728 x 90

رودی جولیانی: هر چه فشار بر ایران بیشتر باشد سریع‌تر به سوی یک رژیم جدید پیش می‌رویم که به فکر مردم است

رودی جولیانی
رودی جولیانی

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک در گفتگو با شبکه یورو نیوز در مورد تنش بین آمریکا و رژیم ایران گفت: موضوع ایران مسأله عجیب و وحشتناکی است. اوضاع ایران وحشتناک است. مردم ایران اگر نه هر روز، هر هفته اعتراض می‌کنند. ویدئوهایی از مردمی دیده‌ام که اعضای بدنشان را می‌فروشند،‌ می‌گویند به من ۲۰دلار بدهید تا من کلیه‌ام را به شما بدهم.

رژیم ایران دین اسلام را تخریب کرده است و آن را به یک دگماتیسم سیاسی تبدیل کرده است.

جولیانی در دفاع از تحریم رژیم ایران گفت: چرا باید با این رژیم تجارت کنیم؟ چرا با رژیمی تجارت کنیم که به زنان احترام نمی‌گذارد؟ چرا با رژیمی تجارت کنیم که در عراق دخالت کرد و شروع به کشتن آمریکاییها کرد؟ چگونه با کشوری تجارت کنیم که مردم خودش را کشته است؟ به نظر م ترامپ به‌طور چشمگیری به منزوی کردن ایران کمک کرده است و از منظر اقتصادی ایران را شکست داده است.

رودی جولیانی در مورد امکان جنگ بین آمریکا و رژیم ایران گفت: صحبت درباره جنگ به این دلیل مطرح شد که تهدیدهایی جدی وجود داشت. بنابراین من فکر می‌کنم هر چه فشار بر ایران بیشتر باشد سریع‌تر به سوی یک رژیم جدید پیش می‌رویم که به فکر مردم است و آزار زنان را متوقف می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5ca04ee-58d3-4e4e-8570-4264a638a243"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات