728 x 90

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا - تلویزیون سی بی اس-۲ تیر ۹۸

مایک پنس: هزاران تن از آنها (مردم ایران) روز جمعه در مقابل کاخ سفید جمع شدند، دهها هزار تن از آنها سال گذشته در شهرهای ایران به خیابان‌ها ریختند، ما می‌خواهیم در کنار آنها قرار بگیریم

مایک پنس - تظاهرات ایرانیان در واشنگتن - جمعه ۳۱خرداد۹۸
مایک پنس - تظاهرات ایرانیان در واشنگتن - جمعه ۳۱خرداد۹۸
  • مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا - تلویزیون سی.بی.اس-۲تیر ۹۸
  • آنچه که ما می خواهیم بکنیم این است که در کنار مردم ایران بایستیم
  • هزاران تن از آنها روز جمعه در مقابل کاخ سفید جمع شدند
  • ده‌ها هزار تن از آنها سال گذشته در شهرهای ایران به خیابان‌ها ریختند
  • ما می‌خواهیم در کنار آنها قرار بگیریم

 

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه ۳تیر۹۸در گفتگویی با تلویزیون سی.بی.اس در رابطه با رژیم ایران گفت: آنها برای ۴۰سال ترور را اشاعه داده‌اند. آنها حکومت جلودار و بانی تروریسم در جهان هستند. این روزها دیگر باید به پایان خود برسد، و آمریکا مصمم است که در کنار مردم ایران برای آینده‌ای بهتر بایستد.

آنچه که ما می‌خواهیم بکنیم این است که در کنار مردم ایران بایستیم. هزاران تن از آنها روز جمعه در مقابل کاخ سفید جمع شدند و دهها هزار تن از آنها سال گذشته به خیابان‌ها در شهرهای سراسر ایران ریختند. ما می‌خواهیم در کنار آنها قرار بگیریم تا شاهد پیشرفت ایران و گام گذاشتن به آینده و نیل به آزادی باشیم.

 

مجری تلویزیون سی.بی.اس: آیا با این کار شما می‌خواهید بگویید که ایالات متحده برای پشتیبانی از مردم کاری انجام می‌دهد اگر آنها برای سرنگونی رژیم بلند شوند؟ من فکر می‌کردم سیاست شما، تغییر رژیم نبود.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: بعد از انقلاب سال ۲۰۰۹(۸۸) آمریکا روشن ساخته است که ما با مردم ایران هستیم. من فکر می‌کنم تصمیم رئیس‌جمهور که از یک حمله نظامی خودداری کرد وقتی بود که فهمید به قیمت جان ۱۵۰ایرانی تمام می‌شود، امیدوارم این پیام را به مردم ایران برساند که ما در عین این‌که علیه آیت‌الله‌ها می‌ایستیم، عالیترین امیدها را برای مردم ایران داریم.

اما زمان آن است که رژیم ایران این را بفهمد که آمریکا هرگز به آنها اجازه نخواهد داد به سلاح اتمی دست پیدا کنند.این یک تهدید برای کشور ما خواهد بود، تهدیدی برای اسراییل و برای جهان خواهد بود.

 

مایک پنس در پاسخ به سؤال مجری تلویزیون سی.بی.اس در مورد عملیات سایبری آمریکا برای ضربه به تأسیسات موشکی و پرتاب کننده‌های موشکی رژیم ایران گفت: همان‌گونه که می‌دانید ما هیچگاه در مورد عملیات سری اظهارنظر نمی‌کنیم.

آنچه می‌توانم بگویم این است که ما انتظار داریم فردا رئیس‌جمهور دور جدیدی از تحریم‌ها را اعلام کند در پاسخ به ساقط کردن پهپاد غیرمسلح آمریکا و به‌عنوان پیآمد آنچه به‌روشنی اقدام رژیم ایران در حمله به نفتکشهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fa284b6-c469-4e4a-9085-8f7672cbc77e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات