728 x 90

دجالبازی وقیحانه روحانی درباره وام ناچیز یک میلیون تومانی به‌صورت قرض‌الحسنه به مردم

آخوند روحانی در ستاد اقتصادی دولتش
آخوند روحانی در ستاد اقتصادی دولتش
  • قرار شد وام یک میلیون تومانی به‌صورت قرض‌الحسنه به مردم پرداخت شود!
  • در تیر ماه به تدریج از یارانه مردم به میزان ۳۵هزار تومان کسر خواهد شد!

آخوند روحانی امروز ۲۶فروردین ۹۹ در جلسه ستاد اقتصادی دولتش با دجالبازی وقیحانه درباره وام ناچیز یک میلیون تومانی گفت: قرار شد وام یک میلیون تومانی به‌صورت قرض‌الحسنه به مردم پرداخت شود! در تیر ماه به تدریج از یارانه مردم به میزان ۳۵هزار تومان کسر خواهد شد!

 

آخوند روحانی در تلویزیون شبکه خبر رژیم گفت: «این وام دیگر به‌صورت سابق که ما اعلام کرده بودیم نیست، این وام در اختیار مردم قرار می‌گیرد، این وام یک میلیون تومانی به‌صورت قرض الحسنه‌ای هست و آن بحثهایی که بحث بود یک مقداری سودش چگونه باشد و به چه صورت باشد و ۱۲درصد و این‌ها، اینها را دولت به عهده گرفت در این جلسه که آنها را دولت پرداخت می‌کند.

به مردم اطلاع داده می‌شود آنهایی که مایل هستند از این وام قرض الحسنه استفاده بکنند اعلام بکنند از طریق پیامک اعلام بکنند، چون این پولی که به‌صورت وام پرداخت می‌شود، بعد این پول در ماه اردیبهشت پرداخت می‌شود در ماه تیر ماه به تدریج از یارانه آنها کسر خواهد شد. یعنی یارانه اردیبهشت آنها پرداخت می‌شود یارانه خرداد آنها پرداخت می‌شود در یارانه تیر به بعد ماهانه یک مقداری کسر می‌شود. به‌خاطر آن یک میلیون وامی که پرداخت شده به‌صورت قرض الحسنه آن مقداری هم که از ماه تیر به بعد از پول یارانه برداشت می‌شود یک چیزی حدود ۳۵هزار تومان در ماه است که برداشت می‌شود.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef0af6ef-57b1-4882-a894-cd7087f278f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات