728 x 90

سنتکام: آمریکا هفت موشک کروز ضد کشتی را در یمن منهدم کرد

شلیک ناو جنگی آمریکا برای هدف قرار دادن موشک کروز ضد کشتی حوثیهای یمن
شلیک ناو جنگی آمریکا برای هدف قرار دادن موشک کروز ضد کشتی حوثیهای یمن

سنتکام روز یکشنبه ۱۵بهمن در پستی در شبکه ایکس اعلام کرد که یک موشک کروز ضد کشتی را در یمن منهدم کرده است.

در بیانیه سنتکام آمده است:
در ۴ فوریه - (۱۵بهمن)، تقریباً ساعت ۴ صبح (به وقت صنعا)، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده برای دفاع از خود علیه یک موشک کروز ضد کشتی حوثی‌ها که برای شلیک علیه کشتی‌ها در دریای سرخ آماده شده بود، حمله کردند. نیروهای آمریکایی موشک کروز را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن شناسایی کردند و تشخیص دادند که این موشک تهدیدی قریب‌الوقوع برای کشتی‌های نیروی دریایی و کشتی‌های تجاری آمریکا در منطقه است. این اقدام از آزادی ناوبری محافظت می‌کند و آبهای بین‌المللی را برای کشتیهای نیروی دریایی ایالات متحده و کشتیهای تجاری ایمن‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

سایت سنتکام روز ۱۴بهمن هم‌چنین نوشت: آمریکا شش موشک کروز ضد کشتی را در یمن منهدم کرد.
در این بیانیه آمده است: تقریباً ساعت ۷:۲۰بعدازظهر (به وقت صنعا)، نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده حملاتی را برای دفاع از خود علیه شش موشک کروز ضد کشتی حوثی‌ها انجام دادند که برای پرتاب علیه کشتی‌ها در دریای سرخ آماده شده بودند. نیروهای آمریکایی موشکهای کروز را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها در یمن شناسایی کردند و تشخیص دادند که این موشکها تهدیدی قریب‌الوقوع برای کشتی‌های نیروی دریایی و کشتی‌های تجاری آمریکا در منطقه هستند. این اقدام از آزادی ناوبری محافظت می‌کند و آبهای بین‌المللی را برای نیروی دریایی و کشتی‌های تجاری ایالات متحده امن‌تر و ایمن تر می‌کند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/faf45266-4327-4f3b-8c25-824c4aa2c0bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات