728 x 90

رخداد – «مجاهدین می‌دانستند ضربه را از کجا وارد کنند»

هم‌زمان با تبلیغات مضحک روحانی مبنی بر پایان تحریم تسلیحاتی، روز جمعه ۲۵مهر دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در یک افشاگری به‌موقع و کم‌نظیر، برنامه‌های رژیم ایران را برای دستیابی به بمب اتمی افشا کرد.

روزنامه مردم‌سالاری ـ ۶آبان

«در همین نقطه آن صف‌آرایی بزرگ با محوریت اروپا و روسیه و چین، ناگاه متوقف شد.

علت سکوت اروپایی‌ها و حتی لاوروف و همتای چینی او، سنگینی موضوع است. مجاهدین می‌دانستند ضربه را از کجا وارد کنند که اروپایی‌ها نتوانند دم بر بیاورند».

در این افشاگری برای اولین بار یک مرکز جدید اتمی رژیم در منطقه سرخه‌حصار تهران با جزئیات افشا شد. ضربه‌ای که بلافاصله تعادل نظام را بر هم زد.

خبرنگار: «منافقین اخیراً بار دیگر ادعا کردند که ایران در یک سایت جدید فعالیت هسته‌یی دارد می‌خواستم واکنش وزارت‌خارجه را این ادعا بفرمایید؟».

خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم:

«خنده بخندید همه واقعاً واقعاً این گروهک ورشکسته فرزندان این ملت را گروگان گرفتند لباس تنشان می‌کنند سالها مجرد نگه می‌دارند».

یک رسانهٔ حکومتی که ده روز پس از افشاگری هنوز آرام نگرفته، ضمن اشاره به افشای دو سایت سرخه‌حصار و آباده و پوشش گسترده رسانه‌های بین‌المللی نوشت:

متأسفانه وزارت‌خارجه تا دو روز سکوت کرد و بعد هم وقتی خبرنگار پرسید، سخنگو تنها پاسخ داد: «خنده، بخندید!»؛ آنگاه بدون اشاره به اصل سؤال گفت: مجاهدین فرزندان این ملت را گروگان گرفتند، لباس تنشان می‌کنند، سال‌ها مجرد نگه می‌دارند.

علیرضا جعفرزاده: «ساختار کلی آن نه تنها دست نخورده است بلکه پرسنل آن هم دست نخورده است. رئیس سپند محسن فخری‌زاده است. این محسن فخری‌زاده است در کنار محمد نجار وزیر دفاع قبلی رژیم...».

بله! مجاهدین خوب می‌دانند ضربه را چه زمان و کجا وارد کنند.

این همهٔ درد نظام است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e29b4690-72e5-4a4c-9686-bf5d40aeccc4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات