با قیام و مقاومت ایران در این گردهمایی حضور یافتند.

ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس گفت:

به همراه بیش از ۱۰۰تن از شهرداران و منتخبان فرانسوی تصمیم گرفتیم از مقاومت ایران و تلاشهای وقفه ناپذیرش برای برقراری آزادی در ایران حمایت کنیم.

هیأت شهرداران فرانسوی از شهرهای مختلف

هیأت شهرداران فرانسوی از شهرهای مختلف

 

ما به تلاشهای خودمان تا وقتی که پیروزی مقاومت ایران محقق بشود و پیروزی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی را ببینیم ادامه خواهیم داد. برنامه ده ماده‌یی خانم رجوی و تعهداتی که برای ایران آزاد اعلام کرده است، همان اصول و همان ارزشهایی هستند که ما هم در‌ آنها شریک هستیم. همراه با شما برای آلترناتیو دموکراتیک که شایسته ساقط کردن دیکتاتوری مذهبی است تا آخر خواهیم جنگید. رژیمی که همواره بی‌ثباتی را در خاورمیانه دامن می‌زند و ناامنی را در کشورهای خود ما ایجاد می‌کند.

 

ساعت ۱۳۴۰: 

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

هیئت متخصصان ایرانی به‌عنوان اولین هیأت روی سن رفتند. دکتر حسین جهانسوز عضو شورای ملی مقاومت ایران به نمایندگی این هیأت سخنرانی می‌کند.

نمایندگان جوامع ایرانی در آمریکا

نمایندگان جوامع ایرانی در آمریکا

وی ابتدا به قیام‌کنندگان ایرانی درود فرستاد و گفت:‌ همه قیام‌کنندگان یک خواسته داشتند؛ سرنگونی رژیم آخوندی. آنها شعارهای واحدی را فریاد کردند «مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر روحانی».

خواسته‌های قیام‌کنندگان همان خواسته‌های مقاومت ایران است. نفی تمامیت رژیم و تمامی نیروهایی که چشم به درون رژیم و پاسداران آن دارند.

ساعت۱۳۳۰:

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

قیام و ایران آزاد

با هزار اشرف و ارتش آزادی

حمایت

از شوراهای مقاومت و کانونهای شورشی

همبستگی ملی برای سرنگونی فاشیسم دینی

۹تیر۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸)

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ـ ایران آزاد ـ هم‌اکنون شروع شد. در این گردهمایی ایرانیان از اقصی نقاط جهان شرکت دارند. صدها شخصیت برجسته سیاسی و پارلمانی و حقوقی و فرهنگی و اجتماعی از ۵قاره جهان در اینجا گردآمده‌اند.

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران برای حمایت از شوراهای مقاومت و کانونهای شورشی و به منظور همبستگی ملی برای سرنگوی فاشیسم دینی برگزار شده است.

 

گردهمایی ایرانیان در پاریس در حال شکل‌گیری است. تصاویری  از این مراسم:

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

 

 

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a57eebdf-cd48-4605-a785-6bb15324de00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات