728 x 90

سوریها در کلیه نقاط جهان هفتمین سالگرد شروع انقلاب سوریه را گرامی داشتند

سوريها در كليه نقاط جهان هفتمين سالگرد شروع انقلاب سوريه را گرامي داشتند
سوريها در كليه نقاط جهان هفتمين سالگرد شروع انقلاب سوريه را گرامي داشتند

« سوریها هفتمین سالگرد انقلاب سوریه را که در  اسفند  89 شروع شد را گرامی داشته و بر ادامه مبارزه خود علیه رژیم اسد تا رسیدن به حقوق کامل خود در آزادی و کرامت تأکید کردند.

ائتلاف ملی اپوزیسیون  سوریه گزارش داد:‌ فعالان تجمعاتی را در مناطق آزاد شده و در کشورهای همسایه و در برخی پایتختهای اروپایی انجام دادند و قرار است این گردهمائی‌ها تا روز یکشنبه 27اسفند 96 ادامه پیدا کند.

در همین رابطه ائتلاف نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه تأکید کرد که ورود به هشتمین سال انقلاب سوریه اراده و عزم برای ادامه انقلاب تا کسب پیروزی و برقراری یک حکومت مردمی تعددگرا و دموکراتیک و مقابله با تروریسم و پاکسازی کشورمان از نیروها و شبه‌نظامیان خارجی افزایش می‌دهد.

ائتلاف ملی سوریه  تأکید کرد، مردم سوریه ذلت و بردگی را نمی‌پذیرد.

ائتلاف افزود، ما همانند بقیه مردم از جنگ و کشتار بیزار هستیم اما همچنین از سرکوب و بردگی و استبداد متنفریم، بهمین خاطر در هر روز و در هر سال جدید منبعی برای امید می‌بینیم و در این راستا ما هم‌چنان به پیشرفت، پیگیری و نوآوری به‌ دور از ناامیدی و یأس ادامه می‌دهیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48da9d59-7941-4719-8f44-6a09aafa5918"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات