728 x 90

سیستان و بلوچستان عرصه تاخت و تاز سویه‌های مرگبار هندی و انگلیسی

کادر درمانی در یکی از بیمارستانها - عکس از آرشیو
کادر درمانی در یکی از بیمارستانها - عکس از آرشیو

درخشان عضو مجلس رژیم، گسترش افسارگسیخته سویه‌های مرگبار در سیستان و بلوچستان را «سیلی ویرانگر» که با آمار ابتلای رسمی روزانه ۱۰۰۰نفر شهرها و روستاها را در می‌نوردد، توصیف کرد.

وی در رابطه با گسترش ویروس کرونا در این استان گفت: در استانی با جمعیت پراکنده و وسعتی حدود ۱۱درصد جمعیتی معادل سه‌ونیم درصد کشور به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست با توجه به شرایط فعلی کشور از لحاظ مدیریت کرونا روزانه بین ۹تا ۱۰درصد ابتلای روزانه به کرونا در آن ثبت شود.

وی در مورد فوت افراد دارای علائم کرونا در منزل بدون مراجعه به مراکز درمانی افزود:
چندی قبل به مسولان امر در وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در رابطه با ورود سویه‌های هندی و انگلیسی کرونا و لزوم سرعت بخشیدن واکسیناسیون فارغ از جداول زمانبندی با توجه به شرایط ویژه استان سیستان و بلوچستان هشدارهای لازم داده شد. اکنون که کرونا مانند سیلی ویرانگر و با آمار ابتلای رسمی روزانه بیش از ۱۰۰۰نفر شهرها و روستاهای محروم استان را در می‌نوردد به مسولان کشور در خصوص بروز فاجعه‌ای انسانی و غیرقابل جبران هشدار می‌دهم.(سایت مجلس رژیم ۳تیر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e4fd361-308e-4c07-b96b-f5278b5297b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات