728 x 90

دیدار سرکرده حزب‌الشیطان در لبنان با دبیرکل جهاد اسلامی و معاون دفتر سیاسی حماس

دیدار حسن نصرالله در لبنان با دبیرکل جهاد اسلامی
دیدار حسن نصرالله در لبنان با دبیرکل جهاد اسلامی

سایت رژیمی عصر ایران چهارشنبه ۳آبان نوشت: نصرالله در اولین دیدار رسانه‌یی از آغاز جنگ غزه با دبیرکل جهاد اسلامی و معاون دفتر سیاسی حماس دیدار کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در بالای سر نصرالله این آیه نوشته شده است: به قدری ترسو هستند که به‌طور جمعی با شما نمی‌جنگند، جز در مناطق حفاظت‌شده یا از پشت دیوارها.

 

نیویورک تایمز روز سوم آبان ۱۴۰۲ نوشت:

حزب‌الله روز چهارشنبه گفت رهبران حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی فلسطین - سه گروه اصلی تحت حمایت رژیم ایران که در حال حاضر با اسراییل می‌جنگند - برای گفتگو درباره آنچه که ائتلاف باید برای دستیابی به یک پیروزی واقعی در این مرحله حساس در خاورمیانه انجام دهد، ملاقات کردند.

در عکسی از این دیدار که توسط بازوی خبری حزب‌الله منتشر شده، حسن نصرالله دبیرکل گروه جنگجو و حزب سیاسی لبنان، صالح العروری معاون حماس؛ و زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی، زیر پورتره‌های خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم ایران نشسته‌اند.
حزب‌الله زمان برگزاری این دیدار را مشخص نکرد، اما این تازه‌ترین شواهد از تعمیق روابط بین این ۳گروه شبه‌نظامی می‌باشد... اگر حزب‌الله احساس کند باید اقدام کند و وارد این جنگ بشود به احتمال زیاد هزینه‌های انسانی جنگ فاجعه‌بار خواهد بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e3b0e0a-3879-43df-a422-9abae693aee9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات